Hey,
ik (19) heb sinds vier maanden een vriendin (18). Echt een top meid, ik vind haar echt helemaal geweldig.
Laat ik bij het begin, van het probleem, beginnen.
Vijf maanden geleden bleef ik bij haar slapen. 's Nachts wou ze ontzettend graag seks met mij. Ik zei eerst nee, omdat zij een aandoening bij de baarmoeder heeft waardoor haar vagina soms pijn gaat doen. Desondanks, wou ze eerst heel graag elke keer, als we bij elkaar waren, seks.
De eerste weken waren helemaal perfect, had me niks beters kunnen voorstellen.
Nu alleen, wil ze nooit seks meer. Als ik alleen al haar string of boxer raak, hoor ik: "ik heb pijn. Doe maar niet." Ik zie haar maar 1x in de twee weken en heb dan eigenlijk wel zin in seks. Ik zeg dat dan ook, maar haar antwoord is dat seks niet het belangrijkste is in een relatie en dat ze haar lichaam belangrijker vindt. Ze vindt mij, zoals ze ook zei, oversekst omdat ik daar volgens haar alleen maar aan kan denken. Als ik haar haast nooit zie, vindt ik het niet meer dan logisch dat ik iets wil. Ik kan het begrijpen als zij eens last heeft van haar vagina, maar ik heb dan ook wel zin in seks.
Ook neemt ze nooit initiatief in bed. Als we seks hebben, ben ik degene die begonnen is met het voorspel. Ik heb haar hier op aangesproken, maar er verandert niks. Ik vindt het dan ook steeds moeilijker om iets te beginnen. Omdat ik bang ben dat ze nee zegt, zoals heel vaak. En omdat ze mij al oversekst vindt.
Niet alleen wil ze geen seks meer, ze wordt ook met de dag saaier. Eerst was het nog een super leuke spontane meid, maar nu elke keer als ik haar zie, is ze ziek, heeft ze hoofdpijn of ergens anders last van. Ik wordt er echt gek van.
Ik probeer het zo leuk mogelijk te houden, maar ga me er steeds meer aan irriteren. Ik wil echt niet vreemdgaan, maar soms komt het gewoon in mij op. Daar komt bij, dat ze steeds afstandelijker aan het doen is. Mensen in mijn omgeving zeggen dat ik het nog een maandje moet geven en anders maar uit moet maken.
Ik, alleen, weet dat ze echt super leuk kan zijn, maar snap gewoon niet waarom ze opeens zo saai, afstandelijk en preuts doet.
Hebben jullie advies voor me? Wat ik moet doen, waarom zij zo doet?