quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:48 schreef Muchachooo het volgende:
Die pringles actie met die luidsprekers
Je moet dus drie van die seals van die bussen verzamelen, en dan van de pringles website een pdf downloaden waarop een soort ordersticker staat die je op een envelop moet plakken.
En dan gaan die drie seals met de post naar fucking Engeland, en vanuit daar sturen ze je dan een speaker. Het kost je niet eens een postzegel
Niet bekend mee maar meteen kopen dat ding.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
Is er hier iemand bekend met de Fender Jim Adkins JA-90 Telecaster (2009)?
[ afbeelding ]
Er staat er een te koop voor 375 euro in nieuwstaat.
LP met P90quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet bekend mee maar meteen kopen dat ding.
Een thinline tele met p90's. wat wil je nog meer?
Vet ding! Zou em kopen!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga 'm morgenavond ophalen. Alleen heeft de verkoper in kwestie z'n versterker niet thuis staan (woont in rijtjeshuis en moet vrijdag optreden), maar vind 't zo'n buitenkansje dat ik het thuis wel zie. Heb op internet wel genoeg reviews beluisterd en bekeken dat ik het wel vertrouw. Mocht het niks blijken te zijn, dan verkoop ik 'm voor minimaal hetzelfde geld door.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet bekend mee maar meteen kopen dat ding.
Een thinline tele met p90's. wat wil je nog meer?
Oh ja.quote:
Tenzij de electronica kapot is en de volgende koper hem wel eerst wil testen bij jequote:Op woensdag 22 juni 2011 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga 'm morgenavond ophalen. Alleen heeft de verkoper in kwestie z'n versterker niet thuis staan (woont in rijtjeshuis en moet vrijdag optreden), maar vind 't zo'n buitenkansje dat ik het thuis wel zie. Heb op internet wel genoeg reviews beluisterd en bekeken dat ik het wel vertrouw. Mocht het niks blijken te zijn, dan verkoop ik 'm voor minimaal hetzelfde geld door.
Ik heb er een in rood!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te fixenquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:17 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Tenzij de electronica kapot is en de volgende koper hem wel eerst wil testen bij je
wel interesse, geen geld, hehehequote:Op donderdag 23 juni 2011 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
Mocht de Fender JA-90 Telecaster (zie mijn eerdere post) bevallen, dan ben ik misschien genoodzaakt om uit financiële overwegingen mijn London City Comet MK1 weg te doen. Iemand interesse? Ben van plan er 240 euro voor te vragen en voor minder hou ik 'm zelf.
[ afbeelding ]
Een beter benadering van een telecaster voor dat geld bestaat er niet. Lees de reviews er maar op na. Hij wordt in sommige kringen zelfs al als een (potentieel) collectors-item gezien.
Ik heb zo'n idee dat je hem zelf gaat houdenquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
Mocht de Fender JA-90 Telecaster (zie mijn eerdere post) bevallen, dan ben ik misschien genoodzaakt om uit financiële overwegingen mijn London City Comet MK1 weg te doen. Iemand interesse? Ben van plan er 240 euro voor te vragen en voor minder hou ik 'm zelf.
[ afbeelding ]
Een beter benadering van een telecaster voor dat geld bestaat er niet. Lees de reviews er maar op na. Hij wordt in sommige kringen zelfs al als een (potentieel) collectors-item gezien.
Ik ben semi-attached...quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat je hem zelf gaat houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |