Epiphone dot is is een meer dan prima gitaar en nieuw zelfs te krijgen voor onder de 300 euro. Een Sheraton II is met enig zoekwerk ook wel 2e hands te krijgen voor nog geen 400.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:41 schreef savale het volgende:
[..]
get drunk?
ik wil echt zo graag een hollowbody... Maarja beperkt budget. max 400 euroMag tweedehands, maar heb geen idee waar ik een beetje naar moet zoeken.
hmm nee niet mijn kopje theequote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Ook een erg vette finish deze
[ afbeelding ]
Ik wil mijn Ibanez AK95 nog steeds misschien verkopen, dus als je interesse hebtquote:Op maandag 20 juni 2011 22:41 schreef savale het volgende:
[..]
get drunk?
ik wil echt zo graag een hollowbody... Maarja beperkt budget. max 400 euroMag tweedehands, maar heb geen idee waar ik een beetje naar moet zoeken.
Silverburst, yeah!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, fak, vette versterker, maar een beetje groot voor thuis. In de oefenruimte heb ik al een Bogner..quote:Op maandag 20 juni 2011 23:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja ikMaar toen de advertentie was verlopen (na 40 onzin biedingen) niet meer online gezet
[..]
Voor jou bewaard![]()
Laatste potentiėle koper haakte een uur voordat we hadden afgesproken af
Mijn gitaar komt uit '12quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:32 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Silverburst, yeah!
Kwam gisteren na eindeloos zoeken dit filmpje weer eens tegen, vroeger bij de VPRO nog op tv gezien, ik denk ik '93 ofzo
Nee, op Nederland 3 eigenlijk ook nauwelijks. Rock en tv gaan - afgezien van Pinkpop en af en toe wat Top 2000-a-go-go dingen - tegenwoordig niet meer goed samen. Vroegah...had je nog MTV, met Alternative Nation, Headbanger's Ball... VPRO's Loladamusica, Onrust.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:42 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Mijn gitaar komt uit '12![]()
Wel mooi trouwens, dat er nog zulke programma's (geweest) zijn. Op SBS6 ga je geen interviews met voor het grote publiek onbekende gitaristen vinden...
MTV2 is/was nog wel aardig. Lijkt een beetje op de 'oude' MTV maar dan zonder Ray Cokes.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:45 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee, op Nederland 3 eigenlijk ook nauwelijks. Rock en tv gaan - afgezien van Pinkpop en af en toe wat Top 2000-a-go-go dingen - tegenwoordig niet meer goed samen. Vroegah...had je nog MTV, met Alternative Nation, Headbanger's Ball... VPRO's Loladamusica, Onrust.
Aan de andere kant, toen had je nog geen internets, dus uiteindelijk kun je vaak wel zien wat je wil zien. De impact op de massa is alleen veel kleiner, want van broadcast in de letterlijke zin is geen sprake meer natuurlijk..
[/nostalgie]
Mijn enige Les Paul GAS wat doe jequote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat 3voor12 gestopt is vind ik ook wel een beetje balen... MTV Brand New valt soms ook nog wel eens mee, maar na een uurtje heb je alle nummers ook gehoordquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
MTV2 is/was nog wel aardig. Lijkt een beetje op de 'oude' MTV maar dan zonder Ray Cokes.
Helaas heeft UPC dat eraf gegooid om plaats te maken voor 3! zenders met hollandse hits.![]()
3voor12 heeft ook nog een tijdje een digitaal kanaal gehad waar ze nog wel eens leuke dingen uitzonden maar die zijn er ook mee gestopt.
Je hebt n PMquote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:43 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik wil mijn Ibanez AK95 nog steeds misschien verkopen, dus als je interesse hebt
Ibanez AK95
Doe mij dan maar de Justin Hawkins Sig LP:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |