Het ligt een beetje aan welke stijl je wil gaan spelen naar wat voor gitaar je wil gaan kijken. Voor dat geld kan je 2e hands ook hele leuke dingen kopen, en laat ik toevallig net wat te koop hebbenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:04 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zo! Das wat je noemt een lekker geil ... gitaartje
Maare, hoieen vraagje aan jullie kenners: Ik speel nu een jaartje/ anderhalf jaar akoestisch (Takamine ES330SC) en wil graag een elektrische d'r bij kopen. Nu kan ik natuurlijk nieuw kopen, maar voor minder geld heb je wellicht een goed Marktplaats exemplaar
Alleen: Hoe weet ik of een MP gitaar een "goede" gitaar is. Natuurlijk kan ik hem/haar bespelen maar alle andere zaken die bij een gitaar van belang zijn (rechte hals, kwaliteit pickups, brug, frets etc etc)
Voor 300/400euro, kun je dan een goede 2e hands kopen? Let wel: ik ga geen geld uitgeven voor iets waarvan ik een half jaar later zeg: wat een schijtgitaar, had ik maar een nieuwe gekocht. Dus ik moet eigenlijk een kwalitatief goede gitaar hebben van iemand die er zorgvuldig mee omgegaan is dus niet in een vochtige kelder. ik ben al even bij Tonika in Groningen (voor de kenners) geweest en die hebben wel enkele mooie nieuwe staan maar dan zit je al snel aan de 600 euro en als het iets goedkoper zou kunnen zou ik dat wel prettig vinden
Tips? hints? Tnkx
Dat is het belangrijkste... en als je rock wilt spelen of harder kan ik je van harte de epiphone SG aanraden (G-400). De beste gitaar in de prijsklasse, zeker gezien je hem nog kan pimpen met betere elementen. Alleen wel even een gewichtje gebruiken om hem uit te balanceren (hij is topzwaar)quote:Op maandag 20 juni 2011 21:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het ligt een beetje aan welke stijl je wil gaan spelen naar wat voor gitaar je wil gaan kijken. Voor dat geld kan je 2e hands ook hele leuke dingen kopen, en laat ik toevallig net wat te koop hebben
Maar wat voor muziek wil je gaan spelen ?
In zijn prijsklasse kan je wel een hele stap beter krijgen nog als je 2e hands zoekt. Vooral die stock elementen in die G400 vind ik helemaal niks die heb ik er gelijk uitgepleurd toen. Maar ieder zo z'n smaakquote:Op maandag 20 juni 2011 22:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste... en als je rock wilt spelen of harder kan ik je van harte de epiphone SG aanraden (G-400). De beste gitaar in de prijsklasse, zeker gezien je hem nog kan pimpen met betere elementen. Alleen wel even een gewichtje gebruiken om hem uit te balanceren (hij is topzwaar)
Dan kun je beter een sg van Vintage nemen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste... en als je rock wilt spelen of harder kan ik je van harte de epiphone SG aanraden (G-400). De beste gitaar in de prijsklasse, zeker gezien je hem nog kan pimpen met betere elementen. Alleen wel even een gewichtje gebruiken om hem uit te balanceren (hij is topzwaar)
get drunk?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:51 schreef Cynic het volgende:
Ik heb weer eens een enorm writers-block. Inspiratie is de laatste tijd ver te zoeken
Epiphone Dot Deluxequote:Op maandag 20 juni 2011 22:41 schreef savale het volgende:
[..]
get drunk?
ik wil echt zo graag een hollowbody... Maarja beperkt budget. max 400 euroMag tweedehands, maar heb geen idee waar ik een beetje naar moet zoeken.
Je mag mijn setje kopen voor 400e, krijg je er een gitaar bijquote:Op maandag 20 juni 2011 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Is Thomann nogsteeds het goedkoopste met setjes EMG 81/60? Iemand ergens een aanbieding gezien toevallig?
GMTAquote:Op maandag 20 juni 2011 23:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je mag mijn setje kopen voor 400e, krijg je er een gitaar bij
750quote:Op maandag 20 juni 2011 23:12 schreef -Menn0- het volgende:
Hier is wel een goede aanbieding, zit alleen nog wel een gitaar aan vast
Wie had er ook een, ook een tijd geleden te koop staan?quote:
Godver, dacht dat je hem verkocht had! Nu is mijn GAS terugquote:Op maandag 20 juni 2011 23:12 schreef -Menn0- het volgende:
Hier is wel een goede aanbieding, zit alleen nog wel een gitaar aan vast
Die dingen worden steeds goedkoper zo te zien. Of ruil je er iets op in?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
750
Krijg je hem daarvoor wel weg. Ik ga woensdag die EC1000 voor 475 ophalen
Is dat die Ibanez, of een andere?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je mag mijn setje kopen voor 400e, krijg je er een gitaar bij
Dat vind ik altijd zo'n bullshitquote:Op maandag 20 juni 2011 23:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wie had er ook een, ook een tijd geleden te koop staan?
Lijken me wel gave amps. Alleen veel te groot/duur voor mij en m'n 'kwaliteiten'...
Ja ikquote:Op maandag 20 juni 2011 23:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wie had er ook een, ook een tijd geleden te koop staan?
Lijken me wel gave amps. Alleen veel te groot/duur voor mij en m'n 'kwaliteiten'...
Voor jou bewaardquote:Op maandag 20 juni 2011 23:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Godver, dacht dat je hem verkocht had! Nu is mijn GAS terug
Toevallig wat gelukquote:Op maandag 20 juni 2011 23:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die dingen worden steeds goedkoper zo te zien. Of ruil je er iets op in?
Die Ibanez jaquote:
Marktplaats-prijs hèquote:Op maandag 20 juni 2011 23:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
750
Krijg je hem daarvoor wel weg. Ik ga woensdag die EC1000 voor 475 ophalen
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:21 schreef The_Dean het volgende:
Die Truckster is erg gaaf... punt. Die zou ik dan origineel houden.
Ohja die SG nogquote:Op maandag 20 juni 2011 23:21 schreef The_Dean het volgende:
Beide zijn erg vet, maar nog even wachten op de belasting ben ik bang
Die Truckster is erg gaaf... punt. Die zou ik dan origineel houden.
Maar die Ibanez is interessant voor de EMG's. Dan daar een set potente GFS humbuckers in en doorverkopen...
Ik twijvel nog
En die witte SG ligt ook nog op me te wachten. En er staat nog een op Marktplaats...
En ik heb gelukkig ook geen projecten meer op zolder liggen
Hoe laag wil je gaan ?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:26 schreef The_Dean het volgende:
Ja gast, voer mijn GAS maar even...
Hoe houd die Truckster zich met lagere stemmingen?
Met de band spelen we in DGCFAD en Drop C.quote:
Dat gaat primaquote:Op maandag 20 juni 2011 23:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Met de band spelen we in DGCFAD en Drop C.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |