Ik zou het eigenlijk stiekem best gaan missen, al zit ik er gelukkig niet meer zoveel meer tegenwoordig. Vergeleken met vroeger dan.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben trouwens ook wel voor een afsluitmeet. En uh, wat CL zegt.. Raar idee toch wel als fok weg zou zijn.
Een zwarte band en een bruine slip zeker?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
Wij hebben wel meer dan een band Kuukske [ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een zwarte band en een bruine slip zeker? [ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
Of via een besloten Facebook-groep, daar is de USSC-slowchat ook naar toe gegaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou het écht missen. Dan moeten we met z'n allen maar gaan Twitteren, of Stom doen..
Als JD tieten had begeerden wij hem net zo hard.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:49 schreef Kuukske het volgende:
Hé, houden we het wel een beetje vriendelijk.
Lol, serieus?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Of via een besloten Facebook-groep, daar is de USSC-slowchat ook naar toe gegaan.
Dat is een goed plan. Je privacy is hier toch net zo veilig als op Facebook.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Of via een besloten Facebook-groep, daar is de USSC-slowchat ook naar toe gegaan.
Ahh.. die arme jongen is zo'n bonestaak. Daar kan'ie ook niks aan doen!quote:Op maandag 20 juni 2011 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
Als JD tieten had begeerden wij hem net zo hard.
Volgens mij telt er maar 1 bonestaak bij jou en die zit zo ongeveer op heup hoogte.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahh.. die arme jongen is zo'n bonestaak. Daar kan'ie ook niks aan doen!
Je vergeet Marco Roelofs nog mee te tellen.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:48 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe voelt het om derde keus te zijn van de vrouw die je begeert?
Die staat met stip op nummer 1.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Je vergeet Marco Roelofs nog mee te tellen.
Ik zocht een Like-knopquote:Op maandag 20 juni 2011 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgens mij telt er maar 1 bonestaak bij jou en die zit zo ongeveer op heup hoogte.
Ik weet 'm te vinden.quote:
Dan maak je een apart FB-account aan voor die groep. Simpel toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is een goed plan. Je privacy is hier toch net zo veilig als op Facebook.
Twitter.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:46 schreef Kuukske het volgende:
.
Maar wees nou eerlijk. Ik lig regelmatig in een scheur om wat we hier posten..
Het is ook heerlijk om FOK! als uitlaatklep te gebruiken.
Ik zou het écht missen. Dan moeten we met z'n allen maar gaan Twitteren, of Stom doen..
Op welke manier is dat positief?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:26 schreef Kuukske het volgende:
Laten we maar positief blijven en er vanuit gaan dat we hier nog een paar jaar zitten.
Mja.. geen idee.quote:
Check.quote:Af en toe heel wazig kunnen zijn in opmerkingen of totaal iets zinsloos zeggen.
En af en toe behoorlijk whappy
Dat pleur ik hier niet en plein public neer. Hoezo.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Kuuks, hoe heet die toko nou waar jij werkt?
oh, we hadden het over een school die faalde bij een of andere robot-wedstrijd. Volgens mij die van jouquote:Op maandag 20 juni 2011 14:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat pleur ik hier niet en plein public neer. Hoezo.
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde hier iets posten maar volgens mij mag dat niet van google
ik ben van plan om wat actiever het forum bij te gaan houden, ik moest namelijk vandaag vergeet wachtwoord doen omdat ik zolang niet ingelogd had dat ik het wachtwoord niet meer wist.quote:
Een leuk filmpje op YouTube waarvan ik over m'n nek ging.quote:
Euh, als het op youtube staat, dan zal google er weinig problemen mee hebben lijkt mequote:Op maandag 20 juni 2011 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een leuk filmpje op YouTube waarvan ik over m'n nek ging.
Zoek maar op Biggest Pimple in the World.
ik bedank dan ook maar XDquote:Op maandag 20 juni 2011 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meh, korte versiequote:
Pff... geen idee!quote:
Is dat die vent met die pus uit z'n arm? Die is best goorquote:Op maandag 20 juni 2011 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dus, maar die van jou is ook aardig, zie PM voor de pus uit arm actiequote:Op maandag 20 juni 2011 18:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is dat die vent met die pus uit z'n arm? Die is best goor
Foto!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:13 schreef Tegan het volgende:
En, mijn nieuwe tafel is een beetje huge. Oeps.
Mij wil je toch wel meeten?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef Tegan het volgende:
Owja, en ik kom alleen naar de last-meet mits ik de complete gastenlijst weet en ze ook wil meeten enzo.
Kom je nog als ik ook kom?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef Tegan het volgende:
Owja, en ik kom alleen naar de last-meet mits ik de complete gastenlijst weet en ze ook wil meeten enzo.
Ik heb net een brownie op, ik wacht even.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee dus, maar die van jou is ook aardig, zie PM voor de pus uit arm actie
quote:
Zo tof, je huis steeds meer vorm gevenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de salontafel in actie.
[ afbeelding ]
En eindelijk kleurtjes overal.
Yay voor accessoires die ik makkelijk kan aanpassen.
Ook niet aan mijn haren?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zal niet aan je haren trekken! Erewoord.
Nee, 1) dan zag je alle crap op de grond en 2) herkenbaarheid enzo *paranoide*.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Zijn die foto's van zo dicht bij omdat je met je rug tegen de muur staat? Dan zijn ze wel erg groot ja!
Maar wel sjiek.
Ja, lach maar. Ik moet nog maar in slaap zien te komen na dit beeld.quote:
Kloons van Q, ofcourse.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:29 schreef Tegan het volgende:
Wie zijn die honderden users @ stomforum Q.?
Zo te zien weet Lolaatje veul beter dan ik waar ze bij jou haar kan vinden waar aan te trekken valt.quote:
Allemaal spam-accountsquote:Op maandag 20 juni 2011 23:29 schreef Tegan het volgende:
Wie zijn die honderden users @ stomforum Q.?
Waarom slaap jij niet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Allemaal spam-accountsIk zou ze eens moeten wissen.
Ga ik nu doen.quote:
Ik wil het je best uitleggen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo te zien weet Lolaatje veul beter dan ik waar ze bij jou haar kan vinden waar aan te trekken valt..
Fixedquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ga ik nu doen.Nooit handig, zo'n laptop naast je bed. Zeker als het een
Mac Sam
is.
quote:
Is er niemand anders die je daarover kunt bellen? Je mentor / SLB'er de situatie uitleggen zodat deze kan meedenken? Het kan toch niet zijn dat je uitreiking straks niet doorgaat omdat je die man niet te pakken kunt krijgen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga trouwens echt huilen zo
Ik moest een vervangende opdracht maken voor een vak
en nu is die docent van: waar heb je het over? wij doen helemaal niet aan opdrachten?
terwijl mijn cijfers overmorgen binnen moeten zijn anders kan ik niet mee doen met de diploma uitreiking
probeer die man al 5 dagen te bellen maar hij is onbereikbaar
Als je van die eenvoudige kunststoffen wilt, die heeft Xenos: http://www.xenos.nl/prijsinformatie/zonweringen/xenoflexquote:
nope, het is van mijn minor dus dat staat buiten mijn eigen opleidingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:36 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Is er niemand anders die je daarover kunt bellen? Je mentor / SLB'er de situatie uitleggen zodat deze kan meedenken? Het kan toch niet zijn dat je uitreiking straks niet doorgaat omdat je die man niet te pakken kunt krijgen.
ik wist neit dat die ook laptops makenquote:
Ze maken ook wasmachinesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wist neit dat die ook laptops maken
mijn mooie roze foon is van samsung
Het lijkt verdorie wel herfst de laatste dagenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:09 schreef CherryLips het volgende:
O lekker, zaterdag wordt het 16 graden!
mijn wasmachine is van LGquote:
ik raak er serieus helemaal depressief vanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Maandag wordt het 24 graden ofzoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik raak er serieus helemaal depressief van
mijn wasmachine zingt een liedje als ie klaar is
Wij hebben er een met eindindicatie. Echt onhandigquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil er een met starttijdindicatie ofzo, dan gaat ie 's ochtends vroeg aan en is het klaar als ik wakker word
Lekker weer om de hele dag te slapen in een lekker warm bed.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Eindindicatie heeft de wasmachine hier ook, klopt geen bal vanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hebben er een met eindindicatie. Echt onhandig
Daar waait het dan zeker ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker weer om de hele dag te slapen in een lekker warm bed.Kom je er bij liggen, CL? Hou ik je wel warm.
Stel ik wil 's morgens een was laten starten. Maar pas als we wakker zijn, want anders worden we wakker van de machinequote:
Hier gaat ie ook om half zeven aan, ik lig ernaast en hoor er niks vanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stel ik wil 's morgens een was laten starten. Maar pas als we wakker zijn, want anders worden we wakker van de machine
Ik wil kunnen zeggen: Ga om 06:30 beginnen met je programma.
Nu moet ik eerst kijken hoe lang het programma duurt, dat doorrekenen naar een eindtijd en dan moet ik gaan bedenken hoeveel uur later dan 'nu' het moment dat je de machine instelt) dat dan is. Je kunt ook alleen maar instellen per uur vanaf het tijdstip van instellen. Dus als dat 23:00 is, maar na berekenen blijkt dat hij om 06:30 moet starten moet je dus een half uur wachten met instellen of accepteren dat hij pas om 07:00 begint.
En de laatste keer had ik ECHT alles helemaal goed doordacht, maar ging het kreng toch een half uur eerder beginnen dan ik had aangegeven
Soms duurt het programma wat langer dan hij aan het begin aangeeft, maar dat is nooit een verschil van een half uurquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier gaat ie ook om half zeven aan, ik lig ernaast en hoor er niks vanMaar dat is geen probleem, waarschijnlijk omdat je dan de starttijd kunt instellen? En dan geeft ie aan hoe lang het nog duurt maar dat klopt dus niet altijd.
Vrouwen en apparatenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stel ik wil 's morgens een was laten starten. Maar pas als we wakker zijn, want anders worden we wakker van de machine
Ik wil kunnen zeggen: Ga om 06:30 beginnen met je programma.
Nu moet ik eerst kijken hoe lang het programma duurt, dat doorrekenen naar een eindtijd en dan moet ik gaan bedenken hoeveel uur later dan 'nu' (het moment dat je de machine instelt) dat dan is. Je kunt ook alleen maar instellen per uur vanaf het tijdstip van instellen. Dus als dat 23:00 is, maar na berekenen blijkt dat hij om 06:30 moet starten moet je dus een half uur wachten met instellen of accepteren dat hij pas om 07:00 begint.
En de laatste keer had ik ECHT alles helemaal goed doordacht, maar ging het kreng toch een half uur eerder beginnen dan ik had aangegeven
Pas sinds 1997.quote:
oh echt?quote:
Welke versie heb je? 2007? Onder het tabje review.quote:
Geef eens voorbeelden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
hmm volgens mij zegt die dingen die niet kloppen hoor
In deze zin wil ie van besloten besloot makenquote:
Dat klopt, het ding werkt voor geen meter, maar dat was je vraag nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
hmm volgens mij zegt die dingen die niet kloppen hoor
Of zij hebben er een spellingcontrole overheen gegooid die niet werkt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
Nee die heeft geen tijd
en die had al gekeken voor ik het stuurde en zei dat het goed was
dus of hij kijkt schuin of hij is slechter in grammatica dan ie zegt
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of zij hebben er een spellingcontrole overheen gegooid die niet werkt.
Een goedkope Whirlpool. De rest kom ik later nog wel op terug. Geen idee of ik een tijd kan instellen maar dat gebruik ik toch niet denk ik...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:03 schreef CherryLips het volgende:
T, welke wasmachine heb/neem jij? Ik zie door de bomen het bos niet meer
Precies, je hebt nog geen jurkjes.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ooh ik maakte me weer zorgen om niks!
Heel aardig berichtje van die man waar ik over zat te stressen dat alles in orde is
nu moet ik alleen de cijfers bij de 'eindbaas' krijgen
en die moet ze op het cijferkantoor krijgen
en dan dat zelfde riedeltje nog voor stage...
Als die 2 punten voor het eind van donderdag op dat cijferkantoortje zijn dan gaat het door
en dan koop ik een nieuwe jurk
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
ik kom net hijgend de trap op met een doos van de H&M
Maar dat zijn geen diploma jurkjes
dat zijn oh mijn opdracht is af jurkjes
Raaaaawwwrrrrr!quote:
Ik moest denken aan mijn grootmoedersbloemetjesgordijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
ik kom net hijgend de trap op met een doos van de H&M
Maar dat zijn geen diploma jurkjes
dat zijn oh mijn opdracht is af jurkjes
ik wil zo een voor mijn diploma:
http://www.pinupgirlclothing.com/evelyn-yellow-plus.html
leuk hequote:
ooh ik vind hem super cutequote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik moest denken aan mijn grootmoedersbloemetjesgordijn.
Het heeft ook wel wat, die "oudere" stijl. Denk ook wel dat het komt omdat de dame zo blond is en alles zo geel..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh ik vind hem super cute
heb ook zoiets in het roze
deze wil ik ook:
http://www.pinupgirlclothing.com/ritadress-plus.html
denk ik
ik vind het nogal moeilijk omdat die tieten steeds zo in je gezicht staren
Ah, dan moet ik ook eens daarnaar kijken. Durf niet zo in de jurkjes, maar vind ze vaak wel leuk..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben echt zo weg van die '50s stijl!
past ook bij mijn figuur (vind ik zelf dan)
Ik ben ook nogal euhm rond
(dik met een dikke kont en flinke borsten, maar gelukkig heb ik nog wel ergens heel vaag een taille)
Dan zijn van die uitwaaiende jurkjes ideaal
Dit moet goedkomenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
'eindbaas' van de minor gesproken en ze gaat het nu invoeren zegt ze
1 down 1 to go
Jurkje ik kom er aan!!!
Neh, ik moet aparte maten, maar bedanktquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:38 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Als je van die eenvoudige kunststoffen wilt, die heeft Xenos: http://www.xenos.nl/prijsinformatie/zonweringen/xenoflex
Ikea is het meest betaalbaar wat betreft houten jaloezieën.
Is er iets over terug te vinden? KvK inschrijving?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neh, ik moet aparte maten, maar bedankt. Heb een hele goedkope webwinkel gevonden voor op maat gemaakte. Nu even denken of ik dat durf.
Het is een bedrijf uit een ander land...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:03 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Is er iets over terug te vinden? KvK inschrijving?
Oh, welke? Mijn buurvrouw heeft laatst ook jaloezieën uit het buitenland besteld, misschien is het dezelfde site.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is een bedrijf uit een ander land...
Zullen we de draad weer oppakken met het uitwisselen van tepelfoto's?quote:
Zo begon je van de week ook al.quote:
Vanaf het moment dat ik wist dat je een vrouw bent, wilde ik je tepels al zien hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:08 schreef Tegan het volgende:
Nee, ik wilde jouw mannentepels zien. Niet andersom.
Kleine moeite om nog wat meer uit te doen dan, en je tepels te laten zien.quote:
Iets zegt mij dat je met uitvluchten gaat komen, als ik over de brug kom.quote:
Posten? Dan gaan we lekker achter ieders rug om PM'en natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:20 schreef Tegan het volgende:
Mannentepels zijn wel makkelijker postbaar dan vrouwentepels...
Wel aan een ander account?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:22 schreef Tegan het volgende:
Doe dan maar mail. Heb liever geen naaktfoto's van mezelf gelinkt aan dit account.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:22 schreef Tegan het volgende:
Doe dan maar mail. Heb liever geen naaktfoto's van mezelf gelinkt aan dit account.
FOK! is niet hetzelfde zonder tieten in willekeurige topics.quote:
Hoef je mij niet te vertellen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FOK! is niet hetzelfde zonder tieten in willekeurige topics.
Blame Google.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I know. Wilde nog een heerlijke shirtless Matthew Mcconaughey posten, maar helaasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Google!quote:
Een echte 'blame' smiley hebben we niet.quote:
Je legt de lat wel hoog zo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:25 schreef Tegan het volgende:
I know. Wilde nog een heerlijke shirtless Matthew Mcconaughey posten, maar helaas.
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:34 schreef Tegan het volgende:
Jij hebt toch ook zulke krullen. En ik ben ook geen Naomi Campbell...
Dus nietquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dus niet
kreeg vanavond een telefoontje dat het nergens ingevoerd is dat ik die minor heb gedaan
wel bij mijn opleiding en bij de minor zelf maar niet bij de hoge school zelf zeg maar
dat moet dus nu achteraf worden aangevraagd en via de examencommissie
dat word voor veel kantoren liggen morgen
Ja ik word echt krankzinnigquote:
Daar geef ik hier geen antwoord op.quote:
Ze mogen wel in mijn crib logeren danquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik word echt krankzinnig
Als ik nu dat diploma niet krijg ook al heb ik alles af dan ga ik echt van een paar mensen de kat ontvoeren
Hoe moeilijk kunnen ze je het maken. Fijn geregeld allemaalquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dus niet
kreeg vanavond een telefoontje dat het nergens ingevoerd is dat ik die minor heb gedaan
wel bij mijn opleiding en bij de minor zelf maar niet bij de hoge school zelf zeg maar
dat moet dus nu achteraf worden aangevraagd en via de examencommissie
dat word voor veel kantoren liggen morgen
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:43 schreef Tegan het volgende:
Ah, daar is de grens. Een pic komt dus ook nooit.
Het is ook nooit goed. Delen ze zomaar diloma's uit is het niet goed. Houden ze zich aan de regels dan nog niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:42 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kunnen ze je het maken. Fijn geregeld allemaal.
ga je een huisdiertje nemen denk je?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze mogen wel in mijn crib logeren dan. Dan linken ze het niet aan jou
.
De wereld is één grote ellende!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. Delen ze zomaar diloma's uit is het niet goed. Houden ze zich aan de regels dan nog niet.
Ja het komt waarschijnlijk allemaal omdat ik 2 jaar uitgeschreven ben geweest tussendoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:42 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kunnen ze je het maken. Fijn geregeld allemaal.
Regels is prima, maar het was prettiger geweest als ik in september wist dat het niet goed geregeld wasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. Delen ze zomaar diloma's uit is het niet goed. Houden ze zich aan de regels dan nog niet.
Wil ik wel, maar het kan niet. Mijn mama is crazy allergisch voor katten, en hond is sneu met als ik nooit thuis ben...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ga je een huisdiertje nemen denk je?
Zit je er nu al helemaal trouwens?
Neem een hamster net als CL!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wil ik wel, maar het kan niet. Mijn mama is crazy allergisch voor katten, en hond is sneu met als ik nooit thuis ben...
Zit er nog niet in. Het is wel helemaal af nu, behalve wasmachine enzo, komen binnen twee weken nu. En dan alleen nog mijn kleren enzo. Owja, en mijn bed. Maar wat mij betreft verhuis ik die morgen... Maarja, werken kwam steeds tussendoor.
quote:
Mja, dat kan ik me voorstellen. Geeft fijne stress, zeker op het laatste momentquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:48 schreef rhubarbje het volgende:
Maar ik kan er wel echt telkens niet van slapen en zo
Oeh!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:51 schreef Tegan het volgende:
Ik heb overigens wel een 'huisdier', morgen pic.
Een konijn?quote:
Is je huisdier zo groot?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:53 schreef Tegan het volgende:
Ik weet niet meer of ik die neem. Ik wil wel, maar heb er misschien geen plek meer voor.
Die kun je niet binnendoor door je ochtendjas laten kruipenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:52 schreef Tegan het volgende:
Hamsters zijn saai.
Vrienden van mij hebben een konijn en cavia's. Maar dat vind ik ook niets...
whoaa ja ik zou ook wel een konijn willenquote:
Jawel joh, maatje XXXL en gaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Die kun je niet binnendoor door je ochtendjas laten kruipen
Jij hebt een hamsterquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die kun je niet binnendoor door je ochtendjas laten kruipen
60cm.quote:
Niet meerquote:
Fret wil ik ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:55 schreef Lolaatje het volgende:
Fretten zijn pas tof. Grappig, intelligent, zindelijk.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/article10043400.ece?cid=rssquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:55 schreef Lolaatje het volgende:
Fretten zijn pas tof. Grappig, intelligent, zindelijk.
Je moet zo'n beestje ook voeren, hèquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet meer
Maar als jouw hamster kindjes gemaakt heeft met die van CL wil ik 100000% een TCL-Hampster![]()
![]()
Hij is 2,5 jaar oud geworden, dus die was echt al wel naar 0 afgeschreven.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:57 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je moet zo'n beestje ook voeren, hè.
nu wil ik er ook eenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/buitenland/article10043400.ece?cid=rss
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:De baby was die nacht alleen thuis gelaten, het koppel verbleef in een andere stad.
Ik vermoed dat de fret ook redelijk verwaarloosd was. Hoe bizar. En zulke mensen kunnen zich gewoon vrolijk voortplanten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stoer. Dingen oplossen met schreeuwen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:57 schreef CherryLips het volgende:
M'n zwager is toch wel een baas hoorStond net ruzie te maken met een of andere tokkie die z'n auto bij ons voor had neergepleurd en naar de bios ging en de parkeerplek van de buren bezette. Ik kon ze boven horen ruziën
Dat ga ik ook onthouden!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nu wil ik er ook een
als ik dan ooit per ongeluk een baby krijg kan mijn fret hem gewoon lekker op eten
Ic.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat jong schreeuwde, daar staat m'n zwager wel boven hoor
de pil kost geldquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:02 schreef Tegan het volgende:
Ik zorg gewoon dat ik niet zwanger raak/normaal abortus pleeg.
Jij hebt makkelijk praten, je wilde dit jaar toch al niet gaan datenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:02 schreef Tegan het volgende:
Ik zorg gewoon dat ik niet zwanger raak/normaal abortus pleeg.
Ik ben al op de helft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:03 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, je wilde dit jaar toch al niet gaan daten.
Maar een bevalling, heb je dat er voor over? Je lijf wat volledig gemolesteerd wordt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de pil kost geld
abortus ook
als je gewoon zorgt dat je genoeg baby hebt hoef je voor die fret ook geen eten te kopen
win-win
En het lijntje met de buurman kun je al wel opwarmen natuurlijkquote:
Die heb ik al gehad. Soort van danquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:05 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
En het lijntje met de buurman kun je al wel opwarmen natuurlijk.
Met deze buurman?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad. Soort van dan. Jaren geleden wel
.
Ik was m'n honden voerenquote:
Verliefd enzoquote:Nu mag jij Lola, hoe is het bij jou in de liefde?
Booty call op steenworp afstand! Dat droog staan moet toch ook een keer gaan vervelenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:31 schreef Tegan het volgende:
Voor als ik direct seks nodig heb ofzo?
En lief.
Je bent vast inmiddels al weg, maar succes!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:16 schreef rhubarbje het volgende:
En nu ga ik naar bed
morgen vroeg op om mensen te stalken op school
Des te beter, geen gesodemieter op de werkvloer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:44 schreef Tegan het volgende:
Owja. Ondertussen heb ik overal wel lijntjes dan.
Maar dat was een echte brandweerman, niet een collega ofzo.
Perspectiefquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:45 schreef Tegan het volgende:
Ik heb wel het vermoeden dat mijn oudeleidinggevende waar ik een huge crush op had zes jaar geleden single is geworden. Dus daar kan ik ook nog achteraan
.
Maarja, aan het eind van de dag durf ik toch niets.
Dat doen ze expresquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:47 schreef Tegan het volgende:
Verder ben ik best tevreden single hoor. Er lopen alleen verdomd veel lekkere mannen rond nu je zeg maar niet gebonden bent enzo.
De hoerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:46 schreef Tegan het volgende:
Zijn vriendin of ex zei nog 'Hoi' tegen me vandaag, dus het zal nog wel aan zijn.
Vier jaar, aan en uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat doen ze expres. Heb je hiervoor een lange relatie gehad?
Daarvoor liep ik ook al rond hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:47 schreef Tegan het volgende:
Verder ben ik best tevreden single hoor. Er lopen alleen verdomd veel lekkere mannen rond nu je zeg maar niet gebonden bent enzo.
Ooit was ik dronken op een personeelsfeest en toen zei ik tegen hem dat ik hem best wel meer dan leuk vond (exacte woorden) als hij niet met <zijn vriendin> had. En sindsdien mocht hij ineens niet meer met mij praten van haar. Dno wat er verder was gebeurd. Want er is nooit wat gebeurd buiten professioneel contact tussen onsquote:
Ja, doen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:49 schreef Tegan het volgende:
Als ik hem tegenkom kan ik het wel subtiel vragen/leuk met hem praten. Maar zelf hem even mailen/bellen ofzo, neh. 6 juli personeelsfeest, dus misschien dan.
Ze voelde zich blijkbaar wel geïntimideerd. Dat is een goed tekenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ooit was ik dronken op een personeelsfeest en toen zei ik tegen hem dat ik hem best wel meer dan leuk vond (exacte woorden) als hij niet met <zijn vriendin> had. En sindsdien mocht hij ineens niet meer met mij praten van haar. Dno wat er verder was gebeurd. Want er is nooit was gebeurd buiten professioneel contact tussen ons.
Trek je conclusiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarvoor liep ik ook al rond hoor.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:57 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ze voelde zich blijkbaar wel geïntimideerd. Dat is een goed teken.
Geen directe collega hoop ik? Zou een interessante constructie zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Ze is dus ook een collega, enige reden dat ik haar ken. En als ik over haar hoor van andere collega's dan is ze niet echt heel leuk ofzo
. Maarja, ze zijn ook al wel minstens vijf jaar bij elkaar dusja. En dan trouwen en baby-leeftijd. *noes*
Nee beide niet, hij alleen zes jaar geleden voor een half jaar oidquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:03 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Geen directe collega hoop ik? Zou een interessante constructie zijn.
Denkt het wel. Tenzij het uit is natuurlijk! Maar we vonden al die jaren tijd om even te praten, ook op andere bijeenkomsten. Het is niet dat ze aan elkaar vast zijn geplakt dan. Ze hebben immers beide hun eigen directe collega's. En hij ken ook al mijn directe collega's natuurlijk!quote:Maar zij is er 6 juli dan ook bij zeker.
We zien 7 juli je verslag welquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:09 schreef Tegan het volgende:
Trouwens, genoeg over hem. Er zijn nog meer kerels met wie ik lijntjes heb.
En natuurlijk KT.
Dat is op zich prima leefbaar. Ze zal haar zinnen dan hoogstens nog wat bondiger gaan formulerenquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:08 schreef Tegan het volgende:
Owja en, ingewikkelde constructie maakt het zo dat ik wel enkele keren met haar heb gewerkt. En dat zou best nog wel eens voor kunnen komen. Maarja, niet dat we niet kunnen werken, we zeggen gewoon niet echt iets niet werkgerelateerds tegen elkaar. En we werken altijd in een grote groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |