Prachtige foto's weer. Ik vind het altijd zo mooi om te zien hoe jouw honden ongegeneerd in hun mandje op hun rug liggenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:45 schreef oh-oh het volgende:
Wat voor een oogonderzoek is dat?
Bij de chinesen worden de ouders gewoon ECVO getest voor ze mogen fokken.
En dan zijn de pups clear by default
OMGGGGG wat is ze al dikquote:
Ze gooien druppels in de ogen waardoor de puppillen wijd open gaan staan. Tot zo ver geen probleem. Het probleem is de autorit erna... De ervaring leerde ons dat *alle* pups de heenweg naar de oogarts prima aankunnen. De terugweg is een en al kokhalsen en overgevenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:52 schreef oh-oh het volgende:
Ah ok, hoe doen ze dat onderzoek dan, dat ze er misselijk van worden?
Ik heb Chico ECVO laten testen, dat stelde niet veel voor
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:56 schreef Messina het volgende:
[..]
Ze gooien druppels in de ogen waardoor de puppillen wijd open gaan staan. Tot zo ver geen probleem. Het probleem is de autorit erna... De ervaring leerde ons dat *alle* pups de heenweg naar de oogarts prima aankunnen. De terugweg is een en al kokhalsen en overgevenDus waarschijnlijk de combinatie wazig zien & gehobbel
Ik hoop van harte dat ik ongelijk heb en dat alles prima gaat. We gaan in ieder geval met z'n drietjes. Man rijdt, schoonmoeder en ik op de achterbank met de pups op schoot om ze een beetje gerust te stellen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, Chico kreeg die druppels ook, gelukkig verder totaal geen last gehad
Ja die kleine biatch vond het maar niks dat die twee heren samen lagen, normaal ligt zij samen met iedereen, maar Karel echt nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:00 schreef Messina het volgende:
OMGGG ik zie nu pas Kees op die een na laatste foto
Kobus (hihi) is ook heeeeeeeeel leuk. Een echte grappenmaker, heel vrolijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:14 schreef Belana het volgende:
ow ik vind stiekem die reu leuker Messina
Deze is van een week geleden:quote:
Het neerzetten is niet het probleemquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:44 schreef oh-oh het volgende:
Beter neerzetten![]()
Echt, hoe jonger je ze het leert hoe makkelijker het is, wacht, ik zoek wat stackfoto's van chinezenpups die nu 7 weken zijn
Dat staartjequote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:50 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja stackfoto's moet je met zn tweetjes maken![]()
Die van die pups kan ik niet meer vinden, wel deze van Billy met 7 weken :
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |