abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98500785
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:50 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Tsja, da's ook wel weer waar... :{ Sabatini begint me nu inderdaad ook wel een raadsel te worden... Misschien gokken ze op een ontsnapping met Sabatini? Want als je met een groep van pakweg 10 renners erop uit zal trekken, dan is hij bij de meet waarschijnlijk wel de rapste van dat groepje. Iets anders kan ik eigenlijk ook niet echt bedenken om hem mee te nemen... :{ (of natuurlijk contractueel al vast gesteld)
Contractueel zal het bij hem nooit vastgesteld zijn. Ik denk dat ze hem meenemen ook mede met het oog op de ploegentijdrit, maar ook daarvoor hadden ze net zo goed achtervolger Viviani mee kunnen nemen. En Viviani is nog een stuk rapper ook dan Sabatini. Maar ik had toch minstens één van het drietal Ponzi-Finetto-Caruso mee zouden nemen. Dat verrast me nog wel het meest.
pi_98500792
Selectie Saxo: Alberto Contador, Jesús Hernández Blazquez, Daniel Navarro Garcia, Benjamin Noval, Richie Porte, Nicki Sørensen, Chris Anker Sørensen, Matteo Tosatto, Brian Vandborg

http://saxobanksungard.com/races.asp?r_id=2374#nu
pi_98500821
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:57 schreef Marcoss het volgende:
Selectie Saxo: Alberto Contador, Jesús Hernández Blazquez, Daniel Navarro Garcia, Benjamin Noval, Richie Porte, Nicki Sørensen, Chris Anker Sørensen, Matteo Tosatto, Brian Vandborg

Dat lijkt er meer op wat betreft Saxo. Alleen geen Larsson verbaast me.
pi_98501430
Geen Haedo, ook al geen sprinters.
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:20:01 #115
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_98501480
Ik zie het nut van een Tosatto niet direct, dan had ik eerder Larsson meegenomen.
pi_98501529
EDIT: Laat maar, was al gepost.

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2011 11:22:07 ]
pi_98501684
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:58 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dat lijkt er meer op wat betreft Saxo. Alleen geen Larsson verbaast me.
Yep, de selectie van Tosatto snap ik niet echt als je geen sprinter meeneemt. Wellicht voor de TTT?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_98501731
Matteo Tossato is de wegkapitein met een schat aan ervaring.
pi_98501777
Daar heb je Nicki Sorensen voor.
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:41:24 #120
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_98502204
Saxo heeft toch wel een goede selectie bergop met de beide Sorensens, Noval, Navarro, Hernandez en Porte. Aangevuld met de tempobeulen Vandborg en Tosatto is het wel een selectie in balans.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_98502355
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:26 schreef Devpartner het volgende:

[..]

Bij rsh hebben ze 4kopmannen tot na de eerste bergrit. Daarna gaan ze kijken wat er gebeurd is of gaat gebeuren. (leipo, kloden,brajko en horner)

Brajkovic is hun man waar ze het meest van verwachten (Bruyneel) zeker toekomst gezien. Echter hebben ze daar ook al bijgezet dat Brajkovic maar een korte piek heeft en die dus moet overeenkomen met de 3de week anders loopt het mis.

Het team is op papier natuurlijk weer het sterkste...(alleen geen afmaker). Maar dat zijn ze al jaren en meestal komt het er niet uit.
Ik verwacht van Brajkovic juist het minste. Klöden, Leipheimer en Horner hebben allen gewoon een goed seizoen achter de rug. Brajkovic niet.

En ik hoop gewoon op een goede Klöden :P .
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:48:27 #122
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_98502410
Je moet idd niet alleen knechten hebben die kunnen klimmen, op het vlakke heb je vaak rapper een knecht nodig dan bergop. Prima keuze, tossato, maar larsson was dat ook geweest.
pi_98505250
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:57 schreef Marcoss het volgende:

Ook weinig verrassingen. Zoals gezegd, Tossato is de meest opvallende naam, maar het zal vast wel te maken hebben met zijn vorm, de vorm van andere renners en wat Saxo nog meer van plan is dit jaar. Mogelijk dat ze met de Vuelta in het achterhoofd daar ook nog rekening mee hebben gehouden.
pi_98512265
Tosatto was in de Giro ook al duidelijk de wegkapitein en zal ook wel belangrijk zijn om Contador door de finale te loodsen in vlakke ritten.

Wat Larsson betreft: ik denk dat hij niet meegaat (nadat hij voor de Giro ook al op het laatste moment buiten de selectie gelaten werd) omdat hij gaat vertrekken bij Saxo. Ik vermoed dat hij met een jaar uitstel naar Leopard gaat omdat zijn contract nu pas afloopt.
pi_98522558
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:06 schreef Marcoss het volgende:
L'équipe Liquigas pour le Tour de France

Ivan Basso, Paolo Longo Borghini, Daniel Oss, Fabio Sabatini, Alessandro Vanotti, Maciej Bodnar, Maciej Paterski, Sylvester Szmyd, Kristjan Koren

http://www.cyclismactu.ne(...)witter#ixzz1PzQ4n8ba
3 Polen :D
pi_98523951
Vancansoleil dus nog niet definitief.

quote:
Hilaire Van Der Schueren, ploegleider bij Vacansoleil-DCM, zit nog met één vraagteken om zijn negenkoppige selectie voor de Tour de France definitief in te kleuren. 'Dat vraagteken is Stijn Devolder', aldus Van Der Schueren. 'Ik zou hem er heel graag bij hebben, maar als de renner in kwestie zelf aangeeft dat hij niet goed genoeg is, moeten we maar beter uitkijken naar een vervanger. Donderdag hakken we de knoop door.'

'Ik heb voor Devolder nog drie renners achter de hand die zijn plaats kunnen innemen', vervolgde de ploegleider woensdag bij de start van Halle-Ingooigem. 'Die keuze ligt tussen Frederik Veuchelen, de Oezbeek Sergey Lagutin of de Nederlander Rob Ruijgh. De ploeg reist volgende week woensdag af. Daags nadien verkennen wij nog eens de ploegentijdrit.'

De renner in kwestie vertrok in Halle wellicht voor het laatst dit jaar in de nationale driekleur. Tenzij dan in een tijdrit, dat BK wordt pas in augustus betwist. 'Ik ben nog niet honderd procent zeker of ik al dan niet deelneem aan de Ronde van Frankrijk', gaf Devolder mee. 'Als het moet van de ploegleiding dan moet het, maar het zou eventueel een domper kunnen betekenen op het verdere verloop van mijn seizoen.'
pi_98532215
Die van der Schueren blijft maar vertrouwen houden in Devolder he?
pi_98532536
Irritante vent die Van der Schueren. Devolder heeft al 100 keer gezegd dat hij de Tour dit jaar niet wil rijden, maar nee, Hilaire blijft maar volhouden dat Devolder mee moet gaan. Accepteer nou eens een keer dat je protégé andere plannen heeft.
Lekker ook voor Veuchelen, Lagutin en Ruijgh. Die voelen zich helemaal lullig nu.
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:40:12 #129
194695 franklop
Fran knock
pi_98532960
quote:
Alexander Porsev is vandaag tijdens de Belgische wielerkoers Halle-Ingooigem, verrassend gewonnen door de Nederlander Roy Curvers, zwaar ten val gekomen. De Rus, die in dienst rijdt van Katoesja, mist daardoor de Tour de France. Die begint op 2 juli.

Porsev liep door de smak onder meer een hersenschudding, een gebroken neus en een diepe wond onder het rechteroog op. Hij raakte bovendien een paar tanden kwijt. De ongelukkige renner moet nog zeker enkele dagen in het ziekenhuis van Ronse blijven.
die gaat dus niet mee
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_98533112
Zou wel een mooie adoptierenner zijn geweest.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:35:07 #131
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_98539440
Vandaag wordt de selectie van Lotto bekend :)
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_98540303
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:33 schreef Chiappucci het volgende:
Irritante vent die Van der Schueren. Devolder heeft al 100 keer gezegd dat hij de Tour dit jaar niet wil rijden, maar nee, Hilaire blijft maar volhouden dat Devolder mee moet gaan. Accepteer nou eens een keer dat je protégé andere plannen heeft.
Lekker ook voor Veuchelen, Lagutin en Ruijgh. Die voelen zich helemaal lullig nu.
De sponsor schijnt ook nog wat in de melk te brokkelen hebben. Wordt interessant als hij zondag BK wordt (wat me onwaarschijnlijk lijkt). Een Belgische kampioenstrui in de Tour is belangrijk voor een sponsor.
pi_98541661
Dan wint Ruygh toch mooi die Nederlandse driekleur ;)
pi_98541936
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 01:06 schreef marcodej het volgende:

[..]

De sponsor schijnt ook nog wat in de melk te brokkelen hebben. Wordt interessant als hij zondag BK wordt (wat me onwaarschijnlijk lijkt). Een Belgische kampioenstrui in de Tour is belangrijk voor een sponsor.
Sowieso weet je dat als je als Stijn Devolder zijnde, bij een ploegje als Vancansesoleil tekent, EN, ze krijgen een startbewijs voor de TdF, men je ook in de TdF wil zien.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 23 juni 2011 @ 08:35:27 #135
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_98542923
Posthuma in Tour (De Telegraaf)

De Nederlandse wielrenner Joost Posthuma start in de Tour de France. De Telegraaf meldt dat zijn Luxemburgse ploeg Leopard Trek hem heeft opgenomen in de selectie. Hij zal tijdens de Tour moeten knechten voor de broertjes Frank en Andy Schleck. Het wordt voor Posthuma de vijfde keer dat hij start in de grootste wielerronde ter wereld.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_98543109
De laatste officiele Nederlandse witte trui drager *O*
pi_98543140
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:35 schreef Szura het volgende:
Vandaag wordt de selectie van Lotto bekend :)
Die van Sky ook. :)
pi_98543496
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 08:52 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Die van Sky ook. :)
Wiggins
Uran
Zandio
Gerrans
Knees
Flecha
Thomas
Swift
EBH
pi_98543610
Opvallend, geen Henderson dus, maar Swift. Denk dat Swift als sprintaantrekker minder is dan Henderson eigenlijk. Tenzij Swift en Boasson Hagen beiden gaan sprinten. Ik verwacht het niet, maar bij Sky is het altijd weer de vraag..
pi_98543634

Ook een nieuw shirt trouwens
  donderdag 23 juni 2011 @ 09:29:02 #141
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_98543690
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:23 schreef Marcoss het volgende:
Opvallend, geen Henderson dus, maar Swift. Denk dat Swift als sprintaantrekker minder is dan Henderson eigenlijk. Tenzij Swift en Boasson Hagen beiden gaan sprinten. Ik verwacht het niet, maar bij Sky is het altijd weer de vraag..
Swift lijkt me toch meer de pure sprinter dan hagen. Heeft er ook al een paar mooie gewonnen dit jaar.

Hagen krijgt wel wat ritten voorgeschoteld die hem meer liggen, in een machtsspurt licht bergop dan.
  donderdag 23 juni 2011 @ 09:32:51 #142
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_98543764
Met deze selectie is Sky ook meteen één van de grootste favorieten voor de ploegentijdrit, misschien wel dé favoriet.
pi_98543822
quote:
2s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:29 schreef Beregd het volgende:

[..]

Swift lijkt me toch meer de pure sprinter dan hagen. Heeft er ook al een paar mooie gewonnen dit jaar.

Hagen krijgt wel wat ritten voorgeschoteld die hem meer liggen, in een machtsspurt licht bergop dan.
"I am delighted that Ben Swift will be making his Tour debut, he is enjoying a breakthrough season with five wins already and he will absolutely thrive on this opportunity to test himself on the biggest stage of all."

Aldus de Sky-site, dan zal Swift dus ook wel voor z'n eigen kans gaan ja.
pi_98543873
Het wordt heel druk in de sprints met die 30 renners die allemaal voor eigen kans gaan, hun helpers en de kopmannen die van voren moeten worden gehouden.
pi_98544725
Is er trouwens iemand die al iets weet over Saur-Sojasun en dan vooral of we good old Jimmy Casper nog te zien gaan krijgen?
pi_98545848
Saur had de volgende namen al bevestigd:
Jérôme Coppel, Jimmy Engoulvent, Arnaud Coyot, Jonathan Hivert, Yannick Talabardon, Fabrice Jeandesboz en Laurent Mangel

Over de laatste twee plaatsen wordt na het Frans kampioenschap beslist.
pi_98545979
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:00 schreef DutchSL het volgende:
Saur had de volgende namen al bevestigd:
Jérôme Coppel, Jimmy Engoulvent, Arnaud Coyot, Jonathan Hivert, Yannick Talabardon, Fabrice Jeandesboz en Laurent Mangel

Over de laatste twee plaatsen wordt na het Frans kampioenschap beslist.
Thnx! ^O^
pi_98546010
Fabrice Jeandesboz leuke naam voor adoptierenner :P
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:48:47 #149
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_98547454
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:05 schreef franklop het volgende:
Fabrice Jeandesboz leuke naam voor adoptierenner :P
Wat moet ik verstaan onder de term adoptierenner?
pi_98547654
Selectie Vacansoleil voor Tour de France 2011
Wout Poels, Rob Ruijgh, Lieuwe Westra en Johnny Hoogerland, Björn Leukemans, Thomas De Gendt, Borut Bozic, Marco Marcato, Romain Feillu.
pi_98547690
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:53 schreef Marcoss het volgende:
Selectie Vacansoleil voor Tour de France 2011
Wout Poels, Rob Ruijgh, Lieuwe Westra en Johnny Hoogerland, Björn Leukemans, Thomas De Gendt, Borut Bozic, Marco Marcato, Romain Feillu.
:? Toch Robbie Ruijgh?? Laten we hopen dat ie zn vorm van in Zwitserland vast kan houden; dan heeft de ploeg er een heel goede renner aan :Y
pi_98547795
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:25 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een nieuw shirt trouwens
quote:
De blauwe band op het Sky-shirt zal tijdens de Tour per uitzondering groen kleuren. Daarmee wil het team de aandacht vestigen op een project, in samenwerking met het WWF, ter bescherming van het regenwoud in Brazilië.
pi_98548259
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:48 schreef DeMessias het volgende:

[..]

Wat moet ik verstaan onder de term adoptierenner?
ik open zondag een topic, daar mogen onbekende renners worden geadopteerd om te volgen tijdens de Tour :)
pi_98548263
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:54 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

:? Toch Robbie Ruijgh?? Laten we hopen dat ie zn vorm van in Zwitserland vast kan houden; dan heeft de ploeg er een heel goede renner aan :Y
Rob reed niet in Zwitserland, maar in de Dauphiné.
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:12:43 #155
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_98548333
Ruijgh lijkt me gezien zijn vorm een terecht vervanger voor Devolder
Net efkes anges
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:14:46 #156
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_98548398
Dat devolder nu maar maakt dat hij een degelijke vuelta/najaar rijdt.
pi_98548707
Robbie _O_.
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:34:12 #158
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_98549088
laat maar ;)
Wat doe ik hier?
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:34:19 #159
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_98549093
Rob Ruijgh ^O^ had niet verwacht dat ie mee zou gaan, maar wel leuk voor 'm. Kan hopelijk met Poels en Hoogerland lekker aanvallen in de bergetappe's.
pi_98549367
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:10 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Rob reed niet in Zwitserland, maar in de Dauphiné.
Scherp; da's waar ^O^
pi_98549451
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:34 schreef Mr_DG het volgende:
Rob Ruijgh ^O^ had niet verwacht dat ie mee zou gaan, maar wel leuk voor 'm. Kan hopelijk met Poels en Hoogerland lekker aanvallen in de bergetappe's.
Het zou mooi zijn, maar het is nog ver naar de bergen... Ik hoop dat hij zn vorm vast kan houden, want dan kan het nog leuk worden. Rob heeft niets te verliezen in dat opzicht en kan dan vrij-uit aanvallen zonder zich druk te hoeven maken over een kopman die hij zou moeten gaan ondersteunen.
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:44:46 #162
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_98549460
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:12 schreef Sjoerd102 het volgende:
*insert random name* lijkt me gezien zijn vorm een terecht vervanger voor Devolder
pi_98550195
Ruijgh dus, komt niet als een verrassing.

[ Bericht 1% gewijzigd door _-_ratjetoe_-_ op 23-06-2011 13:20:47 ]
pi_98552718
Team Omega Pharma-Lotto:

Philippe Gilbert, André Greipel, Sebastian Lang, Jurgen Roelandts, Marcel Sieberg, Jurgen van den Broeck, Jurgen van de Walle, Jelle Vanendert, Frederik Willems
pi_98552826
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:02 schreef Marcoss het volgende:
Team Omega Pharma-Lotto:

Philippe Gilbert, André Greipel, Sebastian Lang, Jurgen Roelandts, Marcel Sieberg, Jurgen van den Broeck, Jurgen van de Walle, Jelle Vanendert, Frederik Willems
Frederik Willems zal Franklop wel blij mee zijn.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')