quote:Gorka Izagirre (Spa)
Egoi Martínez (Spa)
Alan Pérez (Spa)
Rubén Pérez (Spa)
Samuel Sánchez (Spa)
Amets Txurruka (Spa)
Pablo Urtasun (Spa)
Iván Velasco (Spa)
Gorka Verdugo (Spa)
Ik heb nog tijden meegemaakt dat er een twintigtal Nederlandse renners meededen in de TdFquote:Op maandag 20 juni 2011 11:53 schreef Felagund het volgende:
Waarschijnlijk dus rond de 9 Nederlanders dit jaar? Posthuma en Terpstra lijken me al zeker, net als Mollema, Gesink, Boom bij Rabobank en Westra, Hoogerland en Poels bij Vacansoleil. Dan waarschijnlijk nog Ten Dam bij Rabobank.
Het is Ten Dam en Tjallingi geworden en als Engels ook mee doet rijden er 11 Nederlanders de tour. Aangenomen dat Ruijgh niet meedoet.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb nog tijden meegemaakt dat er een twintigtal Nederlandse renners meededen in de TdF
Addy Engelsquote:Op maandag 20 juni 2011 16:17 schreef Chiappucci het volgende:
Quick-Step schijnt ook definitief te zijn (volgens L'Equipe)
-Boonen, Steegmans, de Weert, Devenyns, Chavanel, Pineau, Ciolek, Terpstra, Engels.
Klopt het dat Engels nog nooit wat gewonnen heeft?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:31 schreef marcodej het volgende:
Engels? Vreemde keuze. Ik dacht ook dat De Maar de Tour ging rijden?
nvmquote:Op maandag 20 juni 2011 16:36 schreef Doff het volgende:
[..]
Klopt het dat Engels nog nooit wat gewonnen heeft?
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:36 schreef Doff het volgende:
[..]
Klopt het dat Engels nog nooit wat gewonnen heeft?
Klopt, gaat hij dan niet?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:31 schreef marcodej het volgende:
Engels? Vreemde keuze. Ik dacht ook dat De Maar de Tour ging rijden?
Ik zie hem niet in dat rijtje staan?quote:
Overheen gekeken, had het rijtje van QS niet gezien.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zie hem niet in dat rijtje staan?
Lol, ik wist ook niet dat ie nog meedeedquote:Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Addy EngelsEigenlijk al gestopt met wielrennen om leraar te worden, nu de Tour met Quick-Step, wat is die ploeg afgezakt zeg. Maar hopen dat Bakala volgend jaar dik de portemonnee trekt.
quote:Tom Boonen (Bel)
Sylvain Chavanel (Fra)
Gerald Ciolek (Dui)
Dries Devenyns (Bel)
Addy Engels (Ned)
Jérôme Pineau (Fra)
Gert Steegmans (Bel)
Niki Terpstra (Ned)
Kevin De Weert (Bel)
of misschien doen ze het hetzelde als team garminquote:Op maandag 20 juni 2011 17:33 schreef Doff het volgende:
Kom ik weer:
Ciolek of Boonen kopman? Ciolek lijkt me logischer, maar het zal in eerste instantie wel Boonen zijn?
Het is natuurlijk niet zo dat alle beste renners meedoen in de Tour. Als Freire had gewild was hij vast van start gegaan..quote:Op maandag 20 juni 2011 19:15 schreef Marcoss het volgende:
Toch wel opvallend als je ziet dat Breschel, Martens en Freire gewoon gepasseerd kunnen worden bij Rabobank en bij Quick Step opeens Addy Engels geselecteerd wordt.
Ik had het idee dat het vooral de teamleiding is van Rabo die Freire uit de tour heeft gehouden.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:40 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat alle beste renners meedoen in de Tour. Als Freire had gewild was hij vast van start gegaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |