SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon op die site te vinden in welke winkel het te krijgen is...quote:Op maandag 20 juni 2011 10:09 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ik heb familie in Amerika () een ze hadden alleen maar lof over dit drankje. Na het op te zoeken blijkt het energiedrank met alcohol te zijn. Omdat ze zo enthousiast waren en omdat epicmealtime ermee kookt, wilde ik gaan kijken waar je dit kan halen.
Maar ze verkopen dit dus niet in Nederland ? Ik heb geen zin om naar een gare bar te gaan (zie drinkfour.eu)
Weet iemand of dit gewoon in een supermarkt te halen is ? Of moet ik dit gaan importeren?
Vast vanwege het feit dat er Absinth in zou zitten.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:21 schreef AwesomeSauce het volgende:
Nee volgens mijn neef is het erg lekker. Ik hoop iig niet dat het een overhyped drankje wordt, in Amerika is Four Loko in sommige staten gebanned
quote:Op maandag 20 juni 2011 10:17 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Zeg maar de frisdrankvariant op Irish Coffee. Laat ff weten als de eerste pallet binnen is.Op naam en zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op maandag 20 juni 2011 10:57 schreef KrokanteKrab het volgende:
Four loko, Jack Daniels en een hele lading vlees erbij.
quote:Op maandag 20 juni 2011 10:57 schreef KrokanteKrab het volgende:
Four loko, Jack Daniels en een hele lading vlees erbij.
Neem nou maar gewoon aan dat die four loco ook troep is.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:50 schreef AwesomeSauce het volgende:
Nee dat is troep. Moet echte four loko zijn.
Mischien landen in de EU die ze wel verkopen ?
Heb al een recept gevondenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:23 schreef Smulbaard het volgende:
Amerikanen hebben wel vaker de neiging om de meest onboeiende zaken op hemelen tot een soort legendarische status.
Zo pas nog een een een discussie tussen Amerikanen die weigerden te reizen naar plekken waar geen White Castle fastfood zaken waren omdat ze niet zonder die hamburgers konden.
Het zou het voedsel van de goden zijn waar geen 5 sterren restaurant tegenop kon en een teken dat Amerikaanse cuisine verheven was boven die van de rest van de wereld.
De beroemde hamburger in kwestie.
[ afbeelding ]
Een wit bolletje met een korstig fabrieksburgertje en twee plakjes augurk.![]()
Dit soort misplaatste euforie zie ik dus met allerlei producten van karige kwaliteit.
[..]
Neem nou maar gewoon aan dat die four loco ook troep is.
Gooi een half blik monster energy in een glas en gooi er een plens wodka bij.
Dan kom je waarschijnlijk heel dicht in de buurt.
Dit geld dus voor Hostimeiser, vergezocht en MisterChirrel.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:47 schreef AwesomeSauce het volgende:
HOUDT MIJN TOPIC SCHOON!
Four Loko or GTFO
edit: Internet though guy uithangen doen we maar buiten okay?![]()
Wat is daar precies troep aan? Je komt zelf met een link in je OP waar, zoals ik al eerder aangaf, alle verkooppunten in Nederland te vinden zijn en dan zeg je nu dit? Ik ga er vanuit, omdat jij met die link komt, dat dat het officiële spul is.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:50 schreef AwesomeSauce het volgende:
Nee dat is troep. Moet echte four loko zijn.
Mischien landen in de EU die ze wel verkopen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |