Stoer manquote:Op maandag 20 juni 2011 02:14 schreef Ku_Klux_Klok het volgende:
Eey rustig aan anders maak ik er een van jou [ afbeelding ] met je hazenlip
Wat?quote:Op maandag 20 juni 2011 02:14 schreef Magneet51 het volgende:
WAAAAAAAROM GEBRUIKT TONG80 ALTIJD DIE KUT EMOTICONNN !
Behalve dat je Indonesië niet kan kiezen op fifa 11quote:
Verklaar je nader.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:28 schreef anti_kneus het volgende:
Jullie twee zijn allebij kut en zouden gebanned moeten worden. Zo ik heb gepost.
Zegt iemand met 5 posts, je kent ze waarschijnlijk niet eens.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:28 schreef anti_kneus het volgende:
Jullie twee zijn allebij kut en zouden gebanned moeten worden. Zo ik heb gepost.
ik zou niet willen weten wat er gebeurt als ik aaaal het eten dat je mij geeft ook echt zou etenquote:
Alles wat je eet komt er ook uit.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:34 schreef coban het volgende:
[..]
ik zou niet willen weten wat er gebeurt als ik aaaal het eten dat je mij geeft ook echt zou etenmaar bedankt!
quote:Op maandag 20 juni 2011 02:37 schreef Ku_Klux_Klok het volgende:
[..]
En zo rechtstreeks bij Bonzoo de mond in.
Of zijn jullie niet zo close?
Ja de wereld is oneerlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:38 schreef Madame_Paon het volgende:
chroestjov, kutkabouter, Gary_Oak, RichCalibier, HSG-BOMBER en Goodluck_Charm zijn wel geband.
wtf. dude?quote:Op maandag 20 juni 2011 02:37 schreef Ku_Klux_Klok het volgende:
[..]
En zo rechtstreeks bij Bonzoo de mond in.
Of zijn jullie niet zo close?
Alle goede users verdwijnen.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:38 schreef Madame_Paon het volgende:
chroestjov, kutkabouter, Gary_Oak, RichCalibier, HSG-BOMBER en Goodluck_Charm zijn wel geband.
Proxytje erin huppatee, en ff een tijdelijk accountje bij guerillamailblock.comquote:Op maandag 20 juni 2011 02:39 schreef Magneet51 het volgende:
FOK! Moet een registratie verbod maken. Dan komt tuig zoals ik er niet met een dubbel account in.
Stoer man, mbo ict niveau 1 zeker ofwat?quote:Op maandag 20 juni 2011 02:41 schreef Ku_Klux_Klok het volgende:
[..]
Proxytje erin huppatee, en ff een tijdelijk accountje bij guerillamailblock.com
Voor hoelang?quote:Op maandag 20 juni 2011 02:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Inderdaad. Goodluck_Charm was altijd enorm aan het slowchatten en aan het spammen, maar dat vond ik juist leuk.quote:
Bijna ja,quote:Op maandag 20 juni 2011 02:42 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Stoer man, mbo ict niveau 1 zeker ofwat?
Dat weet ik niet.quote:
Nee, paboquote:Op maandag 20 juni 2011 02:43 schreef Ku_Klux_Klok het volgende:
[..]
Bijna ja,
en jij dan?
Cursus in de smaak vallen bij iemand zodat je zolang iemands kont moet likken todat je kop erin verdwijnt?
Gary_Oak was wel een baas, ik praatte wel is met hem over pokemon.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Inderdaad. Goodluck_Charm was altijd enorm aan het slowchatten en aan het spammen, maar dat vond ik juist leuk.
RichCalibier opende altijd van die baggertopics. Geweldig gewoon.
Ik zou niet weten wat HSG-BOMBER en Gary_Oak fout hebben gedaan.
En ik mis de kutopmerkingen van chroestjov en kutkabouter.
Niet iedere leraar is een pedofiel.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:45 schreef Ku_Klux_Klok het volgende:
[..]
Ik hoop de pabo van pabo.nl?
Of heet je Benno L.?
Nee, ben vanacht niet in de stemming om me nader te verklaren, dus hier moet je het mee doen.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:29 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Verklaar je nader.Fijn ook dat je speciaal een account hebt aangemaakt om dit tegen mij te zeggen.
Ik heb hun topics gezien, toen wist ik genoegquote:Op maandag 20 juni 2011 02:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zegt iemand met 5 posts, je kent ze waarschijnlijk niet eens.
Pabo is voor lesgeven op de basisschool.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:47 schreef Ku_Klux_Klok het volgende:
[..]
Klopt waar ga je lesgeven?
Hoop niet ICT:P
die kinderen overleven ht niet bij mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |