Als het meezit bloed jij langzaam dood.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:18 schreef Ku_Klux_Klok het volgende:
Jezus, nooit gedacht dat dit trollentopic zo lang open zou blijven.
Als iedereen nu z'n mond houd kan dit topic langzaam doodbloeien.
Dat mensen zo naief kunnen zijn om in deze shit te geloven.
Ajuus!
Daar heb je lang over nagedacht he.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:21 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Als het meezit bloed jij langzaam dood.
Niet zoveel, gewoon elektrisch pistool of verdoving erin.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:22 schreef coban het volgende:
ik wil niet dat dit topic sterft. hoe kun je zo wreed zijn ts? hoeveel pijn zal dit topic welniet hebben
Doet het pijn knul?quote:Op maandag 20 juni 2011 02:23 schreef Ku_Klux_Klok het volgende:
[..]
Daar heb je lang over nagedacht he.
Fucking genius!
Wie is hier nu eigenlijk een mongool.
Degene die een topic maakt om te testen en te fucken, of de gene die snachts wakkerblijven voor mij om me te lopen 'trolleren' en 'lemmingen'.
Jij, want homo.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:23 schreef Ku_Klux_Klok het volgende:
[..]
Daar heb je lang over nagedacht he.
Fucking genius!
Wie is hier nu eigenlijk een mongool.
Degene die een topic maakt om te testen en te fucken, of de gene die snachts wakkerblijven voor mij om me te lopen 'trolleren' en 'lemmingen'.
Nee, maar bedankt voor je medeleven.quote:
Ik moest lachen hahaquote:Op maandag 20 juni 2011 02:23 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Niet zoveel, gewoon elektrisch pistool of verdoving erin.
Achja zo ben ik, de mentaal zwakkeren verdienen mijn medeleven.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:25 schreef Ku_Klux_Klok het volgende:
[..]
Nee, maar bedankt voor je medeleven.
Was anders mn ballen een keer als je tijd hebt.
Keurig hoor, gelukkig zijn er nog goede/nette mensen in deze wereld in tegenstelling tot Ku_Klux_Klok.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:27 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Achja zo ben ik, de mentaal zwakkeren verdienen mijn medeleven.
kutquote:Op maandag 20 juni 2011 02:35 schreef Ku_Klux_Klok het volgende:
[..]
Lantaarnfaal [ afbeelding ]
*wacht op kut-reactie*
Heb jij gesnoven of andere drugs gehad?quote:Op maandag 20 juni 2011 02:03 schreef Ku_Klux_Klok het volgende:
Waarom kom op waarom ziet iedereen mij als een zogenaamde 'troll'.
Oke dan open ik wel geen topics maar daar word Fok! ook niet beter van, aangezien ik de misstanden van de maatschappij tot een normaal niveau trek waar we allen beter van worden.
quote:Op maandag 20 juni 2011 02:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heb jij gesnoven of andere drugs gehad?
De arrogantie..
quote:Op maandag 20 juni 2011 02:18 schreef Ku_Klux_Klok het volgende:
Jezus, nooit gedacht dat dit trollentopic zo lang open zou blijven.
Als iedereen nu z'n mond houd kan dit topic langzaam doodbloeien.
Dat mensen zo naief kunnen zijn om in deze shit te geloven.
Ajuus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |