Vooruit dan lamme tak:quote:Op maandag 20 juni 2011 01:06 schreef Whutzur het volgende:
mensen die niet snappen dat dit een lemming is...insert srysly emoticon here...
Aantal forumposts46306 (20 per dag)quote:Op maandag 20 juni 2011 01:11 schreef DrDentz het volgende:
mensen die lemmingen herkennen zitten te vaak op fok
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:13 schreef Magneet51 het volgende:
Jij rookt, dus jij krijgt kanker, niet jij.
5 : 0 =quote:Op maandag 20 juni 2011 01:13 schreef Magneet51 het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:13 schreef Magneet51 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:17 schreef computerprobleem het volgende:
Ik wil even melden dat ik niet de broer ben van TS. Ik wil hiervoor graag een aantal bewijzen leveren:
________________________________________________________________________________
Aanwijzing 1: Toen dit topic aangemaakt werd, lag mijn broertje al te slapen.
*Aanwijzing 2: Sommige sites kan mijn broertje niet bezoeken, omdat ze zijn rookgedrag kunnen stimuleren. Sinds gisteren zit FOK! er ook bij, dus hij kan deze site na 17:00 niet meer bekijken (alleen op mijn laptop/pc of mijn ouders laptop/pc, alleen daarvoor heb ik codes ingesteld).dat denk je, hij zit gewoon jonkos te paffe man, beter check je nu snel zijn bankafschriftenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RTORLOLOLLOLORLTRRTOLRLORLOOLquote:Op maandag 20 juni 2011 01:32 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Fail
Het juiste antwoord is:
''Kan niet''
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:32 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Fail
Het juiste antwoord is:
''Kan niet''
Pff..quote:Op maandag 20 juni 2011 01:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mijn broertje rookt, maar hij ontkent het steeds
Dan snap je hem wel
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:03 schreef Ku_Klux_Klok het volgende:
Jouw broertje is ook heel toevallig Mijn broertje rookt, maar hij ontkent het steeds ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |