Hello Kitty Hell: http://www.kittyhell.com/quote:Op maandag 20 juni 2011 00:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Hello Kitty is niet nichterig.![]()
Stoere mannen kijken Hello Kitty en slapen onder een dekbed van Hello Kitty.
Hello Kittyquote:Op maandag 20 juni 2011 00:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Hello Kitty is niet nichterig.![]()
Stoere mannen kijken Hello Kitty en slapen onder een dekbed van Hello Kitty.
u heeft vreemde gewoontes op vreemde tijdstippenquote:Op maandag 20 juni 2011 01:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hello Kitty
Joost van Vondel beklommen, maar ik zag niks. Ik er niet helemaal bovenop komen want glad en te donker
Ik zocht gewoon naar iets, geen idee wat, maar waarschijnlijk een blikje Red Bullquote:Op maandag 20 juni 2011 01:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
u heeft vreemde gewoontes op vreemde tijdstippen
Niet museumplein?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
Eigenlijk gaat het om deze hint van Red Bull hint&vind
• Neem de kleine opening tot de meest bekende groene vreugde, en aan uw linkerhand zal vloeibaar geluk u vanuit de hoogte toelachen...
wel sneu dat er na uw gapen niemand hier roept dat geil te vinden :>) zoals dat met Vlarp wel het geval isquote:
Je bent gewoon wezen cruisen geef maar toe, kan de beste hier overkomen.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee, want locatie is het Vondelpark.
had hij daarvoor niet beter naar de Passengers Terminal aan het IJ kunnen gaanquote:Op maandag 20 juni 2011 09:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Je bent gewoon wezen cruisen geef maar toe, kan de beste hier overkomen.
ehm... Tsjah.. Ik lig er niet wakker vanquote:Op maandag 20 juni 2011 07:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel sneu dat er na uw gapen niemand hier roept dat geil te vinden :>) zoals dat met Vlarp wel het geval is
Mijn maag wel ja.quote:
en de muts was gisteravond kletsnat van de geplengde tranen ?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn maag wel ja.
De rest komt denk ik zondag pas.
Spierpijn... Dat voel ik ook wel!
Sterk staaltje acteerwerk je?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en de muts was gisteravond kletsnat van de geplengde tranen ?
Heeft ie niet een broertjequote:Op maandag 20 juni 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Ghehe. Soms is mijn vriendje best schattig
Ik slaap altijd met een "knuffelkussen" in bed, want ik moet iets vasthebben. Zelfs al ligt er iemand naast me.
Stuurt ie vannacht een foto vanuit Manchester (waar ie een week zit) van z'n hotelbed met een berg kussen: "Ik bouw gewoon een stephan van kussens, lig je toch een beetje naast me"
Zoetsappige sufkut!
Twee zelfs, jongerequote:Op maandag 20 juni 2011 11:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Heeft ie niet een broertjeklinkt goed
als er 1 homo over de dam is .....quote:Op maandag 20 juni 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij zijn ze 32 en 29 of zoiets. En hetero. Maar dat zegt natuurlijk niets in die familie
daarvoor is de Dommel in Eindhoven vast niet groot genoegquote:Op maandag 20 juni 2011 11:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dan heb je al een halve gaypride
Toch wel fijn als de man van wie die piemel is ook van je kan houdenquote:Op maandag 20 juni 2011 11:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar een piemel is een piemel toch?! Of ie nou ho he of bi is..
anders zit je met 2 lullen opgescheeptquote:Op maandag 20 juni 2011 11:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Toch wel fijn als de man van wie die piemel is ook van je kan houden
Vergeet de tissues niet dan!quote:Op maandag 20 juni 2011 12:43 schreef Ang3l het volgende:
Dadelijk afkicklunch bij de Bagel & Juice met wat mensen van de cast van Moulin Rouge.
Kunnen elkaar toch maar niet missen!
je bent het niet vergetenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:05 schreef gastwatdefok het volgende:
zo zo die Van God Los aflevering, moest wel ff een traantje weg pinken af en toe
dat accent is wel tiefus irritant somsquote:
jeej een medestander!quote:Op maandag 20 juni 2011 13:10 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
dat accent is wel tiefus irritant soms
en ja ik dacht wel dat het hier zou staan
Die gast speelde homo in Spangas ;D (waarom weet ik datquote:Op maandag 20 juni 2011 13:48 schreef gastwatdefok het volgende:
DIE KOP VAN DIE ENE GAST
ALS DIE 2 VRIENDEN ZOENEN
BIJ DIE TAXI
ik ging stuk
beware of the black holequote:Op maandag 20 juni 2011 12:43 schreef Ang3l het volgende:
Dadelijk afkicklunch bij de Bagel & Juice met wat mensen van de cast van Moulin Rouge.
Kunnen elkaar toch maar niet missen!
of je weet niet wat een beer is of onze criteria voor beren lopen enorm uiteenquote:
Dat vond ik nou wel een van de mooiere stukken.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:48 schreef gastwatdefok het volgende:
DIE KOP VAN DIE ENE GAST
ALS DIE 2 VRIENDEN ZOENEN
BIJ DIE TAXI
ik ging stuk
Die ken ik inmiddels, van C-Me destijdsquote:
grote beer als in een grote vent, niet als in de grote harige gespierede man oftewel "bear".quote:Op maandag 20 juni 2011 14:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
of je weet niet wat een beer is of onze criteria voor beren lopen enorm uiteen
het is enorm moeilijk om natuurlijk een accent te spelen wat je niet eigen is, ik vind dat Hans kesting dit heel behoorlijk doet.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:10 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
dat accent is wel tiefus irritant soms
en ja ik dacht wel dat het hier zou staan
link doet het nietquote:Op maandag 20 juni 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
Een vriend van me heeft een "Brabants Kwartiertje" horloge ontworpen
http://www.arthitectural.(...)rabant-quarter-hour/
aaaiiii gekke boy met paninigrill enzo!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:09 schreef PatriQue89 het volgende:
even een tosti in mijn paninigrill maken!
stop voedsel in je mond.quote:
HIHI!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:12 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
aaaiiii gekke boy met paninigrill enzo!
hoo ziet je vinger er nu smakkelijk uit?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:19 schreef PatriQue89 het volgende:
maar goed.. direct verbrand.. mijn vinger.. 3 van die grillstrepen erin staan
Ja, hapje?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:19 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
hoo ziet je vinger er nu smakkelijk uit?
Ik heb niks.quote:
ewww marokkaanse worstquote:Op maandag 20 juni 2011 15:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
regel een piemel
die marokkaan wil vast wel!
Ik had verwacht dat ie veel vervelendr ging reageren... bleke 't uiteindelijk toch niet zo'n eikel te zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vond ik nou wel een van de mooiere stukken.
Wel waar.quote:
Wel vreemd om de aflevering Doodslag te noemen terwijl op het eind wordt gezegd dat die vent voor mishandeling met de dood tot gevolg is veroordeeld (al staat er niet bij waar de veroordeling in hoger beroep op is gebaseerd...).quote:Op maandag 20 juni 2011 16:35 schreef Steve het volgende:
Ik vind Hans Kesting niet zo'n fijne acteur... en dan ook nog dat accent erbij.. En ik vond het maar ongemakkelijk te zien hoe iedereen zich aan het gedragen was.
. Einde was wel mooi.
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben door naar de laatste ronde... 2e gesprek is morgenmiddag alAmper tijd om zenuwachtig te worden
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben door naar de laatste ronde... 2e gesprek is morgenmiddag alAmper tijd om zenuwachtig te worden
Plus het verraad het einde eigenlijk al. Je weet dat er iemand doodgaat, dan is Rogier wel de kandidaat natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Wel vreemd om de aflevering Doodslag te noemen terwijl op het eind wordt gezegd dat die vent voor mishandeling met de dood tot gevolg is veroordeeld (al staat er niet bij waar de veroordeling in hoger beroep op is gebaseerd...).
edit: laat maar, de eis was wel veroordeling wegens doodslag. Nou ja, nog raar om de aflevering zo te noemen.
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:16 schreef creno het volgende:
Ik hield het ook niet droog bij "van god los".
Fotoquote:Op maandag 20 juni 2011 20:57 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben blij met mijn nieuwe hippe Superdry shirt.
Haha, wel jammer dat ze het niet hernoemd hebben naar giraffe-brood.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:29 schreef Great.Expectations het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-en-krijgt-antwoord/
Zal ook wel te maken hebben met de letterlijke betekenis van het woord doodslag.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Wel vreemd om de aflevering Doodslag te noemen terwijl op het eind wordt gezegd dat die vent voor mishandeling met de dood tot gevolg is veroordeeld (al staat er niet bij waar de veroordeling in hoger beroep op is gebaseerd...).
edit: laat maar, de eis was wel veroordeling wegens doodslag. Nou ja, nog raar om de aflevering zo te noemen.
Dat is echt geniaalquote:Op maandag 20 juni 2011 21:29 schreef Great.Expectations het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-en-krijgt-antwoord/
Had jij je visagie opleiding al afgerond?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef gastwatdefok het volgende:
weet iemand nog een opleiding voor me?
Verkeerde plek?quote:
Politie ? Militair ? Brandweer ?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef gastwatdefok het volgende:
weet iemand nog een opleiding voor me?
omdat niemand hier ooit eens serieus is.quote:
quote:
quote:Militair ?
quote:Brandweer ?
quote:oeps, volgens mij komt er een uniformenfetisj opzetten.
Welke richting wil je zelf uit? We kunnen we in het wilde weg wat roepen..quote:Op maandag 20 juni 2011 23:35 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
omdat niemand hier ooit eens serieus is.
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:35 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
omdat niemand hier ooit eens serieus is.
Eigen bedrijf, management, wiskundige berekeningen? Autoverkoper, adviseur.. leraar. wat lijkt je leuk om te doen? Waar heb je nu al plezier in?quote:
al mijn kwaliteiten hebben geen aanknopings punten, engels,sociaal, en ik kan op zich goed dingen verkopen..quote:Op maandag 20 juni 2011 23:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
Je moet je niet focussen op waar je slecht in bent, maar waar je goed in bent. En die kwaliteiten proberen te benutten. Er zit altijd bij een opleidingen een kant waar je niets van snapt, maar zo is het nu eenmaal. En wat je niet probeert, zul je ook nooit kunnen
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Middelbaar zijn het al stukken minder kinderen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:50 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA
kinderen
en zou kunnen eigenlijk...
na middelbare school zijn ze al een stuk minder irritant iig.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Middelbaar zijn het al stukken minder kinderen.
eh... dat is beetje hoog gegrepen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:55 schreef Steve het volgende:
Master halen zodat je op een hbo of universiteit les kunt geven.
Ga jezelf geen drempels opleggenquote:Op maandag 20 juni 2011 23:56 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
eh... dat is beetje hoog gegrepen.
Ken mensen die begonnen zijn op vmbo en mbo en nu universiteit doen. Natuurlijk geldt dat niet voor iedereen, maar onmogelijk is het niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:56 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
eh... dat is beetje hoog gegrepen.
moet niet gekker wordenquote:
Nou, zo zijn we wel vaker hoor.quote:
engels geven in Amerika lijkt me ook niet al te moeilijk als ik soms het niveau ziequote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:00 schreef wonderer het volgende:
Je kunt ook Engelse les geven aan kleuters, op twee-talige scholen. Dat lijkt me wel grappig.
is het ook, je kan je nergens op richten aangezien je niet weet wat je wilt doen, en dan kan je ook niet je best doen voor een opleiding waar je geen ruk aan vindt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:00 schreef Steve het volgende:
Lijkt me wel kut om écht niet te weten wat je wilt.... dan zou ik denk ik kiezen voor een wat algemenere studie waar je nog veel kanten me op kunt, en eventueel switchen als het niet bevalt.
Nou nou wat negatief.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:02 schreef gastwatdefok het volgende:
maarja, het leven is meestal een grote tegenslag.
ik ben erg negatief ingesteldquote:
Ik ben zelf niet de grootste optimist, maar dit is wel erg pessimistisch hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:02 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
maarja, het leven is meestal een grote tegenslag.
Dat helpt je niet, kan ik je (uit eigen ervaring) vertellen.quote:
I know :/quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat helpt je niet, kan ik je (uit eigen ervaring) vertellen.
Nederlands in Nederland ook niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:00 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
engels geven in Amerika lijkt me ook niet al te moeilijk als ik soms het niveau zie
ja precies, een hoop mensen weten trouwens ook niet het verschil waneer je bijvoorbeeld your of you're moeten gebruiken, mega irritatie voor een grammar nazi such as myselfquote:
Voor een grammar nazi heb je wel een beroerde interpunctie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:05 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ja precies, een hoop mensen weten trouwens ook niet het verschil waneer je bijvoorbeeld your of you're moeten gebruiken, mega irritatie voor een grammar nazi such as myself
Zo ben ik ook begonnen en ik zie mezelf ook ooit nog wel eens theaterwetenschap studeren aan de universiteit, dramaturgiequote:Op maandag 20 juni 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ken mensen die begonnen zijn op vmbo en mbo en nu universiteit doen. Natuurlijk geldt dat niet voor iedereen, maar onmogelijk is het niet.
En spellingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor een grammar nazi heb je wel een beroerde interpunctie.
ik heb altijd al problemen met punctuatie gehad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor een grammar nazi heb je wel een beroerde interpunctie.
quote:
Als ie een echte nazi zou zijn, had ie waarschijnlijk een Joodse vriend of zoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
En het gebruik van hoofdletters.
doe maar intellectueel hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
Het collectief weet meer dan het individu ;D
Ga dan slapen. Problemen moet je niet 's avonds laat aanpakken. Dat werkt niet goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:08 schreef gastwatdefok het volgende:
maar het is laat, ik heb hoofdpijn, en ben paniekerig
Drijvend in water?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook zo'n groot hoofd, al die hersenmassa.
Da's nog maar afwachten, natuurlijk.quote:
Eigenlijk kun je niet niet lekker of wel lekker slapen. Je voelt toch niks als je slaapt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's nog maar afwachten, natuurlijk.
Niet, nou ik wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je niet niet lekker of wel lekker slapen. Je voelt toch niks als je slaapt.
Moet je vannacht beslissen dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:08 schreef gastwatdefok het volgende:
maar het is laat, ik heb hoofdpijn, en ben paniekerig
Maar als je slaapt merk niksquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Niet, nou ik wel.
Soms heb ik enorm onrustige nachten waarin ik vaak wakker wordt.
Soms slaap ik te diep en wordt ik uitgeput wakker.
Soms kom ik slecht in slaap.
Nachtmerries, te veel dromen.
Noem maar op
morgen uittreksel bevolkings register, daarna bellen naar opleiding voor gesprek, daarna aangemeld, allemaal vóór aanstaande vrijdag.quote:
ik dacht dat ik het nooit zou zeggen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_quizdeelnemer.html
Ik voel me zo normaal
Daar zou ik toch geen nee tegen zeggen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hij wint uiteindelijk maar 25.000 dollar
Nee... dat kan niet ...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:08 schreef gastwatdefok het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_i_m_not_tupac.html
ITS TUPAC!
Droom jij nooit?quote:
Ik droom vast wel, maar onthoud het bijna nooit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Droom jij nooit?
Ik wel een keer of 5 gemiddeld per nacht
Dan heb je het allemaal te lang uitgesteldquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:28 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
morgen uittreksel bevolkings register, daarna bellen naar opleiding voor gesprek, daarna aangemeld, allemaal vóór aanstaande vrijdag.
zekers wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dan heb je het allemaal te lang uitgesteld
ik ookkkk!! Thuis even uitgebreider bekijken..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:51 schreef Vlarp het volgende:
Kijk, dit vind ik nou stiekem heel erg leuk
http://treinhunks.wordpress.com/
Die site zal ook vast wel iets voor GE zijn
Dus je gaat er zomaar vanuit dat jij een treinhunk bent?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:35 schreef Ang3l het volgende:
Ja, dat dus. Ik weet niet of ik er erg blij van zou worden
Ik doe dat soms ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:51 schreef Vlarp het volgende:
Gisteren ik ook niet. Er stonden teveel mensen om me heen. Maar de jongen voor me was wel heel erg knap en had best een lekker kontjequote:
hehe!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gisteren ik ook niet. Er stonden teveel mensen om me heen. Maar de jongen voor me was wel heel erg knap en had best een lekker kontje.
Nou nee, het was eigenlijk meer een dikke een dikke ALS/INDIEN ---> DANquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus je gaat er zomaar vanuit dat jij een treinhunk bent?
quote:Nou ja, misschien wel terecht eigenlijk...
Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doe dat soms ook, foto's maken van mooie mannen in de trein
.
fap fapquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
Wat doe je er dan later mee?....
Wat gaaf!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:30 schreef Ang3l het volgende:
Aww..... flinke mail van hoofd studium generale van de TUE over de voorstelling en hoe enorm hij genoten heeft![]()
En van de andere Heren van Stand hadden we al gehoord dat ze het zo vet en goed gevonden hadden dat de geldschieter er heel erg aan zit te denken om de musical in December terug op de planken te zetten
Dat is wel heul sneuigquote:
Ik weet niet of ik dat zo zou durven foto's te makenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:51 schreef Vlarp het volgende:
Geen ideequote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
Wat doe je er dan later mee?....
Er is inderdaad geen doelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee. Eigenlijk doe ik er niks mee
.
Daar let ik dus NOOIT op hè, een lekker kontje...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gisteren ik ook niet. Er stonden teveel mensen om me heen. Maar de jongen voor me was wel heel erg knap en had best een lekker kontje.
Ik eigenlijk welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Daar let ik dus NOOIT op hè, een lekker kontje...
Oh je kijkt pas in 2de instantie naar het koppie en dan pas naar de uitstraling?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik eigenlijk wel.
En of er een leuk koppie op zit. Of de uitstraling leuk is.
Ik kom altijd toch wel wat leukers tegen dan die daar staan...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:51 schreef Vlarp het volgende:
Ja dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kom altijd toch wel wat leukers tegen dan die daar staan...
Echt een goeie indruk maak je dan niet op 'm.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik kom al twee weken achter elkaar hetzelfde lekker ding tegen op de tennisbaan bij een toernooitje... weer verloren
Ja, want zo vist ie achter het net.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien eens op andere ballen letten dan.
Hij solliciteert gewoon naar bijles.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Echt een goeie indruk maak je dan niet op 'm..
en dat heeft hij je niet eens laten weten?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:01 schreef creno het volgende:
Volgens dit bericht is mijn broer op vakantie: http://www.spitsnieuws.nl(...)akantie-in-n-zeeland
Ja belachelijk hequote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en dat heeft hij je niet eens laten weten?
schandalig!
Juist wel, je moet ze paaienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Echt een goeie indruk maak je dan niet op 'm..
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij solliciteert gewoon naar bijles.
Ik zou die kalender bijna gaan bestellenquote:
Stijl volgens mij...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:43 schreef Ang3l het volgende:
Weg krullen, alles vies glad naar achter.... heb het hele weekend stijl haar gehadDat was vreemd....(Steil? Stijl? Wat erg dat ik dat niet weet
Een helling is steil... iemand heeft stijl en klasse... en je hara is.... uuuuh.... )
Haha heb je het ergens opgezocht?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Het is blijkbaar steil haar. Wat wel weer verwarrend is... want steil haar kun je maken met een stijltang
Zijn dat aaaaaaaaaaaaaaaaaaallemaal hetero's?quote:
quote:
Ja ach, het is mijn ste... stijl.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat zelfs nadat Ang3l het heeft opgezocht.
hoe was poging 1 verlopen dan?quote:
Goed lezen is ook een vak. Toch apart... want het is onlosmakelijk gekoppeld aan goed schrijvenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat zelfs nadat Ang3l het heeft opgezocht.
we?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Toen hebben we uiteindelijk gewoon besloten niet te gaan..
Gewoon vrienden van me.quote:
Ja!quote:kom je vrijdag ook weer naar Friso?
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhh....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Jaaaaa..
In welke dierentuin eigenlijk?.
In die vieze stinkstad?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhh....
Blijdorp?
Ja want in alle andere ben ik al geweest omdat me die leuker lekenquote:
Alle?! ALLE?!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want in alle andere ben ik al geweest omdat me die leuker leken
Huuuuuhuuuuuuuhuuuuuuuuuuuu, the black hole has comequote:Twee dagen na de slotuitvoering begint het eindelijk een beetje in te kicken, dat ik jullie zo ga missen, lieve Moulin Rouge mensen. Het was een fantastisch jaar
Nou nee, maar ik wilde ff laten lijken dat Rotterdam wel echt de aaaallerlaatste keuze wasquote:
Oh, dat hou ik wel ff volquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:14 schreef Burner82 het volgende:
De gay http://nyan.cat/Het is een wedstrijd geworden hoelang je kunt kijken/luisteren
Maar die is andeeeeeeeeeeeersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:14 schreef Burner82 het volgende:
De gay http://nyan.cat/Het is een wedstrijd geworden hoelang je kunt kijken/luisteren
Haha die Landon wordt zó heet later.quote:
Morgan van 6 is echt supercutequote:
En je had meer aandacht voor het "zoontje" ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:37 schreef Great.Expectations het volgende:
Een klant had vandaag haar zoontje van ergens in de twintig bij haar.
Dan moet hij toch wel heel erg veel bijtrekkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:45 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha die Landon wordt zó heet later.
Pfft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan moet hij toch wel heel erg veel bijtrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |