Hello Kitty Hell: http://www.kittyhell.com/quote:Op maandag 20 juni 2011 00:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Hello Kitty is niet nichterig.![]()
Stoere mannen kijken Hello Kitty en slapen onder een dekbed van Hello Kitty.
Hello Kittyquote:Op maandag 20 juni 2011 00:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Hello Kitty is niet nichterig.![]()
Stoere mannen kijken Hello Kitty en slapen onder een dekbed van Hello Kitty.
u heeft vreemde gewoontes op vreemde tijdstippenquote:Op maandag 20 juni 2011 01:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hello Kitty
Joost van Vondel beklommen, maar ik zag niks. Ik er niet helemaal bovenop komen want glad en te donker
Ik zocht gewoon naar iets, geen idee wat, maar waarschijnlijk een blikje Red Bullquote:Op maandag 20 juni 2011 01:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
u heeft vreemde gewoontes op vreemde tijdstippen
Niet museumplein?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
Eigenlijk gaat het om deze hint van Red Bull hint&vind
• Neem de kleine opening tot de meest bekende groene vreugde, en aan uw linkerhand zal vloeibaar geluk u vanuit de hoogte toelachen...
wel sneu dat er na uw gapen niemand hier roept dat geil te vinden :>) zoals dat met Vlarp wel het geval isquote:
Je bent gewoon wezen cruisen geef maar toe, kan de beste hier overkomen.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee, want locatie is het Vondelpark.
had hij daarvoor niet beter naar de Passengers Terminal aan het IJ kunnen gaanquote:Op maandag 20 juni 2011 09:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Je bent gewoon wezen cruisen geef maar toe, kan de beste hier overkomen.
ehm... Tsjah.. Ik lig er niet wakker vanquote:Op maandag 20 juni 2011 07:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel sneu dat er na uw gapen niemand hier roept dat geil te vinden :>) zoals dat met Vlarp wel het geval is
Mijn maag wel ja.quote:
en de muts was gisteravond kletsnat van de geplengde tranen ?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn maag wel ja.
De rest komt denk ik zondag pas.
Spierpijn... Dat voel ik ook wel!
Sterk staaltje acteerwerk je?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en de muts was gisteravond kletsnat van de geplengde tranen ?
Heeft ie niet een broertjequote:Op maandag 20 juni 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Ghehe. Soms is mijn vriendje best schattig
Ik slaap altijd met een "knuffelkussen" in bed, want ik moet iets vasthebben. Zelfs al ligt er iemand naast me.
Stuurt ie vannacht een foto vanuit Manchester (waar ie een week zit) van z'n hotelbed met een berg kussen: "Ik bouw gewoon een stephan van kussens, lig je toch een beetje naast me"
Zoetsappige sufkut!
Twee zelfs, jongerequote:Op maandag 20 juni 2011 11:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Heeft ie niet een broertjeklinkt goed
als er 1 homo over de dam is .....quote:Op maandag 20 juni 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij zijn ze 32 en 29 of zoiets. En hetero. Maar dat zegt natuurlijk niets in die familie
daarvoor is de Dommel in Eindhoven vast niet groot genoegquote:Op maandag 20 juni 2011 11:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dan heb je al een halve gaypride
Toch wel fijn als de man van wie die piemel is ook van je kan houdenquote:Op maandag 20 juni 2011 11:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar een piemel is een piemel toch?! Of ie nou ho he of bi is..
anders zit je met 2 lullen opgescheeptquote:Op maandag 20 juni 2011 11:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Toch wel fijn als de man van wie die piemel is ook van je kan houden
Vergeet de tissues niet dan!quote:Op maandag 20 juni 2011 12:43 schreef Ang3l het volgende:
Dadelijk afkicklunch bij de Bagel & Juice met wat mensen van de cast van Moulin Rouge.
Kunnen elkaar toch maar niet missen!
je bent het niet vergetenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:05 schreef gastwatdefok het volgende:
zo zo die Van God Los aflevering, moest wel ff een traantje weg pinken af en toe
dat accent is wel tiefus irritant somsquote:
jeej een medestander!quote:Op maandag 20 juni 2011 13:10 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
dat accent is wel tiefus irritant soms
en ja ik dacht wel dat het hier zou staan
Die gast speelde homo in Spangas ;D (waarom weet ik datquote:Op maandag 20 juni 2011 13:48 schreef gastwatdefok het volgende:
DIE KOP VAN DIE ENE GAST
ALS DIE 2 VRIENDEN ZOENEN
BIJ DIE TAXI
ik ging stuk
beware of the black holequote:Op maandag 20 juni 2011 12:43 schreef Ang3l het volgende:
Dadelijk afkicklunch bij de Bagel & Juice met wat mensen van de cast van Moulin Rouge.
Kunnen elkaar toch maar niet missen!
of je weet niet wat een beer is of onze criteria voor beren lopen enorm uiteenquote:
Dat vond ik nou wel een van de mooiere stukken.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:48 schreef gastwatdefok het volgende:
DIE KOP VAN DIE ENE GAST
ALS DIE 2 VRIENDEN ZOENEN
BIJ DIE TAXI
ik ging stuk
Die ken ik inmiddels, van C-Me destijdsquote:
grote beer als in een grote vent, niet als in de grote harige gespierede man oftewel "bear".quote:Op maandag 20 juni 2011 14:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
of je weet niet wat een beer is of onze criteria voor beren lopen enorm uiteen
het is enorm moeilijk om natuurlijk een accent te spelen wat je niet eigen is, ik vind dat Hans kesting dit heel behoorlijk doet.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:10 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
dat accent is wel tiefus irritant soms
en ja ik dacht wel dat het hier zou staan
link doet het nietquote:Op maandag 20 juni 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
Een vriend van me heeft een "Brabants Kwartiertje" horloge ontworpen
http://www.arthitectural.(...)rabant-quarter-hour/
aaaiiii gekke boy met paninigrill enzo!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:09 schreef PatriQue89 het volgende:
even een tosti in mijn paninigrill maken!
stop voedsel in je mond.quote:
HIHI!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:12 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
aaaiiii gekke boy met paninigrill enzo!
hoo ziet je vinger er nu smakkelijk uit?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:19 schreef PatriQue89 het volgende:
maar goed.. direct verbrand.. mijn vinger.. 3 van die grillstrepen erin staan
Ja, hapje?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:19 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
hoo ziet je vinger er nu smakkelijk uit?
Ik heb niks.quote:
ewww marokkaanse worstquote:Op maandag 20 juni 2011 15:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
regel een piemel
die marokkaan wil vast wel!
Ik had verwacht dat ie veel vervelendr ging reageren... bleke 't uiteindelijk toch niet zo'n eikel te zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vond ik nou wel een van de mooiere stukken.
Wel waar.quote:
Wel vreemd om de aflevering Doodslag te noemen terwijl op het eind wordt gezegd dat die vent voor mishandeling met de dood tot gevolg is veroordeeld (al staat er niet bij waar de veroordeling in hoger beroep op is gebaseerd...).quote:Op maandag 20 juni 2011 16:35 schreef Steve het volgende:
Ik vind Hans Kesting niet zo'n fijne acteur... en dan ook nog dat accent erbij.. En ik vond het maar ongemakkelijk te zien hoe iedereen zich aan het gedragen was.
. Einde was wel mooi.
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben door naar de laatste ronde... 2e gesprek is morgenmiddag alAmper tijd om zenuwachtig te worden
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben door naar de laatste ronde... 2e gesprek is morgenmiddag alAmper tijd om zenuwachtig te worden
Plus het verraad het einde eigenlijk al. Je weet dat er iemand doodgaat, dan is Rogier wel de kandidaat natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Wel vreemd om de aflevering Doodslag te noemen terwijl op het eind wordt gezegd dat die vent voor mishandeling met de dood tot gevolg is veroordeeld (al staat er niet bij waar de veroordeling in hoger beroep op is gebaseerd...).
edit: laat maar, de eis was wel veroordeling wegens doodslag. Nou ja, nog raar om de aflevering zo te noemen.
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:16 schreef creno het volgende:
Ik hield het ook niet droog bij "van god los".
Fotoquote:Op maandag 20 juni 2011 20:57 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben blij met mijn nieuwe hippe Superdry shirt.
Haha, wel jammer dat ze het niet hernoemd hebben naar giraffe-brood.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:29 schreef Great.Expectations het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-en-krijgt-antwoord/
Zal ook wel te maken hebben met de letterlijke betekenis van het woord doodslag.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Wel vreemd om de aflevering Doodslag te noemen terwijl op het eind wordt gezegd dat die vent voor mishandeling met de dood tot gevolg is veroordeeld (al staat er niet bij waar de veroordeling in hoger beroep op is gebaseerd...).
edit: laat maar, de eis was wel veroordeling wegens doodslag. Nou ja, nog raar om de aflevering zo te noemen.
Dat is echt geniaalquote:Op maandag 20 juni 2011 21:29 schreef Great.Expectations het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-en-krijgt-antwoord/
Had jij je visagie opleiding al afgerond?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef gastwatdefok het volgende:
weet iemand nog een opleiding voor me?
Verkeerde plek?quote:
Politie ? Militair ? Brandweer ?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef gastwatdefok het volgende:
weet iemand nog een opleiding voor me?
omdat niemand hier ooit eens serieus is.quote:
quote:
quote:Militair ?
quote:Brandweer ?
quote:oeps, volgens mij komt er een uniformenfetisj opzetten.
Welke richting wil je zelf uit? We kunnen we in het wilde weg wat roepen..quote:Op maandag 20 juni 2011 23:35 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
omdat niemand hier ooit eens serieus is.
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:35 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
omdat niemand hier ooit eens serieus is.
Eigen bedrijf, management, wiskundige berekeningen? Autoverkoper, adviseur.. leraar. wat lijkt je leuk om te doen? Waar heb je nu al plezier in?quote:
al mijn kwaliteiten hebben geen aanknopings punten, engels,sociaal, en ik kan op zich goed dingen verkopen..quote:Op maandag 20 juni 2011 23:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
Je moet je niet focussen op waar je slecht in bent, maar waar je goed in bent. En die kwaliteiten proberen te benutten. Er zit altijd bij een opleidingen een kant waar je niets van snapt, maar zo is het nu eenmaal. En wat je niet probeert, zul je ook nooit kunnen
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Middelbaar zijn het al stukken minder kinderen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:50 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA
kinderen
en zou kunnen eigenlijk...
na middelbare school zijn ze al een stuk minder irritant iig.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Middelbaar zijn het al stukken minder kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |