Hello Kitty Hell: http://www.kittyhell.com/quote:Op maandag 20 juni 2011 00:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Hello Kitty is niet nichterig.![]()
Stoere mannen kijken Hello Kitty en slapen onder een dekbed van Hello Kitty.
Hello Kittyquote:Op maandag 20 juni 2011 00:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Hello Kitty is niet nichterig.![]()
Stoere mannen kijken Hello Kitty en slapen onder een dekbed van Hello Kitty.
u heeft vreemde gewoontes op vreemde tijdstippenquote:Op maandag 20 juni 2011 01:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hello Kitty
Joost van Vondel beklommen, maar ik zag niks. Ik er niet helemaal bovenop komen want glad en te donker
Ik zocht gewoon naar iets, geen idee wat, maar waarschijnlijk een blikje Red Bullquote:Op maandag 20 juni 2011 01:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
u heeft vreemde gewoontes op vreemde tijdstippen
Niet museumplein?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
Eigenlijk gaat het om deze hint van Red Bull hint&vind
• Neem de kleine opening tot de meest bekende groene vreugde, en aan uw linkerhand zal vloeibaar geluk u vanuit de hoogte toelachen...
wel sneu dat er na uw gapen niemand hier roept dat geil te vinden :>) zoals dat met Vlarp wel het geval isquote:
Je bent gewoon wezen cruisen geef maar toe, kan de beste hier overkomen.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee, want locatie is het Vondelpark.
had hij daarvoor niet beter naar de Passengers Terminal aan het IJ kunnen gaanquote:Op maandag 20 juni 2011 09:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Je bent gewoon wezen cruisen geef maar toe, kan de beste hier overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |