Ik zag jou in het echt vandaag!quote:
HOIquote:
Jullie jaquote:
Echt wel! Je viel met bakken uit de hemel!quote:Op zondag 19 juni 2011 23:56 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet eens buiten geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Echt wel! Je viel met bakken uit de hemel!Die was echt slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Mijn specialiteitquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Echt wel! Je viel met bakken uit de hemel!O hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarvan is R_R een kloon dan?quote:
Ik ookquote:
Dankjewel.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:58 schreef Water123 het volgende:
Ik ben aan het afvallen, dus loos af en toe water op jullie
Dan is 'ie bij lange na geen oldbiequote:
Afvallen nodig vindenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:58 schreef Water123 het volgende:
Ik ben aan het afvallen, dus loos af en toe water op jullie
Ja, maar vergeleken bij wat hier zit wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan is 'ie bij lange na geen oldbie. Ik zit hier bijna zes jaar
!!1
Heb jij ondrgewicht? Wou dat ik dat hadquote:Op zondag 19 juni 2011 23:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Afvallen nodig vinden
Op calorien letten
Dik zijn
Ondergewicht hebben door snelle stofwisseling
Superveel eten en niet aankomen.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Afvallen nodig vinden
Op calorien letten
Dik zijn
Eckte oldbies hebben een userid van <100.000quote:Op zondag 19 juni 2011 23:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar vergeleken bij wat hier zit wel.
Ja dat weet ik, maar het gaat om dit topic.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Eckte oldbies hebben een userid van <100.000.
Nee joh. Alsof dat zo gezond is.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:00 schreef Water123 het volgende:
[..]
Heb jij ondrgewicht? Wou dat ik dat had
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:00 schreef Water123 het volgende:
[..]
Heb jij ondrgewicht? Wou dat ik dat had
Dagenlange vreetkicksquote:
Dit. Alhoewel mijn BMI wel goed is. Maar mag alsnog 20 kilo aankomen ofzoquote:Op zondag 19 juni 2011 23:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Afvallen nodig vinden
Op calorien letten
Dik zijn
Wekenlange vreetkicks.quote:
make up als een clown, met Anita!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:01 schreef jordyqwerty het volgende:
HET IS EEN HEKS!!!
KILL IT WITH FIREEEEEEEEEEE!
Hehe okéquote:Op maandag 20 juni 2011 00:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar het gaat om dit topic.
Jij bent hier wel een van de oudste. Denk ik...quote:Op maandag 20 juni 2011 00:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Hehe oké. Ik voel me bijna bejaard hier zeg
.
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:02 schreef Snuf. het volgende:
ick wIl wEL geakke geyle neuqsecks mt anita![]()
Waaat. Dit kan niet serieus zijn.quote:
DIE WIMPERS WTF!!1quote:
Ja da's wel 'quote:Op maandag 20 juni 2011 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent hier wel een van de oudste. Denk ik...
Dat was op zich omdat ik ook nog eens een stresseter ben.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Donderdag had je in een paar uur tijd een stuk of 10 boterhammen op.
Iets dat kutter is dan mijn Klinkerbotsing gif.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
heb zin om een ongelooflijk kutte gif te maken, suggesties?
Hmm, kan niks bedenken...quote:Op maandag 20 juni 2011 00:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
welke??quote:Op maandag 20 juni 2011 00:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Iets dat kutter is dan mijn Klinkerbotsing gif.
Ik had er een paar gekeken jaquote:Op maandag 20 juni 2011 00:07 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Jordy, ben je nou al die filmpjes aan het kijken van Anita?:P
Sinds #1 van deze reeksquote:Op maandag 20 juni 2011 00:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Dit zijn allemaal newbies die nog aan lapo, fipo en tt hunten doen.
Zie KB's sign.quote:
Een touwtje springende giraffe.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
die met dat meisje met bril?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:07 schreef Kaasrol het volgende:
Maar ik ga douchen, doei
[..]
Zie KB's sign.
Bazige Fipo hunter meldtquote:Op maandag 20 juni 2011 00:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Dit zijn allemaal newbies die nog aan lapo, fipo en tt hunten doen.
Ja, dan onderschrift, 'hoe kaasrol mij plette'. Moeilijk hequote:
Ik las hetquote:
waarom stap je niet in eindhoven opquote:
Klinkerbotsingquote:
Ik snap het niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Klinkerbotsing
Vandaag WPA, ughhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Ik ga dood.
WPA is beveiliging bij internet ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Klinkerbotsing
Vandaag WPA, ughhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Ik ga dood.
Ze zit met enorme school stressquote:
Facebook dit datquote:Op maandag 20 juni 2011 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die is cool. [ afbeelding ]
[..]
Oké, ik snap het.
Deze ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die is cool. [ afbeelding ]
[..]
Oké, ik snap het.
En ondertussen wel je hulp aanbieden op FBquote:
Duh, zo ben ikquote:Op maandag 20 juni 2011 00:16 schreef yosander het volgende:
[..]
En ondertussen wel je hulp aanbieden op FB!
Mindfuck, want welke kant wordt het touw op geslingerdquote:
och die gif, die was ook van hoge kwaliteit jaquote:Op maandag 20 juni 2011 00:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, dan onderschrift, 'hoe kaasrol mij plette'. Moeilijk he
Hij klopt wel, moest er zelfs nog over nadenken enzoquote:Op maandag 20 juni 2011 00:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Mindfuck, want welke kant wordt het touw op geslingerd?
Kruidenboterquote:
dat waren echt kutboekenquote:Op maandag 20 juni 2011 00:17 schreef Snuf. het volgende:
Koekjestrommel kun je een stoere Snuf. Gif maken?Met Snuf de hont en zo
ff gekeken, maar dan beweegt hij niet meerquote:Op maandag 20 juni 2011 00:19 schreef Ezell het volgende:
Koekjestrommel, kan je die van de giraffe verkleinen tot een UI?
Dat zal de oorzaak zijn van mijn jeugdtraumaquote:Op maandag 20 juni 2011 00:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Floortje Bellefleur dude.
En Bianca paardending.
Welk jeugdtrauma?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat zal de oorzaak zijn van mijn jeugdtrauma![]()
.
Als ik die zou hebbenquote:
Ik was dan ook een echt paardenmeisje.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Als kind ooit zo'n paardenmeisjes boek geprobeerd te lezen, maar was geen doorkomen aan.
Eensch.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Als kind ooit zo'n paardenmeisjes boek geprobeerd te lezen, maar was geen doorkomen aan.
Zijn ook meisjesboeken schat.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Als ik die zou hebben![]()
. Die boeken zeggen mij namelijk niets
.
Jammer.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ff gekeken, maar dan beweegt hij niet meer
Maar ook waar Koekjestrommel 't overhadquote:
Kippenvelquote:Op maandag 20 juni 2011 00:25 schreef Joosterd het volgende:
Ik las de Kameleon & Snelle Jelle & Kippenvel
Kameleon veel gelezen, en ook snuf die ellendige hont.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:25 schreef Joosterd het volgende:
Ik las de Kameleon & Snelle Jelle & Kippenvel
Ohja, spannunddd was dat.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Kippenvel. Die tv-serie was ook episch
.
Laatst nog opgezochtquote:
Ja jeugdsentiment.quote:
Ik vond dat echt leuk.quote:
Ah, nou ja. Het was een poging waard.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://yfrog.com/0ioie2002139240jc6ka1g, maar mooi in anders
Ik ookquote:
juist...quote:Op maandag 20 juni 2011 00:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Je had er ook zo een over een jongen die op zomerkamp ging en daar verdwenen al die vrienden enzo en op het einde was dat dan om hem voor te bereiden op "aarde" ofzoiets?
Dank yosander, ik was die hele serie vergeten. Er was ook nog zo'n serie eerder op ketnet ook van die griezelige verhalen. En nog één van zo'n meisje die doden kon zien.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ook. En was nog best spannend! Kan een aflevering niet terugvinden. Ging over zo'n jongen die was verhuisd en mee ging spelen met een of ander balspel totdat die bal bij een griezel in de tuin belandde. En toen moest hij dat enge huis in dit dat
!
Ik vond dat echt lachen.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:33 schreef Joosterd het volgende:
Chuckie was the eng voor mijn tere kinderzieltje.![]()
[ afbeelding ]
Die moet ik binnenkort echt weer zien. HORRORAVOND!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:33 schreef Joosterd het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ], hier nog bewegend, zal eens kijken of ik nog tot goede (lees: slechte) inspiratie kom.
Chuckie was grappig, ik heb die ene gezien met zijn vrouwtje.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:33 schreef Joosterd het volgende:
[ afbeelding ]
Held ik vond dat echt eng toen ik klein was.quote:
Ohja, kregen ze ook nog een kind toch? Die uiteindelijk ook moordlustig bleek?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Chuckie was grappig, ik heb die ene gezien met zijn vrouwtje.
Ja geloof van welquote:Op maandag 20 juni 2011 00:35 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ohja, kregen ze ook nog een kind toch? Die uiteindelijk ook moordlustig bleek?
Volgens mij had ik die gekeken toen ik iets ouder was hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Held ik vond dat echt eng toen ik klein was.
Bride of chuckyquote:Op maandag 20 juni 2011 00:35 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ohja, kregen ze ook nog een kind toch? Die uiteindelijk ook moordlustig bleek?
Geen dankquote:Op maandag 20 juni 2011 00:34 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Dank yosander, ik was die hele serie vergeten. Er was ook nog zo'n serie eerder op ketnet ook van die griezelige verhalen. En nog één van zo'n meisje die doden kon zien.Ik weet van beide niet meer hoe ze heten, maar die vond ik wel chill als klein meisje.
Nu houd ik wel van horror hoor en is Herionjunk een pussy.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:36 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die gekeken toen ik iets ouder was hoor.
Chuckie was niet eng.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nu houd ik wel van horror hoor en is Herionjunk een pussy.
Wel als je nog een klein jongetje bent.quote:
Ik was ook klein.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:38 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wel als je nog een klein jongetje bent.
Ja ik geloof van wel. Is dat als een zo'n kerel zogenaamd verdrinkt?quote:
Ik niet ik ben gegroeid.quote:
Ik ben 1.75 hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:40 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik niet ik ben gegroeid.Jij bent nog steeds klein
Ja, ik moest dik hard lachen toen dat meisje uit de put kroop en met zo'n vet kerelachtige stem riep van : Moooommmmyyy.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Of The Grudge en The Ring.Ook van die slechte films.
Weet niet, niet gezienquote:Op maandag 20 juni 2011 00:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik geloof van wel. Is dat als een zo'n kerel zogenaamd verdrinkt?
Is dat niet Scary Movie?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:40 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja, ik moest dik hard lachen toen dat meisje uit de put kroop en met zo'n vet kerelachtige stem riep van : Moooommmmyyy.
En dat wijf toen zei : i'm not your fucking mommy. En hup deksel op de put.
Oke, ik onthoud domme dingen.
Bij The Grudge dat geluid ahaha.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:40 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja, ik moest dik hard lachen toen dat meisje uit de put kroop en met zo'n vet kerelachtige stem riep van : Moooommmmyyy.
En dat wijf toen zei : i'm not your fucking mommy. En hup deksel op de put.
Oke, ik onthoud domme dingen.
Jaaaa, en nu wil ik ook echt wel even weten hoe dat ook alweer heette.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Geen dank.
Ja dat keek ik ook, werd meestal op zondag uitgezonden volgens mij. Die serie met waargebeurde verhalen vond ik soms nog best eng. Maar wel vet.
Die aflevering of die seriequote:Op maandag 20 juni 2011 00:41 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Jaaaa, en nu wil ik ook echt wel even weten hoe dat ook alweer heette.
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat ook ja.![]()
Bij The Grudge dat geluid ahaha.
Nee The Ring 2.quote:
Whoops.quote:
Ik deed dat geluid midden in de nacht na omdat ze of Facebook had gepost dat ze die film had gekeken. Zij is zich lam geschrokkenquote:
Kijkt naar mijn achternaam.quote:
Deze is beterquote:Op maandag 20 juni 2011 00:46 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Kijkt naar mijn achternaam.![]()
Heeft een bijnaam.
Zou 't niet wetenquote:
Ik ookquote:
quote:
quote:
Je ging slapen?quote:
Ja..quote:Op maandag 20 juni 2011 00:50 schreef yosander het volgende:
[..]![]()
![]()
.
7:11 moet je alweer in de bus zitten hoorde ik?
Mooi toch.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:51 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Echt, dat touwtje draait elke keer dat ik er naar kijk een andere kant op.
Waren het belangrijke verslagen?quote:
Ja da's een mindfuck. Net zoals met zo'n ronddraaiende balletdanseresquote:Op maandag 20 juni 2011 00:51 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Echt, dat touwtje draait elke keer dat ik er naar kijk een andere kant op.
Nog niet klaar dusquote:
Eckte bazen slapen 6x 20 minuten per dag. In theorie zou je daar genoeg aan moeten hebbenquote:Op maandag 20 juni 2011 00:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Als je nu gaat slapen wordt je wakker met een dik slaaptekort. Als je om een uur of 4/5 gaat slapen, ben je nog best fit als je opstaat. Eigen ervaring
Werkt goed maar soms blijf je te lang liggen en heeft het nog geen zin gehadquote:
Dan voel je jezelf kut.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:57 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Werkt goed maar soms blijf je te lang liggen en heeft het nog geen zin gehad
Mits je eraan gewend bent, dus het eerst eens 1 a 2 maanden volhouden, lijkt me toch zwaar k*tquote:Op maandag 20 juni 2011 00:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Eckte bazen slapen 6x 20 minuten per dag. In theorie zou je daar genoeg aan moeten hebben.
Ik ging er soms voor de examens wel om 5 u uit. Ik ben echt een mongool.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Als je nu gaat slapen wordt je wakker met een dik slaaptekort. Als je om een uur of 4/5 gaat slapen, ben je nog best fit als je opstaat. Eigen ervaring
Ooh dat weet ik niet. Lijkt me alleen lastig plannen. Maar dan ben je wel baas. Hou je 5 uur per dag overquote:Op maandag 20 juni 2011 00:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mits je eraan gewend bent, dus het eerst eens 1 a 2 maanden volhouden, lijkt me toch zwaar k*t
dat heb ik ook gelezen, waar stond dat ook al weerquote:Op maandag 20 juni 2011 00:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Eckte bazen slapen 6x 20 minuten per dag. In theorie zou je daar genoeg aan moeten hebben.
Wtfquote:Op maandag 20 juni 2011 00:58 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ik ging er soms voor de examens wel om 5 u uit. Ik ben echt een mongool.
Waarom zou vroeg? Ik ging twee keer tot 5 uur leren... Het is echt kut als je alles blijft uitstellen.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:58 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ik ging er soms voor de examens wel om 5 u uit. Ik ben echt een mongool.
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ]
mezelf weer 10 minuten vermaakt
Stop motionquote:Op maandag 20 juni 2011 00:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ]
mezelf weer 10 minuten vermaakt
Ja. Ik begon een dag van tevoren. Dan ging ik van 9 tot 5 'leren'.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Tot 5 uur leren?
Godmeja, ik heb gewoon geen moer gedaan![]()
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Tot 5 uur leren?
Godmeja, ik heb gewoon geen moer gedaan![]()
![]()
Polyphasic sleep heet datquote:Op maandag 20 juni 2011 00:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
dat heb ik ook gelezen, waar stond dat ook al weer?
Dat deed ik ook ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Wtf.
Ga liever een paar uur tot in de nacht door zodat ik toch kan uitslapen.
Ja klopt, het is wel baasquote:Op maandag 20 juni 2011 00:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh dat weet ik niet. Lijkt me alleen lastig plannen. Maar dan ben je wel baas. Hou je 5 uur per dag over.
Zelfkennisquote:Op maandag 20 juni 2011 01:01 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Dat deed ik ook ja.Zoals ik al zei : idioot.
Heb alleen niets tot mijn beschikkingquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:02 schreef jordyqwerty het volgende:
Napoleon sliep hooguit 4 uur per nacht; hij wilde geen moment missen dat hij een belangrijk persoon was.
mijn motto, of 6 uur slaap of 12 uur slaap, of geen slaapquote:Op maandag 20 juni 2011 01:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja klopt, het is wel baas![]()
De Joodse wijze Vilna Gaon sliep 4 keer 30 minuten op een dag. Napoleon sliep hooguit 4 uur per nacht; hij wilde geen moment missen dat hij een belangrijk persoon was. Zolang minder slapen geen probleem voor uw gezondheid oplevert, moet u daar naar streven.
http://mens-en-gezondheid(...)-wakker-blijven.html
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja. Ik begon een dag van tevoren. Dan ging ik van 9 tot 5 'leren'.
Op de computer examens 'oefenen' en dan inplaats gaan FOK!ken...quote:Op maandag 20 juni 2011 01:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Ik deed mijn boek een halfuurtje open
de harde EXA-kern héquote:Op maandag 20 juni 2011 01:03 schreef Joosterd het volgende:
Ik had sowieso weinig slaap nodig en werd voor een Examen vroeg wakker. Ik ging ook gewoon de boeken in aangezien ik weer te veel studie ontwijkend gedrag had vertoond.
Ja heerlijkquote:
Met de examens postte ik puur in de vaktopics zelf zodat ik dingen in mijn GR kon zetten.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op de computer examens 'oefenen' en dan FOK!ken...
Slim. Voor economie heb ik iets van vijf uur op mijn GR zitten tikken.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Met de examens postte ik puur in de vaktopics zelf zodat ik dingen in mijn GR kon zetten.
Zoveel nachten doorgetrokken alleen omdat het zo gezellig was op het EXA forumquote:
Dat ook ja, heb helemaal bij wiskunde er wat aan gehad, en zelf had ik het nooit gedaanquote:Op maandag 20 juni 2011 01:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Met de examens postte ik puur in de vaktopics zelf zodat ik dingen in mijn GR kon zetten.
Geen notefolio ?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Slim. Voor economie heb ik iets van vijf uur op mijn GR zitten tikken.
quote:
Dit.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:04 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zoveel nachten doorgetrokken alleen omdat het zo gezellig was op het EXA forum
Had je zo bestanden kunnen doorsturenquote:
Dat is baasquote:Op maandag 20 juni 2011 01:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Zal eens naar mijn postgeschiedenis kijken of ik echt nachtjes heb doorgetrokken, herinner me nog wel dat VR2 om 4 uur 's nachts postte terwijl hij om 9 uur een examen had
OMGquote:Op maandag 20 juni 2011 01:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Slim. Voor economie heb ik iets van vijf uur op mijn GR zitten tikken.
Alleen voor economie. Dat kwam doordat ik voor economie niets had gedaan. Achteraf is het nog een wonder geweest dat ik daar een 5 voor heb gehaald..quote:Op maandag 20 juni 2011 01:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Had je zo bestanden kunnen doorsturen.
Heb ze volgens mij niet gebruikt, jij wel?
Ik had geen kabeltje.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
OMGJe kon gewoon noteflio downloadne en dan kant en klare bestandjes erop zetten...
pics van je schaapquote:Op maandag 20 juni 2011 01:08 schreef yosander het volgende:
Nachtjes doortrekken in Sunny Beach, ontbijten met kipnuggets en dan om 8 uur 's ochtends met een opblaasschaap het zwembad induiken. Mooie tijden
.
Welkom bij de club ik had ook een 5 voor economie.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen voor economie. Dat kwam doordat ik voor economie niets had gedaan. Achteraf is het nog een wonder geweest dat ik daar een 5 voor heb gehaald..
[..]
Ik had geen kabeltje.
Ooh, ja zonder kabeltje wordt 't lastig. Respect voor jouquote:Op maandag 20 juni 2011 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen voor economie. Dat kwam doordat ik voor economie niets had gedaan. Achteraf is het nog een wonder geweest dat ik daar een 5 voor heb gehaald..
[..]
Ik had geen kabeltje.
Da's k*t, misschien iets eerder aan denken de volgende keerquote:Op maandag 20 juni 2011 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ik had geen kabeltje.
Ik een 7,7quote:Op maandag 20 juni 2011 01:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Welkom bij de club ik had ook een 5 voor economie.
Respect van de kebabspecialist.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, ja zonder kabeltje wordt 't lastig. Respect voor jou.
Ik hoef nooit meer zo'n stomme GR aan te raken.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Da's k*t, misschien iets eerder aan denken de volgende keerWat zeg ik, volgende keer
WE ZIJN GODVERDOMME GESLAAGD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uitzonderingen daar gelaten.quote:
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Respect van de kebabspecialist.
[..]
Ik hoef nooit meer zo'n stomme GR aan te raken.
Ik was al blij met een 8,3quote:
Wel havo hoor.quote:
Nou en. Het ging echt k*t voor mijn gevoel.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik kan me nog iets herinneren... 'Ik heb mijn CES echt verkloot blablabla, geschiedenis ging k*t dit dat'![]()
Ook goed.quote:
Jeez. Laatste quote die ik zo kon vinden van iemandquote:Op vrijdag 27 mei 2011 05:17 schreef Ezell het volgende:
Eindelijk klaar met economie, dus ik ga ook (eindelijk) slapen. Alvast veel succes iedereen!
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:12 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja nou en? Dan nog vind ik het knap van je.Havo is ook
Dat herinner ik me niet eens meer.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Jeez. Laatste quote die ik zo kon vinden van iemand
quote:
Ik deed het gewoon in 1 jaarquote:Op maandag 20 juni 2011 01:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Havo is
5 jaar niks uitgevoerd en alsnog geslaagd
Vandaar ''
Nee, om een uurtje of 6.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maar ik moet er om half 9 alweer uit, zou ik beter gaan slapen?
whut?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Die jongen die 4 jaar gym in een jaar deed
En nog maar 13 is, wtfquote:Op maandag 20 juni 2011 01:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ja! WTF.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dat had ik gezien ja, hoe zou dat dan zijn, naar de uni op je 14e?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
KUT.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat had ik gezien ja, hoe zou dat dan zijn, naar de uni op je 14e?
Grapjasquote:
Als vroegah, toen deden ze dat ook. Hugo de Groot.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat had ik gezien ja, hoe zou dat dan zijn, naar de uni op je 14e?
Ik denk dat ik vooral ontzettende hoofdpijn heb en overal pijnquote:Op maandag 20 juni 2011 01:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ben je nog fit hoor, om half 9. Om 1 uur niet meer______!!!!!
Mijn heldquote:
JAN.quote:
Thnks, en daar hebben we Tong80 weer.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
13-jarig wonderkind slaagt voor gymnasium.
Is ie wel, de goeie garpen gast is 14quote:Op maandag 20 juni 2011 01:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Die goeie garpen gast is echt geen 14
En die 4 in 1 jaar jongen is 13 hoor
Tongquote:Op maandag 20 juni 2011 01:23 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Thnks, en daar hebben we Tong80 weer.
Serieus?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Is ie wel, de goeie garpen gast is 14
Jawel dat is ie wel. Hij komt uit 96, dus dit jaar wordt hij 15.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Die goeie garpen gast is echt geen 14
En die 4 in 1 jaar jongen is 13 hoor
Toen at je geen kapsalon.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Serieus?
Waarom was ik niet zo baas op die leeftijd?!
Ding ding ding, we have a winnerquote:
Vandaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |