was een garpquote:Op maandag 20 juni 2011 02:30 schreef maickeltje het volgende:
maar wat bedoelde je met langs gaan bij punto? bij hem thuis?
24 jij?quote:Op maandag 20 juni 2011 02:31 schreef maickeltje het volgende:
hahaha ga er lekker in mee![]()
hoe oud ben je dan?
dat had ik ondertussen wel door..quote:Op maandag 20 juni 2011 02:34 schreef maickeltje het volgende:
die zit daar vaker in de room, dat is de vrouw van ikke als ik me niet vergis
Helaas moet ik nu wel, sinds ik bij punto iedere dag 1,30 moet dokkenquote:
nee rentenieren, jij?quote:Op maandag 20 juni 2011 02:35 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
dat had ik ondertussen wel door..
is wel gezellig daar
heb je geen werk?
Techno courierquote:
ik heb op crl bezig haha altijd leukquote:Op maandag 20 juni 2011 02:38 schreef SoS87SmokesALot het volgende:
zit niet in room nu, ff stickie rollen dan doe ik ernog een paar.
heb een strippend grietje op manycam nu
heb er zoveel op manycamquote:Op maandag 20 juni 2011 02:38 schreef SoS87SmokesALot het volgende:
zit niet in room nu, ff stickie rollen dan doe ik ernog een paar.
heb een strippend grietje op manycam nu
Stel je besteld bij t-mobile.nl een telefoon met abbo, dan kom ik binnen 24 uur de contract afhandeling doen aan de deurquote:Op maandag 20 juni 2011 02:39 schreef maickeltje het volgende:
[..]
wat moet ik me daar bij voorstellen
oplichter dusquote:Op maandag 20 juni 2011 02:41 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Stel je besteld bij t-mobile.nl een telefoon met abbo, dan kom ik binnen 24 uur de contract afhandeling doen aan de deur
hoezo oplichter?quote:
quote:
is niet verkopen aan deur..quote:
contract niet eens nalopenquote:Op maandag 20 juni 2011 02:48 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
is niet verkopen aan deur..
Mensen hebben al besteld...
En ik lever af en doe de ontractafhandeling, en als alles goed is mag ik uitleveren, staan er fouten in het contract hebben ze pech
Als het een lekkere chick is kijk ik altijd op het contract wat haar mail adres isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |