quote:Op zondag 19 juni 2011 23:02 schreef debeterebob het volgende:
Waar sneue mensen pesten nog sneuer is. Ik heb het gehad. Tabee mensen
Je kunt ook meteen onder het bureau kruipenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:05 schreef debeterebob het volgende:
Geleerd van mijn fouten. Roodharige boy liet zien hoe sneu ik ben
Hoe liet hij dat zien?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:05 schreef debeterebob het volgende:
Geleerd van mijn fouten. Roodharige boy liet zien hoe sneu ik ben
Door al zijn gegevens aan mij te geven, welke ook nog eens echt waren. Heb em voor van alles uitgemaakt en toch vertrouwde hij mij. Liet me inzien dat zwakke mensen pakken sneu is;.quote:
aangrijpendquote:Op zondag 19 juni 2011 23:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Door al zijn gegevens aan mij te geven, welke ook nog eens echt waren. Heb em voor van alles uitgemaakt en toch vertrouwde hij mij. Liet me inzien dat zwakke mensen pakken sneu is;.
nee. Maar aangezien er mensen zijn die net zo sneu zijn.... Net zo hard geen leven hebben. Die niemand hebben die om hen geeft en dan toch andere mensen gaan uitschelden. Wat een sneuheid.quote:
ik begrijp hetquote:Op zondag 19 juni 2011 23:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
nee. Maar aangezien er mensen zijn die net zo sneu zijn.... Net zo hard geen leven hebben. Die niemand hebben die om hen geeft en dan toch andere mensen gaan uitschelden. Wat een sneuheid.
Van fok en solomio in het bijzonder wordt je alleen maar meer autist en een bot en slecht mens. Doei
Je hebt jammer genoeg wel gelijk over roodharige boy, hij was gewoon de personificatie van de forever alone - figuur. Dit soort mensen pesten is dus ook echt niet leuk.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
nee. Maar aangezien er mensen zijn die net zo sneu zijn.... Net zo hard geen leven hebben. Die niemand hebben die om hen geeft en dan toch andere mensen gaan uitschelden. Wat een sneuheid.
Van fok en solomio in het bijzonder wordt je alleen maar meer autist en een bot en slecht mens. Doei
Je hebt wel gelijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En toch deed ik het. Pics posten van onschuldig Turks meisje dat flipte was ook niet fanatastisch. ik ga een leven leiden. Doei.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:13 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Je hebt jammer genoeg wel gelijk over roodharige boy, hij was gewoon de personificatie van de forever alone - figuur. Dit soort mensen pesten is dus ook echt niet leuk.
ik stop niet per se met Fok. Blijf wel weg uit de solomiochat en uit soortgelijk trieste topics. Hulde overigens voor de mensen die wel normaal. Excuses voor de slechte OP. Jammer dan. Doei.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:16 schreef maickeltje het volgende:
Stop dan ook met fok, slechte kut OP ik vind dat er een nieuwe moet komen deze verneukt alles
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ik stop niet per se met Fok. Blijf wel weg uit de solomiochat en uit soortgelijk trieste topics. Hulde overigens voor de mensen die wel normaal. Excuses voor de slechte OP. Jammer dan. Doei.
Wat vind je een triest gebeuren?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:39 schreef Dick.Eaten het volgende:
[..]
Ja vond het ook al een triest gebeuren. Mag wel naar KLB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |