SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gangsterboi op 19-06-2011 23:03:23 ]
Om te laten weten dat ik links handig ben.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:45 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Waarom reageer je als je het niet gelezen hebt?
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:51 schreef twaalf het volgende:
[..]
Ik heb zin om anaal vernederd te worden door mijn vader.![]()
Natuurlijk is de hersenactiviteit bij 4e klassers gemiddeld niet zo hoog, maar je hebt ook uitzonderingen hoor, zoals ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
4 vwo en dan een mening hebben.
Probeer het over een aantal jaar nog eens.
Ja hoor, je hoort al bij de linkse elite. Goed gedaan knul.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:56 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Natuurlijk is de hersenactiviteit bij 4e klassers gemiddeld niet zo hoog, maar je hebt ook uitzonderingen hoor, zoals ik.
Danku. Ik denk dat ik maar eens een boek ga schrijven. En een autobiografie.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:58 schreef twaalf het volgende:
[..]
Ja hoor, je hoort al bij de linkse elite. Goed gedaan knul.
Laat deze 'gangster' puber toch.. Zijn frontale kwab is beduidend verder ontwikkeld dan die van de rest van zijn klasgenoten. Daardoor kan hij een beter beargumenteerd discussiepunt opwerpen dan wie dan ook. Mijn voorstel is om de eerst volgende verkiezing af te schaffen en onze 'Gangsterboi' direct tot minister president te promoveren! Daar zullen de rechtse rakkers nog een puntje aan sabbelen!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:56 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Natuurlijk is de hersenactiviteit bij 4e klassers gemiddeld niet zo hoog, maar je hebt ook uitzonderingen hoor, zoals ik.
Hier gebeurt precies hetzelfde maar dan andersom.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:07 schreef sciter het volgende:
Ik zit ook op een gymnasium, iedereen is hier links. Ik ben juist overwegend rechts. Dat is pas kut, al die verwaande linksmensen die denken automatisch het gelijk te hebben op rechtse mensen..
Bedankt!quote:Op zondag 19 juni 2011 23:04 schreef El_Liberaliste het volgende:
Je komt niet dom over voor een scholier, stukje zelfkennis is nooit weg.
Hoofdzakelijk blonde VVD-ers.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:09 schreef Leevancleef het volgende:
Het zijn zeker van die pluizige, blonde, in een CDA-dorp wonende kinderen in jouw klas? Die zijn immer rechts, ja. Bwech.
Zeer irritant inderdaad. Als je dan op precies dezelfde verwaande manier de aanval in gaat dan ben je opeens een ''verwaande rechtse kakker''..quote:Op zondag 19 juni 2011 23:08 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Hier gebeurt precies hetzelfde maar dan andersom.
Mensen die niet snappen dat er genetisch verschil bestaat tussen mensen.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:47 schreef Stormtrooper11 het volgende:
Mensen die niet snappen dat je het leven zelf maakt
Mensen die niet snappen dat je dan uiteindelijk toch nog iets van je leven kan makenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat er genetisch verschil bestaat tussen mensen.
Je moet niet zo generaliseren, er zijn ook veel rechtse mensen die een meerderwaardigheidsgevoel beleven.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:15 schreef Kayleex het volgende:
linkse mensen die zich moreel verheven voelen boven de rest van de bevolking, het zijn net apple users
Morele superioriteit is eerder iets wat je bij Christenen vindt.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:15 schreef Kayleex het volgende:
linkse mensen die zich moreel verheven voelen boven de rest van de bevolking, het zijn net apple users
Goed punt, maar ik ben 15.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:18 schreef KrokanteKrab het volgende:
Mensen die denken 16/17 te weinig hersencellen hebben om een bepaalde politieke visie erop na te houden.Natuurlijk word je met de jaren wijzer maar ik vind het denigrerende gedrag van bepaalde Fok!ers, die zelf dan vaak niet eens meer dan 2 jaar ouder zijn gewoon triest.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:20 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Morele superioriteit is eerder iets wat je bij Christenen vindt.
Maar sowieso, mensen die links-rechts denken
Dat hoor je vaak zeggen, maar kom eens met een betere schaalverdeling dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:20 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Maar sowieso, mensen die links-rechts denken
Maakt geen bal uit hoe de partijen tegenwoordig zitten in de kamers. Het is gewoon een benaming voor een aantal partijen die er nagenoeg dezelfde visie op nahouden.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:21 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dat hoor je vaak zeggen, maar kom eens met een betere schaalverdeling dan?
'hokjes bestaan niet meer' lost natuurlijk niets op: mensen willen dat dingen concreet zijn.
Ben je een kwal?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:24 schreef coban het volgende:
Ik ben hartstikke rechts. Ben ik nu een rechtse kwal?
Als je de OP had gelezen dan wist je het antwoord.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:24 schreef coban het volgende:
Ik ben hartstikke rechts. Ben ik nu een rechtse kwal?
Je moet niet zo generaliseren, er zijn ook veel linkse mensen die geen, al dan niet gristelijke, kinderneuqers zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:16 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Je moet niet zo generaliseren, er zijn ook veel rechtse mensen die een meerderwaardigheidsgevoel beleven.
Trololol.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:25 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Als je de OP had gelezen dan wist je het antwoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |