Voor zo'n collab is die prijs nog te pruimen. Gaaf ding, jammer dat het een skinny guy is.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:11 schreef Blaxje het volgende:
TdN x N&F collab is keihard imo. Edoch een beetje prijzig.
Wasn't sure.quote:
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:59 schreef JAY-T het volgende:
Vanmiddag van m'n Nudie RRDS een 2de leven gegeven en er een korte broek van gemaakt
Zag er al op te wachten, toffe kleur. Denk dat dit mijn 2de dry gaat worden waar ik serieus werk van ga maken. Eerste is overigens Tellason Kuroki Denim 15.5 Ozquote:Op maandag 27 juni 2011 18:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Voor zo'n collab is die prijs nog te pruimen. Gaaf ding, jammer dat het een skinny guy is.
Voor mij part mag er best een meet komen...Zolang er maar wat te doen is,Zoals een BBQ ofzoquote:Op maandag 27 juni 2011 15:20 schreef One_conundrum het volgende:
aaaaaaah, de eerste echte mini-meet
Nee het is echt heerlijk weer om met 500 euro aan japans denim aan het strand te liggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:21 schreef BigSmurf het volgende:
Lekker weer om een water element te passen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die samurai is trouwens echt superawesome..Ik heb er 2 uur in rondgelopen in rotterdam en toen stond dat ding volgens mij overeind. Denim is echt totaal anders dan alles wat ik nu in mijn handen gehad.. Enorm onregelmatig en onzettend tof
Fitpics van de Edwin van ali.
Ali
![]()
Nu mijn fitpics
Bij Ali
Thuis na 2 uur dragen
Overige foto's
Kleine fade
patch
Selvage
Samurai&Ali
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Ik vond het een prima deal.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:34 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Was kort maar krachtige meet
Goeie verkoop voor mij en aankoop voor jou
Hij staat jou echt te flexxx, was het nog warm met rondlopen?
Thanksquote:
Hahaha jah 17oz met dit weerquote:Op maandag 27 juni 2011 20:35 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik vond het een prima deal.
Euhm toen ik in rotterdam was ben ik de eerste beste winkel ingedoken om te wisselen met mijn zwembroek..
[..]
Thanks
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:57 schreef bokkepoot het volgende:
Nee het is echt heerlijk weer om met 500 euro aan japans denim aan het strand te liggen.
Mijn masa en Samurai zaten allebei in mijn tas en ik kneep hem behoorlijk op het strand
Ja, snap ik, straks wordt ie gejat vanwege de 50 euro in je portemonnee en kiept die gast de broeken zo in een vuilnisbak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeer tof broekje!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:11 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ja, snap ik, straks wordt ie gejat vanwege de 50 euro in je portemonnee en kiept die gast de broeken zo in een vuilnisbak!![]()
Zeer tof broekje!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Danku voor de complimenten Ik ben er zelf ook heel blij mee, de denim die erop zit is echt veel zwaarder en onregelmatiger dan alles wat ik tot nu heb.. en dat voor zo'n mooi prijsje en je mag hem nog passen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door bokkepoot op 27-06-2011 21:27:11 ]Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:18 schreef bokkepoot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Danku voor de complimenten Ik ben er zelf ook heel blij mee, de denim die erop zit is echt veel zwaarder en onregelmatiger dan alles wat ik tot nu heb.. en dat voor zo'n mooi prijsje en je mag hem nog passen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een hele vette broek!
@meeting: Eventueel wel tof, laat maar weten of er genoeg animo is.Hoe kan je nou een hekel hebben aan een barbecue?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:42 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb een hekel aan bbq
Sam's passen je perfect trouwens Bok![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |