size 33 alleen met die momoquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:15 schreef bokkepoot het volgende:
http://www.barneys.com/Ba(...)%26%20Famous%20Denim
Jammer dat ik de skinnyguy weer niks vind..
Mail zequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:19 schreef BigSmurf het volgende:
Waarom maakt N&F al die toffe versies niet in de slimguy?
Ik weet niet wat je normale waist is maar deze schijnt vrij klein te vallen..quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:19 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
size 33 alleen met die momo
Wil die wel graag hebben die momoXnf
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:34 schreef BigSmurf het volgende:
Vrij brede bovenbenen, plus het feit dat ik lang ben en dat skinny's me dus echt heel lang laten lijken. Zelfde probleem als bokkepoot.
Wat de SS bij Nudie was. Dat was een heerlijke fit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:40 schreef BigSmurf het volgende:
De slimguy is eigenlijk een straightguy, vind ik dan, ongeveer dezelfde fit als de AJ. Dan zou er als straightguy een hele wijde versie gemaakt moeten worden.
Ik had ergens gelezen:quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:53 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je normale waist is maar deze schijnt vrij klein te vallen..
Een Nudie AJ komt overeen met een Slim guy en de regel is dat je 2 omhoog moet gaan voor de Skinny guy.. Jij droeg geloof ik 31/32 in Nudie?.
Tadaa waarschijnlijk pas je hem dus wel, En anders zou ik even vragen in het mynudies topic of ze het even voor je kun nameten...
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als ik het goed begrijp zou ik qua waist ipv 32 een 34 moeten nemen bij een slim guy?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:34 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen:
Slim guy -2
Weirdguy -1
Skinny guy tts
Maar hij is al uitverkocht, wilde 33 wel proberen.
23-6-2011
12:56
Yeaaaaah Momo-NF gekocht in size 32Hij was weer beschikbaar op de site
![]()
![]()
![]()
Oh op die manier.. Begreep de beredenering al even nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:16 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nee een 30ze rekken veel uit
Check anders andere forums erover
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:34 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Yeaaaaah Momo-NF gekocht in size 32Hij was weer beschikbaar op de site
![]()
![]()
![]()
Kopen? 20 euroquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:38 schreef T_Fuff het volgende:
Da's hip man met die extreme taper en bovenin baggy, of niet?
Damn dat is bijna meer progress in 10 dagen dan ik in 150 dagen met mijn Edwin
Ben benieuwd wanneer die eraan gaat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ie binnen 50 wears knapt maar dan ook waarschijnlijk al enorm evo heeft meegemaakt..Als ook van de sarcastische opmerkingen
Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:38 schreef Gaspanic het volgende:
tvp, voor een foto van m'n Norse projects
http://www.ill.nl/norse-projects-number-three-jeans
mja, ik heb geen camera, zelfs niet op m'n telefoonquote:
Haha ik ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:01 schreef don-diablo het volgende:
Oh ja Ali ik ben heel benieuwd naar je momo x nf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |