Idd, op aanraden van jou, heb ik het snel effe aangepastquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:58 schreef Neraice het volgende:
@Bobr
Enige wat je misschien nog kan aanpassen is die rand boven de kopjes, dan ziet het er nog net iets netter uit.
EDIT: Hij is al weg zie ik!
Vind het zelf ook nog niet helemaal een goed lettertype hoor, ik zal effe kijken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:14 schreef T_Fuff het volgende:
Ja ik ben zelf meer van futuristischer?, zal ff voorbeeld zoeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets vind ik persoonlijk toffer, maar over smaak valt niet te twisten ;p
Eerdaags komt mijn N&F Japan Heritage binnenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:23 schreef JopJuh het volgende:
Beter Tenue de Nimes in de OP. Morgen komt hun collab met NF. Verder is ie top.
Comic Sans FTW!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:30 schreef Neraice het volgende:
Ik vind een wat speelser lettertype juist wel passen bij iets als jeans.
Zal morgen weer eens wat foto's maken! Gaat om de Organic gok ik? Of ook van de Japan?quote:
Het komt niet helemaal mooi over op de foto maar in het echt zien ze er toch iets beter uit. Verder is die SJDJ echt helemaal op, heb nu naast een crotch rip ook een groot gat aan de zijkant van mijn rechterkontzak zitten en mijn binnenzakken zijn kapot. Binnenkort maar eens moeders lief aan kijken of ze het kan reparerenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:08 schreef M1stral het volgende:
[..]
Nice pics, al ben ik wel van mening dat je weinig wear hebt voor de tijd dat je ze gedragen hebt.
En hier moet ik even mijn liefde voor Helvetica, Gotham en Futura neergooien, dus bij deze wat tips om die uit te proberenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:07 schreef Bobr het volgende:
[..]
Thanks, ik zal idd effe nog kijken naar een ander letterype, misschien iets strakker?
Zijn meerdere vrouwen die meelezen alleen niet posten. Zouden ze moeten doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:40 schreef ynuhh het volgende:
Gaat snel hier.Zal binnenkort weer eens foto's van mijn dry/raw plaatsen. Volgens mij ben ik één de weinige vrouwen die dit topic volgt.
Had ik ook last van. Wordt er zoveel gepost dat je op je telefoon het overzicht kwijtraakt en dus rustig even thuis s'avonds moet doorlezenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:45 schreef don-diablo het volgende:
Wordt weer veel gepost merk ik. Morgen tijdens m'n werk maar rustig teruglezen allemaal.![]()
wit,blauwquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:44 schreef Obama het volgende:
Niet echt japanese denim, maar met welke kleuren combineren (shirts, truitjes, etc) jullie zulke grijze jeans?:
http://store-nl.hugoboss.(...)&start=24&cgid=33030
Fully agree!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zijn meerdere vrouwen die meelezen alleen niet posten. Zouden ze moeten doen.
Die gast gaat echt niet failliet, omdat een aantal gasten in Nederland wat langer wachten met bestellen. Handeltje daar loopt volgens mij erg goed, ook gezien de naamsbekendheid die hij inmiddels opgebouwd heeft.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:06 schreef lewislennox het volgende:
Heeft iemand van jullie al een artist denim besteld? Die lui gaan nog failliet aan die staaltjes gecombineerd met jullie besluiteloosheid...
OT: Heb nog een zwarte Visvim selvedge fluxus liggen (yes name dropping), maar vind hem wat te weid onderaan, wil hem dus 2 cm laten taperen. Hij is nu ongeveer 21,5 cm en dat valt niet mooi op de schoen. Weet iemand een goede plek in het Noorden des lands? Woon in groningen en ben niet van plan naar amsterdam af te reizen om mijn broek te laten aanpassen, maar heb er ook geen vertrouwen in dat de lokale naaister mijn broekje heel houdt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |