I'm inquote:Op maandag 27 juni 2011 21:33 schreef don-diablo het volgende:
Even een interesse check mbt de opmerking.. Wie van de denimheads zou geïnteresseerd in een potentiële bbq meet?
- Bokkepoot
- Ali
- Bigsmurf
- don
T_Fuff, M1stral, One_C, Sinji en anderen?
Eerst interesse peilen en dan kan er verder gekeken worden e.d.
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:29 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
I'm in
Ik wil ook een short maken van een dry van me, maar ik durf in geen van mijn ALD's te knippenIk zag bij the globe een aantal weken terug een Edwin shorts, echt tof zag die eruit.
Jay-T: seht gut aus, fitpics wellicht (dan kan je me overhalen om het zelf ook te doen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:18 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb een Levi's 501 Shrink to fit op het oog. Maar dit wordt mijn eerste shrink to fit.
Wat is daar precies de bedoeling bij? Te groot kopen en dan in bad gaan liggen met de jeans aan? of kan je die ook gewoon in je normale maat kopen en dan als ongewassen jeans dragen?
Ik had ze gisteravond ook gewoon aangedaan na m'n werk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef BigSmurf het volgende:
Vanaf morgen is het weer 20 graden of minder, dus dan kunnen de momo's uit de kast!
Ik mag sowieso niet in korte broek op m'n werk komen. Maar ik had het huis goed verduisterd dus het was goed koel en een goed moment om de broek verder te vormen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:29 schreef BigSmurf het volgende:
Jij bent niet goed met deze temperaturen. Zit gewoon in een korte broek, anders steek ik de moord.
Aha tnx voor de tip. Normaal heb ik 36/34. Nu is alleen nog 38/34 te koop. Dus ik koop die gewoon en dan moet het wel goed komen. Lengte zal misschien wat korter zijn maar dat zie ik dan wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je moet hem 1 maat te groot kopen in de breedte en minstens 2 (of meer) in de lengte en dan in bad springen met je broek aan(naja dat hoeft niet, er zijn andere manieren, maar ik doe het altijd zo)
Je kan ze ook van ebay kopen. Dat onderste klopt niet ze krimpen in de breedte nooit zoveel .quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:51 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Aha tnx voor de tip. Normaal heb ik 36/34. Nu is alleen nog 38/34 te koop. Dus ik koop die gewoon en dan moet het wel goed komen. Lengte zal misschien wat korter zijn maar dat zie ik dan wel.
Dit staat er op de site:
These jeans are shrink-to-fit and will shrink up to 2" in waist size after the first wash, so be sure to buy 2" bigger in the waist than your actual size. Buy true size if you plan not to wash your denim.
En dan een keer in water laten liggen en daarna weer aantrekken en dan is 1 size up goed?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:02 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Levi stf kan je ook TTS waist kopen dat gaat prima of 1 size up
Damn zweet weer vandaag, Edwins ook in de middag maar uitgedaan
Eigenlijk zijn we ergWe willen gewoon flex denim weer en niet de warmte hehe
En die heb je gewoon aangetrokken zonder verdere handelingen? of heb je die gewassen of in bad gelegd?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:13 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ik zelf heb eentje TTS en eentje 2up in waist
Die 2up in waist is baggy en TTS is perfect want het stretched wat uit.
Ebay heeft ze cheap http://stores.ebay.com/jeanandtopdesigners
Beide gesoakt in bad of in een emmer. Aan doen toen die klein beetje vochtig wasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:21 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En die heb je gewoon aangetrokken zonder verdere handelingen? of heb je die gewassen of in bad gelegd?
Ik heb een Nudie TF blue stone organic en die is licht van kleur en van dun denim. Misschien hebben ze die wassing ook bij de AJ. Dat weet ik zo niet en zou je misschien kunnen checken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:25 schreef BigSmurf het volgende:
Iemand een suggestie voor een mooie licht tot zeer lichte prewash?
Fit graag straight, hooguit slim straight, en niet al te duur, prijskaartje rond de 80 tot 100 euro is wel de max eigenlijk. Heb er nu nog eentje van de J&J die heerlijk zit, maar die is na twee toernooiweekenden een beetje aan het overlijden, vlekken die er niet meer uit gaan, gaten bij de kontzakken, onderkant van de pijpen overal kapot etc.
Rigid stretcht niet uit toch? Ik heb normaal (geloof ik) 32x32, dus bij STF dan 33x34? Thanks voor de link, dat scheelt veelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:13 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Niet veel maar TTS past perfect bij mij, anders ga je er mee in bad of onder de douchequote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:31 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Rigid stretcht niet uit toch? Ik heb normaal (geloof ik) 32x32, dus bij STF dan 33x34? Thanks voor de link, dat scheelt veel
Ik vind zelf de nudie used seagreen heel tof.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:25 schreef BigSmurf het volgende:
Iemand een suggestie voor een mooie licht tot zeer lichte prewash?
Fit graag straight, hooguit slim straight, en niet al te duur, prijskaartje rond de 80 tot 100 euro is wel de max eigenlijk. Heb er nu nog eentje van de J&J die heerlijk zit, maar die is na twee toernooiweekenden een beetje aan het overlijden, vlekken die er niet meer uit gaan, gaten bij de kontzakken, onderkant van de pijpen overal kapot etc.
Dat is voor mij ook het punt, de prijs vind ik wat te hoog. Ik zoek dus zoiets, maar dan goedkoper, meer richting 60 - 70 - 80 euro.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:15 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind de backpockets niet echt mooi..
Wassing ziet er opzich wel goed uit, alleen heb ik dan geen 105 euro over voor een levi..
Misschien is op Ebay cheaperquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook het punt, de prijs vind ik wat te hoog. Ik zoek dus zoiets, maar dan goedkoper, meer richting 60 - 70 - 80 euro.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:40 schreef Cpt. het volgende:
Mijn shorts:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wou een paar jaar geleden eentje maken van een oude RR van Nudie weze het niet dat die helemaal uitscheurde bij de kont en daarmee afgeschreven was.quote:
Ik heb nog een oude Nudie SJDJ waar ik het mee zou kunnen proberen, maar twijfel of dat wel mooi wordt ivm die dubbele outseam. Weet niet eens of die nog past eig.quote:
Ik ben ook aangekomen maar als je op kantoor zit is dat niet zo raar uiteindelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:07 schreef T_Fuff het volgende:
Eerst passen dan kun je dat gelijk uitsluiten, ik heb net voor de zoveelste keer mijn prescott en frontier BB nog eens aangedaan maar krijg de knoop niet dicht en bij frontier BB is die te strak. Helaasch, heb geen zin om een 9 maanden oude Frontier te verknippen.
Over die bbq meet, wanneer ergens wilde je dat plannen?
Even een vraag over de shrink to fit jeans op die ebay site. Zijn die ook selvedge? Die site waarop ik de mijne zag was wel selvedge maar daar zijn ze helaas allemaal al uitverkocht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:13 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Heel herkenbaar, meestal krimpen ze ook nog waardoor ik totaal geen zin meer om ze terug te proberen te rekken..quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:03 schreef don-diablo het volgende:
Fades zijn natuurlijk leuk. Laat zien wat je met je broek gedaan hebt, maar bij mij is het snel voorbij als ik het gewassen heb. Blijf dan nog wel zo nu en dan dragen maar heb dan snel weer de neiging met een nieuwe te beginnen.
Dat is zo verslavend idd,quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:03 schreef don-diablo het volgende:
Fades zijn natuurlijk leuk. Laat zien wat je met je broek gedaan hebt, maar bij mij is het snel voorbij als ik het gewassen heb. Blijf dan nog wel zo nu en dan dragen maar heb dan snel weer de neiging met een nieuwe te beginnen.
Heb 'm ff opgezocht, echt sick idd. Helaas te duur voor mijquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:25 schreef don-diablo het volgende:
Fuck die N&F x TdN collab blijft echt te bruut.. Als ik snel weer naar Amsterdam ga, ga ik toch even passen. Wil geen skinny, maar die kleur...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |