Je kunt alvast een rekenschema maken en dan tzt het bedrag aanpassen. Ga je eerst uit van een prijs van 200.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:35 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jup, wordt vast een prijzig broekje om hierheen te halen.
Drop eens je totale keuzeplaatje hier? Ben benieuwd!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:40 schreef T_Fuff het volgende:
Ja ik ga volgende week hoop ik AD bestellen, samen met (voorlopig) 1 vriend, waarschijnlijke einde van de week
Nooit verkeerd om in excel een rekenmethodiek op te stellen waar je slechts een bedrag moet invullen en waar de rest vervolgens wordt uitgerekend.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:39 schreef BigSmurf het volgende:
Kijk gewoon tegen die tijd wat het gaat kosten met alle bijkomende kosten. Wil ook nog een AD natuurlijk, dus moet even aankijken.
I wish indeed, gozer droeg het off and on voor ongeveer 3 jaar.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:15 schreef Brummi3_NL het volgende:
Nice sammies
Dit is niet jouw paar of wel?
Wie niet hier? We hopen allemaal dat het goed in elkaar steekt om zelf een keer te bestellen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:05 schreef T_Fuff het volgende:
Dat is inderdaad een beetje maak 't of kraak 't. Ben erg benieuwd naar de afwerking in elk geval
quote:
Je hebt PMquote:Op maandag 20 juni 2011 17:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]In de waist zeker weten, rond de kuiten wat minder is mijn ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |