Ik wou een paar jaar geleden eentje maken van een oude RR van Nudie weze het niet dat die helemaal uitscheurde bij de kont en daarmee afgeschreven was.quote:
Ik heb nog een oude Nudie SJDJ waar ik het mee zou kunnen proberen, maar twijfel of dat wel mooi wordt ivm die dubbele outseam. Weet niet eens of die nog past eig.quote:
Ik ben ook aangekomen maar als je op kantoor zit is dat niet zo raar uiteindelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:07 schreef T_Fuff het volgende:
Eerst passen dan kun je dat gelijk uitsluiten, ik heb net voor de zoveelste keer mijn prescott en frontier BB nog eens aangedaan maar krijg de knoop niet dicht en bij frontier BB is die te strak. Helaasch, heb geen zin om een 9 maanden oude Frontier te verknippen.
Over die bbq meet, wanneer ergens wilde je dat plannen?
Even een vraag over de shrink to fit jeans op die ebay site. Zijn die ook selvedge? Die site waarop ik de mijne zag was wel selvedge maar daar zijn ze helaas allemaal al uitverkocht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:13 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ik zelf heb eentje TTS en eentje 2up in waist
Die 2up in waist is baggy en TTS is perfect want het stretched wat uit.
Ebay heeft ze cheap http://stores.ebay.com/jeanandtopdesigners
Heel herkenbaar, meestal krimpen ze ook nog waardoor ik totaal geen zin meer om ze terug te proberen te rekken..quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:03 schreef don-diablo het volgende:
Fades zijn natuurlijk leuk. Laat zien wat je met je broek gedaan hebt, maar bij mij is het snel voorbij als ik het gewassen heb. Blijf dan nog wel zo nu en dan dragen maar heb dan snel weer de neiging met een nieuwe te beginnen.
Dat is zo verslavend idd,quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:03 schreef don-diablo het volgende:
Fades zijn natuurlijk leuk. Laat zien wat je met je broek gedaan hebt, maar bij mij is het snel voorbij als ik het gewassen heb. Blijf dan nog wel zo nu en dan dragen maar heb dan snel weer de neiging met een nieuwe te beginnen.
Heb 'm ff opgezocht, echt sick idd. Helaas te duur voor mijquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:25 schreef don-diablo het volgende:
Fuck die N&F x TdN collab blijft echt te bruut.. Als ik snel weer naar Amsterdam ga, ga ik toch even passen. Wil geen skinny, maar die kleur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |