Beide gesoakt in bad of in een emmer. Aan doen toen die klein beetje vochtig wasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:21 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En die heb je gewoon aangetrokken zonder verdere handelingen? of heb je die gewassen of in bad gelegd?

Ik heb een Nudie TF blue stone organic en die is licht van kleur en van dun denim. Misschien hebben ze die wassing ook bij de AJ. Dat weet ik zo niet en zou je misschien kunnen checken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:25 schreef BigSmurf het volgende:
Iemand een suggestie voor een mooie licht tot zeer lichte prewash?
Fit graag straight, hooguit slim straight, en niet al te duur, prijskaartje rond de 80 tot 100 euro is wel de max eigenlijk. Heb er nu nog eentje van de J&J die heerlijk zit, maar die is na twee toernooiweekenden een beetje aan het overlijden, vlekken die er niet meer uit gaan, gaten bij de kontzakken, onderkant van de pijpen overal kapot etc.

Rigid stretcht niet uit toch? Ik heb normaal (geloof ik) 32x32, dus bij STF dan 33x34? Thanks voor de link, dat scheelt veelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:13 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ik zelf heb eentje TTS en eentje 2up in waist
Die 2up in waist is baggy en TTS is perfect want het stretched wat uit.
Ebay heeft ze cheap http://stores.ebay.com/jeanandtopdesigners

Niet veel maar TTS past perfect bij mij, anders ga je er mee in bad of onder de douchequote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:31 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Rigid stretcht niet uit toch? Ik heb normaal (geloof ik) 32x32, dus bij STF dan 33x34? Thanks voor de link, dat scheelt veel

ze zijn cheap
 ze zijn cheap  

Ik vind zelf de nudie used seagreen heel tof.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:25 schreef BigSmurf het volgende:
Iemand een suggestie voor een mooie licht tot zeer lichte prewash?
Fit graag straight, hooguit slim straight, en niet al te duur, prijskaartje rond de 80 tot 100 euro is wel de max eigenlijk. Heb er nu nog eentje van de J&J die heerlijk zit, maar die is na twee toernooiweekenden een beetje aan het overlijden, vlekken die er niet meer uit gaan, gaten bij de kontzakken, onderkant van de pijpen overal kapot etc.

Nog ergens te krijgen?
 Nog ergens te krijgen?

Dat is voor mij ook het punt, de prijs vind ik wat te hoog. Ik zoek dus zoiets, maar dan goedkoper, meer richting 60 - 70 - 80 euro.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:15 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind de backpockets niet echt mooi..
Wassing ziet er opzich wel goed uit, alleen heb ik dan geen 105 euro over voor een levi..

Misschien is op Ebay cheaperquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook het punt, de prijs vind ik wat te hoog. Ik zoek dus zoiets, maar dan goedkoper, meer richting 60 - 70 - 80 euro.

Mailtje gehad met tracktrace van Barney's
 Mailtje gehad met tracktrace van Barney's 

quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:40 schreef Cpt. het volgende:
Mijn shorts:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |