JA NOU DAN KAN IK TOCH OOK NIETS MET JOU DOEN JIJ BENT BAAS MAAR ALS IK LESBO BEN MOET IK ALLEEN MAAR MEISJES SEKSENquote:
Nee, maar ik prefereer een echte piemol boven een nep piemol.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:25 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Heb je het al ooit gedaan met een meisje dan? Als je nu al weet dat het beter is?
Lekker al die ruimtequote:Op zondag 19 juni 2011 20:26 schreef xCore het volgende:
Toch goed dat Etsu niet meer in het kastje zit
KBquote:
Aight.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
JA NOU DAN KAN IK TOCH OOK NIETS MET JOU DOEN JIJ BENT BAAS MAAR ALS IK LESBO BEN MOET IK ALLEEN MAAR MEISJES SEKSEN
[..]
Nee, maar ik prefereer een echte piemol boven een nep piemol.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:26 schreef xCore het volgende:
Toch goed dat Etsu niet meer in het kastje zit
Dude. Minder gebruiken.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:25 schreef Etsu het volgende:
Ja jongens, waarom zou je seks willen hebben met meisjes, terwijl het met jongens zoveel beter is?
Verklaar.
Boeiend, alles kan kapot.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
JA NOU DAN KAN IK TOCH OOK NIETS MET JOU DOEN JIJ BENT BAAS MAAR ALS IK LESBO BEN MOET IK ALLEEN MAAR MEISJES SEKSEN
[..]
Nee, maar ik prefereer een echte piemol boven een nep piemol.
Ja, dat is ook weer zo.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Boeiend, alles kan kapot.
Waarom moest ik denken aan scheikundequote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom moest ik denken aan scheikunde![]()
.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom moest ik denken aan scheikunde![]()
.
Doe we.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarom, doen we dat gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |