We zijn allemaal kats van de kaart.quote:
Kats blauw dan?quote:
Wanneerquote:
Die dingen vullen ontiegelijk jaquote:
Nog even, maar nicequote:
Ja dit wordt mijn eerste keer, maar ik wil er wal heel erg lang heen.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:41 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
Ik hou van Londenn![]()
ik ben er al 4 keer geweest!!! echt zo tof daar!!!
![]()
hoe lang ga je?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dit wordt mijn eerste keer, maar ik wil er wal heel erg lang heen.
Accent van Engelsenquote:Op zondag 19 juni 2011 19:41 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
Ik hou van Londenn![]()
ik ben er al 4 keer geweest!!! echt zo tof daar!!!
![]()
4 daagjes met mijn mama.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:42 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
hoe lang ga je?oewwww
vet stom mijn moeder wou met mij naar londen over een paar weekjes maar mn zus heeft daar een stokje voor gestoken
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:42 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
hoe lang ga je?oewwww
vet stom mijn moeder wou met mij naar londen over een paar weekjes maar mn zus heeft daar een stokje voor gestoken
Sabotage..quote:Op zondag 19 juni 2011 19:42 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
hoe lang ga je?oewwww
Dronken Britten, heerlijkquote:
Beter dan dat van Amerikanen in ieder geval.quote:
Papegaaiquote:Op zondag 19 juni 2011 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beter dan dat van Amerikanen in ieder geval.
Dat is ook niet zo'n kunst.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo.quote:
Ieren zijn ook leuk.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo.
De ekte bazen van deze wereld zijn Schotten.
Nee.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
BeenerKeeKee19952quote:Op zondag 19 juni 2011 19:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onderwijl bij Etsu thuis.
Het is ook niet zo'n kunst om een papegaai te zijnquote:Op zondag 19 juni 2011 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo.
De ekte bazen van deze wereld zijn Schotten.
Blijkbaar niet nee.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:46 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Het is ook niet zo'n kunst om een papegaai te zijn
Onmogelijkquote:Op zondag 19 juni 2011 19:50 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
Dat filmpje op youtube stuurde ik laatst naar mn zus maar ze vond het niet grappig ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |