hehe ja dat is ook wel waar ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:47 schreef VeX- het volgende:
Er zijn vast genoeg mensen op fok die dronken achter het stuur hebben gezeten en zo een ongeluk hebben veroorzaakt. Kan niet anders.
en thanks voor het laatstequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh wtf.... Ik bedoel het echt totaal niet sarcastisch of ironisch... Ik vond het echt netjes dat ze het hier kwam vertellen en heb bewondering voor haar verhaal. Het zou je maar gebeuren dat iemand die zo dom tegen je komt doen, overlijd nadat je iets te ver doorschoot maar wat niet je bedoeling was.....Kweet niet, vind het gewoon dapper dat ze het hier komt vertellen....
Ok! Heftig verhaal zeg.. ik wens je veel succes en sterkte!quote:
Mwah, op de (vet opgevoerde) brommer heb ik vroeger wel meermaals flink dronken achter het stuur gezeten... maar nooit betrapt en nooit een ongeluk veroorzaakt. Goed, ik woonde dan ook in redelijk landelijk gebied... Maar het ergste dat ook heb gedaan (zal een antenne van een auto gerukt zijn (mijn sleutels lagen nog in een kameraads huis, dus met die antenne hoopte ik de deur te openen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:47 schreef VeX- het volgende:
Er zijn vast genoeg mensen op fok die dronken achter het stuur hebben gezeten en zo een ongeluk hebben veroorzaakt. Kan niet anders.
Ze is haar leven aan het beteren, niks aan de hand.. toch?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:06 schreef Ikbenserieus het volgende:
Pffff, ik als toch wel ''angstaanjagend voorkomen()'' Zou geen ruzie willen hebben met die Miss Ashley
en ruzie krijg je niet zo snel meer met mij hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 23:06 schreef Ikbenserieus het volgende:
Pffff, ik als toch wel ''angstaanjagend voorkomen()'' Zou geen ruzie willen hebben met die Miss Ashley
Je voelt je je er vast stukken beter door, niet?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:24 schreef missashley het volgende:
[..]
en ruzie krijg je niet zo snel meer met mij hoor
Moet TT dan niet zijn 'ben jij ooit gepakt voor een misdaad'?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:40 schreef PiRANiA het volgende:
Zijn hier mensen met een strafblad? En wat heb je gedaan (+straf)?
Klik op de TT voor de topicreeks.
in veel opzichten wel, maar ik ben juist nu heel terughoudend in mening,zeggen wat je denkt/voelt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:19 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Je voelt je je er vast stukken beter door, niet?
Altijd bewust nadenken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef missashley het volgende:
[..]
in veel opzichten wel, maar ik ben juist nu heel terughoudend in mening,zeggen wat je denkt/voelt.
maar als ik een keer wat aggresiever reageer, denk ik wel van shittt niet weer die kant op gaan
haha ja, maar dat is best lastig, maar daar volg ik dan nu hopelijk de laatste therapie voorquote:
Even een reactie op eigenlijk al jouw reacties binnen dit onderwerp.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:42 schreef missashley het volgende:
[..]
haha ja, maar dat is best lastig, maar daar volg ik dan nu hopelijk de laatste therapie voor
Bedankt, verder kan ik niet zoveel meer zeggen dan dat ik met alles eens ben.quote:
Eerst even op dat laatste... Ik bedoel niet dat jouw vriendje crimineel was... Je had alleen nog niet zoveel over hem verteld dat ik... hier een oordeel over kon hebben. Vandaar dus die "als" die ik schreef.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:30 schreef missashley het volgende:
[..]
Bedankt, verder kan ik niet zoveel meer zeggen dan dat ik met alles eens ben.
Wat betreft nu, tja ik merk wel dat de gedachten gang in me hoofd nog wel hetzelfde is als het om vriendjes/dinnetjes gaat. Maar zo impulsief handelen doe ik gelukkig niet meer.
En vechtsport zou kunnen, maar probleem lag echt dat ik niet meer rationeel nadenkte en daartegen helpt leren "op tijd stoppen" niet want tot dat besluit komen, heb je dat zelfde rationeel verstand nodigMoet het echt van de therapieen hebben die prima werken tot nu toe.
en ik vond me vriendje geen criminineel en zo gedroeg ie zich ook niet, maar ja we waren rond de 15 16 met zijn allen en dan krijg je ruzie over de kleinste dingen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |