abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 juni 2011 @ 18:40:19 #1
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98379343
Zijn hier mensen met een strafblad? En wat heb je gedaan (+straf)?

Klik op de TT voor de topicreeks :s).
pi_98379359
Niet meer belangrijk, want ik ben verder gegaan met mijn leven

Lees vooruit gegaan.
  zondag 19 juni 2011 @ 18:45:44 #3
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98379514
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:41 schreef vergezocht het volgende:
Niet meer belangrijk, want ik ben verder gegaan met mijn leven

Lees vooruit gegaan.
Spannende verhalen willen we horen, desnoods via een kloon :9
pi_98379565
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:45 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Spannende verhalen willen we horen, desnoods via een kloon :9
Ik vind mijn huidige, schone, misdaad-vrije leven toch belangrijk en beter.

En ook spannender. :Y
  zondag 19 juni 2011 @ 18:47:55 #5
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98379591
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:47 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Ik vind mijn huidige, schone, misdaad-vrije leven toch belangrijk en beter.

En ook spannender. :Y
Dan zit je in het verkeerde topic.

Hier wil ik graag ontopic verhalen from now on, kthx.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 19 juni 2011 @ 19:18:50 #6
169150 Stakky
Pazz douche
pi_98380645
Openlijke geweldpleging
Zware mishandeling
Verstoring van openbare orde
Veroordeeld tot taakstraf

Verboden wapenbezit, verboden bezit van munitie
Illegaal drugsbezit en drugshandel
Fraude, valsheid in geschrifte
Verduistering, witwassen
Lid van een criminele organisatie
Veroordeeld tot een gevangenisstraf
Nessuno attaca noi senza essere punito.
pi_98392318
Welke criminele organisatie?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 20 juni 2011 @ 11:45:47 #8
285467 missashley
Raar maar Waar
pi_98405109
Doodslag->jeugddetentie & Jeugdinrichting

Drugsbezit->Verlenging en sterke verscherping/verzwaring van bijzondere voorwaarden
van het reclasseringstoezicht dat nog liep vanuit het eerste delict
Af en toe is blup zeggen voldoende :)
  maandag 20 juni 2011 @ 11:47:36 #9
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98405183
quote:
11s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:45 schreef missashley het volgende:
Doodslag->jeugddetentie & Jeugdinrichting

Drugsbezit->Verlenging en sterke verscherping/verzwaring van bijzondere voorwaarden
van het reclasseringstoezicht dat nog liep vanuit het eerste delict
doodslag? Dude wtf skebeurt dan?
  maandag 20 juni 2011 @ 12:12:26 #10
169150 Stakky
Pazz douche
pi_98405998
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:00 schreef Tamashii het volgende:
Welke criminele organisatie?
Niet een bekende groep, of iets dergelijks.
Werd meegenomen in de aanklacht, gezien het feit dat er als een groep gewerkt werd.
Dat geldt dan als verzwaarde omstandigheden of iets dergelijks. Of te wel aangezien ze het feit aan konden tonen, dat wij als een "organisatie" werkten. Betekende dat simpel weg, extra gevangenis tijd.
Nessuno attaca noi senza essere punito.
  maandag 20 juni 2011 @ 13:20:07 #11
285467 missashley
Raar maar Waar
pi_98408219
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:47 schreef ukga het volgende:

[..]

doodslag? Dude wtf skebeurt dan?
kort uitgelegd: Het slachtoffer kwam ik tegen in het winkelcentrum en hij sprak mij aan over mijn vriendje. Dat hij nog wraak wilde voor iets en dat ik al vast kon gaan zoeken naar een nieuwe vriend.
Ik ben iemand die heel beschermend is ten opzichte van mensen waar ik veel omgeef/van hou, dus vatte het dreigement heel zwaar op. Hierdoor ben ik meteen overgeswitched op handelen (op gevoel) zonder enige verstand, kortom ik ging letterlijk door het lint.

Ik ben aangehouden met poging tot , maar de dag er na, 2 dagen na het delict is de persoon alsnog overleden.

tijdens het eerste PO bleek al meteen dat er sprake was van psychische stoornis (later naampje borderline + hoog sensitief)

beetje dikke pech , en niet bepaald trots op :( maar moet er mee leven en de consequenties (die zich momenteel enorm aan het opstappelen zijn) -O-

[ Bericht 13% gewijzigd door missashley op 20-06-2011 13:37:52 (stukje toegevoegd) ]
Af en toe is blup zeggen voldoende :)
  maandag 20 juni 2011 @ 16:29:54 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98416930
Je bent in ieder geval weer vrij, in andere landen was je leven pas echt fucked geweest...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 20 juni 2011 @ 16:31:56 #13
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_98417030
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:20 schreef missashley het volgende:

[..]

kort uitgelegd: Het slachtoffer kwam ik tegen in het winkelcentrum en hij sprak mij aan over mijn vriendje. Dat hij nog wraak wilde voor iets en dat ik al vast kon gaan zoeken naar een nieuwe vriend.
Ik ben iemand die heel beschermend is ten opzichte van mensen waar ik veel omgeef/van hou, dus vatte het dreigement heel zwaar op. Hierdoor ben ik meteen overgeswitched op handelen (op gevoel) zonder enige verstand, kortom ik ging letterlijk door het lint.

Ik ben aangehouden met poging tot , maar de dag er na, 2 dagen na het delict is de persoon alsnog overleden.

tijdens het eerste PO bleek al meteen dat er sprake was van psychische stoornis (later naampje borderline + hoog sensitief)

beetje dikke pech , en niet bepaald trots op :( maar moet er mee leven en de consequenties (die zich momenteel enorm aan het opstappelen zijn) -O-
Dus jij, als vrouw, hebt met je blote handen even een gozer helemaal aan gort geslagen?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 20 juni 2011 @ 16:34:10 #14
285467 missashley
Raar maar Waar
pi_98417145
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:29 schreef eleusis het volgende:
Je bent in ieder geval weer vrij, in andere landen was je leven pas echt fucked geweest...
Ja daar ben ik ook wel 'blij'(tevreden) mee. Het is alleen af en toe lastig
nu nog alleen reclassering en daar valt ook nog wel mee te leven. Ken mijn rec.medewerker inmiddels al een tijd en we kunnen goed met elkaar opschieten
Af en toe is blup zeggen voldoende :)
  maandag 20 juni 2011 @ 16:35:21 #15
285467 missashley
Raar maar Waar
pi_98417203
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Dus jij, als vrouw, hebt met je blote handen even een gozer helemaal aan gort geslagen?
Als je maar hard genoeg door het lint gaat, is het blijkbaar mogelijk en heb ook me voeten gebruikt
Af en toe is blup zeggen voldoende :)
  maandag 20 juni 2011 @ 16:50:54 #16
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98417982
quote:
6s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:35 schreef missashley het volgende:

[..]

Als je maar hard genoeg door het lint gaat, is het blijkbaar mogelijk en heb ook me voeten gebruikt
is het nog wel aan met je vriendje?
  maandag 20 juni 2011 @ 16:54:01 #17
285467 missashley
Raar maar Waar
pi_98418139
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:50 schreef ukga het volgende:

[..]

is het nog wel aan met je vriendje?
Nee dat niet meer. Maar voor de duidelijkheid, hij heeft me niet zomaar gedumpt toen ik veroordeeld werd. Hij is op me pleegouders na wel het vaakst op bezoek geweest
Af en toe is blup zeggen voldoende :)
pi_98418305
Hoe lang heb je gezeten dan?
  maandag 20 juni 2011 @ 16:58:39 #19
285467 missashley
Raar maar Waar
pi_98418372
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:57 schreef Aalbers het volgende:
Hoe lang heb je gezeten dan?
oops staat er niet:
bij deze

2 jaar jeugddetentie 2 jaar jji(jeugdinrichting) en van de reclassering ben ik nog niet af

[ Bericht 9% gewijzigd door missashley op 20-06-2011 17:00:47 (verduidelijken) ]
Af en toe is blup zeggen voldoende :)
pi_98607324
quote:
6s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:58 schreef missashley het volgende:

[..]

oops staat er niet:
bij deze

2 jaar jeugddetentie 2 jaar jji(jeugdinrichting) en van de reclassering ben ik nog niet af
Wat moet je doen bij de reclassering?
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_98611064
Wauw missashley, dapper hoor!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_98611158
MissAshley wat een (weggehaald).. echt waar. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Sam-x op 25-06-2011 08:19:52 ]
If not now, then when.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:15:55 #23
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98611485
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:07 schreef Tamashii het volgende:
Wauw missashley, dapper hoor!
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
MissAshley wat een (weggehaald).. echt waar. :')
Reageer dan niet. Dit topic vraagt mensen om te vertellen wat voor misdaad gedaan ze hebben. niet wat de rest ervan vindt

[ Bericht 0% gewijzigd door Sam-x op 25-06-2011 08:20:17 ]
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:36:14 #24
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98612512
Ik heb een paar jaar geleden een raam ingeslagen, maar dat hoefde ik gelukkig niet te betalen (psychische redenen).
Wel een paar uur in de cel gezeten. }:|
Voor de rest ben ik braaf. O-)
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_98617515
Ashley, dapper dat je hiervoor uitkomt. Hopelijk is er wat wat je met je impulsen kunt doen nu je weet wat je hebt.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 20:18:59 #26
285467 missashley
Raar maar Waar
pi_98621267
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:55 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Wat moet je doen bij de reclassering?
Zo ik denk ga het uitleggen het is een KEI lang verhaal geworden maar dan weet je ook hoe het is gegaan , vragen stel ze :) als ik kan en wil zal ik antwoorden ;)
Sommige dingen waren overgens nog wel lastig om daarover terug te denken. :{ :'( Maar hoort er beetje bij denk ik.

Laat ik het ff opsommen vanaf het begin dat ik uit de inrichting kwam.
Laatste zeg maar half jaar in de inrichting kwam ik redelijk stabiel over als je het vergelijkt hoe ik bij jeugddetentie binnen kwam en het eerste jaar daar. (heel agresief, handelen naar emotie,eigen zin doordieuwen etc)

Dus we gingen beginnen met proefverlof, eerst met begeleiding dan zonder, dan weekendje proberen, ging opzich redelijk behalve 1x dat ik niet echt van de drugs kon afblijven, ook omdat het verlof 2x daarvoor niet gecontroleerd was terwijl daarvoor standaard was bij mij. Dit was eerste positieve drugstest in dat jaar :( dus ik vet balen, Maar deze overtreding vonden ze niet zwaar genoeg om mij langer te houden daar, want ik kwam voor de rest wel stabiel over, en dacht meer na ipv handelen na emoties, Af en toe boos worden zat er nog wel bij, maar ik vloog niet meer iemand meteen aan :).

Ik mocht naar huis (pleegouders eerst) met toezicht van normale (geen jeugd) reclassering.
De Bijzondere voorwaarden als volgt:

1. Eerste looptijd is 6 maanden onvoorwaardelijk maar kan indien nodig per blokken van 6 maand verlengd worden. Tot dat ik in totaal aan vrijheidsbeperkende straf + reclassering gelijk uit zou komen met
De 10 jaar die ik anders als gevangenisstraf had gekregen, want ik was 16 tijdens het delict. Dus ik had ook volgens volwassenestrafrecht berecht kunnen worden. Dit is dus niet gedaan, maar heb het op deze manier als voorwaardelijke straf gekregen (zo zie ik het teminste)

Na de eerste 6 maanden, kan een verlengingsblok mits reclassering EN justitie akkoord gaan eerder stopgezet worden

2.Elektronische huisarrest. Toen ze het met mij gingen bespreken de eerste keer, had ik zoiets van WTF is dat. Nou kreeg een enkelbandje onder me neus geschoven, dat alles behalve lijkt op die ik al had, zilverkleurig glimmend met mooie steentjes er in...Nee dit ding is zwart hard rubber dat niet echt bepaald glimt...
De tijden waren in het begin (bij me pleegouders) 08:00 tot 18:00(werkdagen+weekend). Dus genoeg tijd om de verplichte dag besteding te doen (staat bij punt3) en in het weekend wat ruimte voor sociale contacten etc.
Daarnaast kreeg ik tussen 18:00 en 22:00 per uur 1x 10 min dat ik buiten bereik mocht zijn om buiten te roken.
2 weken later:
Weekend werd: 8:00 tot 15:00.

2-A. Dit is mogelijkheid tot bijzonder verlof aanvragen voor bovenstaande tijden. Bijv. als je naar begravenis moet van directe familieleden opa/oma, ouders,broer/zus (met bewijs direct goed gekeurd) Ooms/tantes neefjes/nichtjes meegerekend maar op aanvraag en ter beoordeling reclassering.
In de regel als ik familie dingen had in het weekend en onder toezicht was van me ouders/pleegouders werd verlof meestal goed gekeurd. Na achtergrondcontrole van me broer en schoonzus, werden deze ook bij het rijtje toegevoegd.

3. verplicht minimaal 26 uur dagbesteding per werkweek. Ik ging verder met MBO opleiding, en voldeed daarmee daar wel aan.(op papier ;))

4.Wekelijks contactmoment met reclassering mevrouwtje

5. Urinecontrole 1x per 2 weken. Afwisselend vrijdags of maandags.(hoort 5 werkdagen van te voren) Gecontroleerd werd op alle gangbare drugs en alc.

6.Bij overtredingen van voorwaarden: ter beoordeling reclassering:
A.) Officiële waarschuwing. Max 2x, (waarschuwingen hebben doorgaans looptijd van 6 maanden, maar kan verschillen per soort overtreding. Reclassering beslist)
B.) Bij 2e officiële waarschuwing, consequenties andere voorwaarden:
bijv. huisarrest tijden wijzigen, UC naar 1x per week. Bij grote overtredingen mocht hier ook al besloten worden om de reclasseringstijd met blok van 6 maanden te verlengen.
C.) Bij de 3e officiële waarschuwing overleg met justitie en reclassering en eventuele aanpassingen aan de bijzondere voorwaarden.

Daarnaast had je nog de algemene voorwaarden van reclassering.
Dit is het standaard riedeltje zeg maar.
-Op tijd afbellen van contactmomenten met geldige reden (aan reclassering te beoordelen).
-Ziek/beter melden bij school EN bij reclassering.
-Niet onder invloed op het contactmoment verschijnen

Met deze (bijzondere)voorwaarden ben ik naar me pleegouders terug gegaan.

tijdens de reclasseringsperiode had ik in het begin erg moeite met, wel vrijheid voelen maar toch net niet hebben. vergat de tijden wel eens, of gebruikte net te lang drugs door. Hierdoor zijn er voorwaarden snel aangepast. en niet veranderd totdat 1e 6 maanden voorbij waren.Toen ging het per 6 maanden erg op en neer:

Mijn oude gedrag begon heel langzaam terug te komen. Maar was ook sterk afhankelijk van mijn stemming. Depri was meer drugs ->net op/over het randje zitten, tegenzin bij contactmomenten.
Vrolijk->relaxter bij contactmoment, vertel meer uit mezelf. Sinds ik een vriendje had ging het qua stemming beter. Haast geen depri momenten. Wel hier en daar tegenslagen die ik wat lastig verwerk maar dat blijf je houden. Contact met reclassering werd beter. Ging het uit, ruzie , ik weer redelijk depri of agressiever.UC's gingen verkeerd en/of was weer niet te genieten tijdens contactmomenten. Dit ging constant op en neer , Maar steeds te weinig zware overtredingen voor drastischer maatregelen maar te veel nog om te stoppen met reclassering. UC verhogen/verlagen / tijden aanpassen is herhaaldelijk aangepast. tot begin 2010. Werd mijn gedrag erg zorgelijk.

En ik kreeg het voor elkaar om binnen 1 maand 3e officiële waarschuwingen te krijgen. Er werden 2 dingen aan de bijzondere voorwaarden toegevoegd.
Verplicht volgen van cursus drugspreventie/nadelen bij verslavingszorg.
Verplicht aanmelden bij Dialectische Gedrags Therapie (DGT)(pretreatment 6 maanden), Indien toegelaten, verplicht volgen.Indien afgewezen, overleg reden afwijzing, zijn aan deze redenen te voldoen? zo ja plan maken ,toegelaten worden, verplicht volgen. Anders overleg alternatief

Tevens toen mijn gedrag als zorgelijk werd beschouwd is vrijwillig gekeken naar begeleid wonen of dat een oplossing voor mij zou bieden.Had veel ruzie in woonsituatie. Die was redelijk snel gevonden, en begin 2e kwartaal kon ik terecht.
Wat iedereen opviel was dat sinds het moment dat ik begeleid woon mijn gedrag veranderende naar goed/positief.
Zelfs zo goed en omdat er 24 uurs begeleiding was waarmee afspraken werden gemaakt over dagelijks contactmomenten en tijden dat ik thuis moet zijn, mijn enkelbandje er afging.
UC ging nog wel door, bleef ook tijdje goed gaan, en hield me aan de afspraken van thuis zijn.

DGT stelde als voorwaarde dat ik mocht beginnen als mijn eetstoornis ook behandeld zou worden.
Dit was haalbaar om daar ook een gelijktijdige behandeling voor te krijgen.

Toen begon ik ook met de Pretreatment van de DGT en ik was eind 3e kwartaal op intake bij de Eetstoorniskliniek. Werd daar ook aangenomen. Was kleine wachtlijst

DGT is vast traject van 1 jaar behandeling. Omdat dit een bijzondere voorwaarde is, moet de
reclassering minimaal dezelfde tijd doorlopen, anders zou ik dus halverwege kunnen stoppen.

Eetstoornisbehandeling is afhankelijk van hoe het gaat. Maar dit is geen bijzondere voorwaarde.
Beide therapieen konden starten in Feb2011

Ik ben ondertussen verhuisd van intensieve begeleiding betreft wonen naar een plek met (HEEEEL) veel minder begeleiding en veel eigen verantwoordelijkheid.....
BOEM Ashley knalt hard achteruit. lichamelijk/geestelijk -> gedrag.
UC verkeerd + opgepakt(reclassering evaluatie) worden met(vanwege) 100g speed.

Huidige situatie: enkelband: Therapiedagen 9.00 tot 16:30 met 1x 20 min boodschappen
Overige werkdagen. UC tijden zijn automatische verwerkt. Indien gevalideerd, ruime tijd om afspraak na te komen inc geschatte reistijd.
Weekend: Per weekenddag tussen 9:00 en 16:00 2x 60 min, met goede reden 1x 60min er bij

Bijzondere Uitzonderingen: begravenis ja, directe familie.(broer/zus/ouders/opa/oma) met toezicht(ouders/broer/schoonzus/RIBW < Eventueel telefonische verslag, van toezicht naar reclassering) oom/tante/neef/nicht Alleen met aan te tonen hechte emotionele band.(beoordeling Reclassering en/of Verklaring behandelend psychiater DGT (GGZ))

UC 1x per 2 week, reclassering contactmoment 2x in de week en 1x met RIBW begeleider, of vica versa.

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 18:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ashley, dapper dat je hiervoor uitkomt. Hopelijk is er wat wat je met je impulsen kunt doen nu je weet wat je hebt.
Ja we zijn bezig met DGT :) zie enorme verhaal hierboven :)

[ Bericht 2% gewijzigd door missashley op 24-06-2011 20:25:06 ]
Af en toe is blup zeggen voldoende :)
pi_98622180
Heel verhaal zeg. Doorgaan met het positieve en succes iig *O*
  vrijdag 24 juni 2011 @ 21:27:11 #28
285467 missashley
Raar maar Waar
pi_98624075
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 20:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Heel verhaal zeg. Doorgaan met het positieve en succes iig *O*
thanx :) en het positieve word steeds groter :D
Af en toe is blup zeggen voldoende :)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 21:59:33 #29
285467 missashley
Raar maar Waar
pi_98625449
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
MissAshley wat een dom wijf.. echt waar. :')
ach dom ben ik niet, ik handel alleen niet automatische met verstand&gevoel.
maar alleen op gevoel. Ben eerder onkundig in het reguleren van emotie en het juist handelen ernaar.

Maar intelligentie gezien is niet zoveel mis hoor :)
Af en toe is blup zeggen voldoende :)
pi_98626584
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:15 schreef ukga het volgende:

[..]

[..]

Reageer dan niet. Dit topic vraagt mensen om te vertellen wat voor misdaad gedaan ze hebben. niet wat de rest ervan vindt
Eh wtf.... Ik bedoel het echt totaal niet sarcastisch of ironisch... Ik vond het echt netjes dat ze het hier kwam vertellen en heb bewondering voor haar verhaal. Het zou je maar gebeuren dat iemand die zo dom tegen je komt doen, overlijd nadat je iets te ver doorschoot maar wat niet je bedoeling was.....Kweet niet, vind het gewoon dapper dat ze het hier komt vertellen....
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  vrijdag 24 juni 2011 @ 23:47:11 #31
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_98631154
Er zijn vast genoeg mensen op fok die dronken achter het stuur hebben gezeten en zo een ongeluk hebben veroorzaakt. Kan niet anders.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zaterdag 25 juni 2011 @ 04:14:33 #32
285467 missashley
Raar maar Waar
pi_98637327
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 23:47 schreef VeX- het volgende:
Er zijn vast genoeg mensen op fok die dronken achter het stuur hebben gezeten en zo een ongeluk hebben veroorzaakt. Kan niet anders.
hehe ja dat is ook wel waar ja.
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 22:23 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Eh wtf.... Ik bedoel het echt totaal niet sarcastisch of ironisch... Ik vond het echt netjes dat ze het hier kwam vertellen en heb bewondering voor haar verhaal. Het zou je maar gebeuren dat iemand die zo dom tegen je komt doen, overlijd nadat je iets te ver doorschoot maar wat niet je bedoeling was.....Kweet niet, vind het gewoon dapper dat ze het hier komt vertellen....
en thanks voor het laatste :) Maar in mijn geval was het niet een willekeurig persoon he, hij had wel iets gedaan bij (emotioneel)
Af en toe is blup zeggen voldoende :)
pi_98637930
Wat is UC?
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 10:59:43 #34
285467 missashley
Raar maar Waar
pi_98639767
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 08:27 schreef Sam-x het volgende:
Wat is UC?
Urinecontrole ;)
Af en toe is blup zeggen voldoende :)
pi_98650469
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 10:59 schreef missashley het volgende:

[..]

Urinecontrole ;)
Ok! Heftig verhaal zeg.. ik wens je veel succes en sterkte!
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
  zondag 26 juni 2011 @ 00:14:10 #36
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_98664345
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 23:47 schreef VeX- het volgende:
Er zijn vast genoeg mensen op fok die dronken achter het stuur hebben gezeten en zo een ongeluk hebben veroorzaakt. Kan niet anders.
Mwah, op de (vet opgevoerde) brommer heb ik vroeger wel meermaals flink dronken achter het stuur gezeten... maar nooit betrapt en nooit een ongeluk veroorzaakt. Goed, ik woonde dan ook in redelijk landelijk gebied... Maar het ergste dat ook heb gedaan (zal een antenne van een auto gerukt zijn (mijn sleutels lagen nog in een kameraads huis, dus met die antenne hoopte ik de deur te openen.
Mja, en wel eens een vechtpartij ergens...
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  zondag 26 juni 2011 @ 23:06:58 #37
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_98698908
Pffff, ik als toch wel ''angstaanjagend voorkomen( :@ )'' Zou geen ruzie willen hebben met die Miss Ashley :P
Ik geef hem je morgen wel terug.
pi_98699810
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:06 schreef Ikbenserieus het volgende:
Pffff, ik als toch wel ''angstaanjagend voorkomen( :@ )'' Zou geen ruzie willen hebben met die Miss Ashley :P
Ze is haar leven aan het beteren, niks aan de hand.. toch?
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
  maandag 27 juni 2011 @ 12:24:17 #39
285467 missashley
Raar maar Waar
pi_98714563
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:06 schreef Ikbenserieus het volgende:
Pffff, ik als toch wel ''angstaanjagend voorkomen( :@ )'' Zou geen ruzie willen hebben met die Miss Ashley :P
en ruzie krijg je niet zo snel meer met mij hoor :)
Af en toe is blup zeggen voldoende :)
pi_98911027
quote:
6s.gif Op maandag 27 juni 2011 12:24 schreef missashley het volgende:

[..]

en ruzie krijg je niet zo snel meer met mij hoor :)
Je voelt je je er vast stukken beter door, niet?
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_98912069
quote:
5s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:40 schreef PiRANiA het volgende:
Zijn hier mensen met een strafblad? En wat heb je gedaan (+straf)?

Klik op de TT voor de topicreeks :s).
Moet TT dan niet zijn 'ben jij ooit gepakt voor een misdaad'? :P
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:50:01 #42
285467 missashley
Raar maar Waar
pi_98912729
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:19 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Je voelt je je er vast stukken beter door, niet?
in veel opzichten wel, maar ik ben juist nu heel terughoudend in mening,zeggen wat je denkt/voelt.

maar als ik een keer wat aggresiever reageer, denk ik wel van shittt niet weer die kant op gaan
Af en toe is blup zeggen voldoende :)
pi_98914760
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef missashley het volgende:

[..]

in veel opzichten wel, maar ik ben juist nu heel terughoudend in mening,zeggen wat je denkt/voelt.

maar als ik een keer wat aggresiever reageer, denk ik wel van shittt niet weer die kant op gaan
Altijd bewust nadenken. :)
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:42:09 #44
285467 missashley
Raar maar Waar
pi_98915063
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:36 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Altijd bewust nadenken. :)
haha ja, maar dat is best lastig, maar daar volg ik dan nu hopelijk de laatste therapie voor :)
Af en toe is blup zeggen voldoende :)
pi_100333348
_O_ Yildiz-topic _O_
pi_100359970
Wat een verhaal Ashley. Borderline is een complex iets, goed te horen dat je baat hebt bij je therapie.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 03:32:16 #47
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_100495312
Nope eigenlijk nooit...

Wel eens stomme dingen gedaan (1 keer geld lenen zonder toestemming te vragen... op dat moment van "lenen" leek het me niet zo erg, de volgende week zou ik het geld wel stiekem weer terugleggen).
Maar de dag erna... voelde ik me zo misselijk van dat ik het niet gevraagd had (en het was maar 15 euro uit een gezamelijke verjaardagspot van een kameraad en 2 huisgenoten).... maar ik zag het al voor me... mijn kameraad en zijn huisgenoten die ruzie zouden krijgen om mijn ongevraagde lening (en ja, ik was behoorlijk dronken toen, maar ik wilde nog even doorzuipen in de stad).

Die volgende avond heb ik mijn kameraad direct gemaild met mijn excuses en over het totaal bedrag dat ik ongevraagd had geleend en met de belofte dat ze dat die week nog terug zouden krijgen.
Ik heb me zelden zo beroerd gevoeld als toen... Ik voelde me als een dief, al was het nooit de bedoeling het niet terug te betalen... maar zo voelde het gewoon... Ik walgde gewoon van mezelf.


En verder heb ik op de lagere school ooit een soort van bully een zware hersenschudding geslagen... eigenlijk was het maar een slag, waardoor hij uit balans raakte en met z'n hoofd op de straatstenen viel op het schoolplein. Nog een geluk dat ik toen 11 was... en niet 21; want dan was ik er minder goed afgekomen.

Verder nog wel eens betrokken geraakt bij enkele knokpartijen (niet erg veel gelukkig)... maar daarvan deed niemand ooit aangifte omdat ze wel wisten dat ze dan zelf de Sjaak zouden zijn... want ik loop wel weg voor een gevecht, maar dwing me er niet voor weg te rennen. Kortom, degenen met wie ik ooit vocht, waren er zelf op uit... en tja, dan verliezen ze ook wel eens. :W

-zag net dat ik eerder al iets poste over mijn brommerterreur... ja dat dus ook-

[ Bericht 2% gewijzigd door EricOscuro op 09-08-2011 03:47:40 ]
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 04:13:03 #48
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_100495724
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:42 schreef missashley het volgende:

[..]

haha ja, maar dat is best lastig, maar daar volg ik dan nu hopelijk de laatste therapie voor :)
Even een reactie op eigenlijk al jouw reacties binnen dit onderwerp.

Ik wil je niet direct verdedigen en misschien verdien je (verstandelijk gezien) wel een ergere straf...
Maar je verdient ook een 2e kans...
Maar die ex-vriend van jou... ik hoop dat hij weet hoe lucky hij was met jou! De gemiddelde vrouw vecht (in de natuur) alleen voor haar kroost... jij hebt als een leeuwin gevochten voor zijn leven. Even alle juridisch gedoe en de overkill van jouw actie terzijde.... Je deed het wel uit liefde! Feitelijk was het een crime passionel... hoewel de gebruikte drugs wat minder goed op jouw palmares (levens C.V.) staan.

En nee, ik ga niet goedkeuren dat je zo ver bent doorgeslagen... maar ik heb wel enorm veel respect voor vrouwen als jij die vechten als leeuwen om te voorkomen dat hun geliefden iets worden aangedaan! Misschien is het een tip om bij een "goede sportschool" vechtsporten te beoefenen waarbij de leraren je ook een zekere discipline bij brengen... bijvoorbeeld te stoppen als je al gewonnen hebt?

Maar sowieso, die gast die jouw ex bedreigde had something bad coming' en ja... als jouw ex geen crimineel was, dan had jouw slachtoffer dit over zichzelf uitgeroepen op een of andere manier.

Nogmaals, ik wil jouw daden niet verdedigen, maar ik kan het wel begrijpen. Je verdedigde (in natuurtermen gesproken) gewoon jouw nest! En in de natuur gaat elke vogel vrijuit... En zolang je maar begrijpt dat van de mens meer verwacht wordt van de natuur.... dan komt het goed met je... dat weet ik zeker.

Het was in elk geval niet jouw intentie de ander om te brengen... je beschermde degene die je lief had.
En mijn sympathie heb je! En het spijt me voor jou en de familie van het slachtoffer dat het hiertoe gekomen is... Een opwelling van woede en angst... het zou mij kunnen overkomen, als iemand een geliefde van mij met de dood zou bedreigen.

Ik wens je veel sterkte, wijsheid en inhoudingsvermogen toe... maar laat nooit over je heen lopen!
Maar reageer iets minder krachtig in het vervolg bij nieuwe vriendjes! ;)

Beste groet,
Eric
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 19:30:53 #49
285467 missashley
Raar maar Waar
pi_100521161
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 04:13 schreef EricOscuro het volgende:

Beste groet,
Eric
Bedankt, verder kan ik niet zoveel meer zeggen dan dat ik met alles eens ben.

Wat betreft nu, tja ik merk wel dat de gedachten gang in me hoofd nog wel hetzelfde is als het om vriendjes/dinnetjes gaat. Maar zo impulsief handelen doe ik gelukkig niet meer.

En vechtsport zou kunnen, maar probleem lag echt dat ik niet meer rationeel nadenkte en daartegen helpt leren "op tijd stoppen" niet want tot dat besluit komen, heb je dat zelfde rationeel verstand nodig ;) Moet het echt van de therapieen hebben die prima werken tot nu toe.

en ik vond me vriendje geen criminineel en zo gedroeg ie zich ook niet, maar ja we waren rond de 15 16 met zijn allen en dan krijg je ruzie over de kleinste dingen
Af en toe is blup zeggen voldoende :)
  woensdag 10 augustus 2011 @ 01:18:30 #50
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_100537433
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:30 schreef missashley het volgende:

[..]

Bedankt, verder kan ik niet zoveel meer zeggen dan dat ik met alles eens ben.

Wat betreft nu, tja ik merk wel dat de gedachten gang in me hoofd nog wel hetzelfde is als het om vriendjes/dinnetjes gaat. Maar zo impulsief handelen doe ik gelukkig niet meer.

En vechtsport zou kunnen, maar probleem lag echt dat ik niet meer rationeel nadenkte en daartegen helpt leren "op tijd stoppen" niet want tot dat besluit komen, heb je dat zelfde rationeel verstand nodig ;) Moet het echt van de therapieen hebben die prima werken tot nu toe.

en ik vond me vriendje geen criminineel en zo gedroeg ie zich ook niet, maar ja we waren rond de 15 16 met zijn allen en dan krijg je ruzie over de kleinste dingen
Eerst even op dat laatste... Ik bedoel niet dat jouw vriendje crimineel was... Je had alleen nog niet zoveel over hem verteld dat ik... hier een oordeel over kon hebben. Vandaar dus die "als" die ik schreef. ;)

Verder graag gedaan..; zoals jij nu in het leven staat en met beide benen op de grond (en weten dat je er nog niet bent maar wel bewust op de goede weg bent)... ik heb er gewoon bewondering voor!
En therapieën helpen vast erg goed... maar wat als je weer in een lastige situatie terecht komt en je ziet even geen uitweg? Heb het er anders even met een psycholoog over een vechtsport bij een zeer verantwoorde vereniging.
Dan kun je ook mensen uitschakelen zonder ze te verwonden. :) Dat zal je nog veel extra zelfvertrouwen geven denk ik.

Hoe dan ook... ik wens je wat ik je al eerder wenste. Alles goeds :)
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')