Ik maak dit topic aan om dit even van me af te schrijven, misschien klinken sommige dingen stom/dom maar dat is dan maar zo.
Ik ben een 15-jarige jongen, en weet 3 jaar dat ik homoseksueel ben, en ik wilde ongeveer een half jaar geleden contact zoeken met andere homojongeren, zodat ik "lot"genoten kan spreken en ontmoeten. Dus ik deed dat via een website die goed gecontroleerd werd door admins (je moest een scan van je ID sturen om je aan te melden). Dus ik meld me aan, en kom in contact met een andere jongen, X. X woont in de buurt (niet heel dichtbij), en we besluiten eens af te spreken.
Naarmate we elkaar zagen werden we steeds closer, totdat het echt wat werd. We konden elkaar maar een paar keer per week zien, want X woonde aan de andere kant van de stad. Maar als we elkaar zagen, was het ook echt leuk en soms ook romantisch. Ik had me nog nooit zo gelukkig gevoeld. Ik hield van hem, en hij ook van mij, tenminste, dat dacht ik. X maakte het namelijk na een paar maanden uit (via de mail!

). Zijn redenen waren dat hij er gewoon nog niet aan toe was, en dat hij liever geen vriendje wilde. Hij hield desondanks toch van me, zei hij.
Dat hij het via de mail uitmaakte, zag ik vooral als lafheid. Ik was eerst boos op hem om dit, maar ook omdat het nogal een harde klap was. Als iemand de avond ervoor nog zegt dat hij snel wilt afspreken, en van je houdt, roept nou niet echt vermoedens op. Ik voelde me op de een of andere manier bestolen (klinkt egoïstisch, maar ik voelde dat wel zo).
Toen schreven we elkaar een tijdje niet. Uiteindelijk mailde ik X, om te vragen of we nog vriendschappelijk contact konden blijven houden. Hij vond dat goed, en hij wilde ook weer eens afspreken om te praten (dat hebben we nog niet gedaan). Maar echt veel interesse voor hoe het nou met mij ging had hij niet. Ik vraag hem allerlei dingen (koetjes en kalfjes) over de mail, hij beantwoordt ze. Hij vraagt niets.
Dit gaat nu de hele tijd zo door, en vandaag keek ik weer op de site waar we elkaar ontmoetten. Hij had me gedelete als vriend, wat ik me nog wel kan voorstellen, maar heeft lekker op zijn profiel gezet dat hij een nieuwe vriend zoekt. Hij flirt op de profielen van andere jongens, en mailt en MSNed met ze. Toch wel erg tegenstrijdig met wat hij tegen mij zij, dat hij er nog niet klaar voor was.
Samenvatting: Ik ontmoet X op profielensite voor homojongeren, krijg relatie, X maakt het uit om dubieuze redenen, flirt en spreekt nu af met andere jongens terwijl het pas drie weken uit is.
Wat zou ik doen? Ik wil het contact niet verbreken, want dan zou ik hem definitief kwijtraken (

), maar ik kan hem nu ook niet meer echt serieus nemen. Ik heb het gevoel dat ik gebruikt ben