Ik probeer al een jaar mijn zonnet webmail te lezen via mobiel internet.
Thuis ontvang ik mijn zonnet-mail via Outlook en dat bevalt verder prima. Maar het gebeurt regelmatig dat ik een paar dagen weg ben en belangrijke mail verwacht.
Maar het is mij nog nooit gelukt om via mobiel internet mijn zonnet-webmail te openen.
http://www.versatel.nl/webmail - kan ik mijn gegevens gewoon invoeren @ zonnet.nl en wachtwoord, maar vervolgens lijdt het naar een scherm waarin ik opnieuw mijn inlognaam en wachtwoord moet invoeren. Er wordt geen error gegeven ofzo.
Ik weet dat er een mogelijkheid bestaat om mijn zonnet-mail te koppelen aan mijn gmail-account, maar als ik een mail van zonnet wil beantwoorden, zal dit wel met gmail als afzender zijn. Dat is juist wat ik niet wil. Sommige mensen kennen mijn mail alleen als zonnet en dat wil ik liever zo houden.
Het is niet de bedoeling om zonnet standaard via mijn gsm binnen te halen. Het binnenhalen van mijn mails wil ik gewoon op mijn pc houden, maar juist als ik een dag, of een paar dagen weg ben, toch mail kunnen lezen & beantwoorden als ik een belangrijke mail verwacht.
Eerst had ik een Nokia N97 mini met Hi onbeperkt internet.
Sinds dit weekend een HTC Wildfire S. Nu nog met Hi onbeperkt internet, per medio augustus over op Vodafone.
Wie o wie kan mij vertellen hoe ik toch mijn zonnet mail via webmail kan lezen & beantwoorden.