abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98371043
Ik probeer al een jaar mijn zonnet webmail te lezen via mobiel internet.
Thuis ontvang ik mijn zonnet-mail via Outlook en dat bevalt verder prima. Maar het gebeurt regelmatig dat ik een paar dagen weg ben en belangrijke mail verwacht.
Maar het is mij nog nooit gelukt om via mobiel internet mijn zonnet-webmail te openen. http://www.versatel.nl/webmail - kan ik mijn gegevens gewoon invoeren @ zonnet.nl en wachtwoord, maar vervolgens lijdt het naar een scherm waarin ik opnieuw mijn inlognaam en wachtwoord moet invoeren. Er wordt geen error gegeven ofzo.

Ik weet dat er een mogelijkheid bestaat om mijn zonnet-mail te koppelen aan mijn gmail-account, maar als ik een mail van zonnet wil beantwoorden, zal dit wel met gmail als afzender zijn. Dat is juist wat ik niet wil. Sommige mensen kennen mijn mail alleen als zonnet en dat wil ik liever zo houden.

Het is niet de bedoeling om zonnet standaard via mijn gsm binnen te halen. Het binnenhalen van mijn mails wil ik gewoon op mijn pc houden, maar juist als ik een dag, of een paar dagen weg ben, toch mail kunnen lezen & beantwoorden als ik een belangrijke mail verwacht.

Eerst had ik een Nokia N97 mini met Hi onbeperkt internet.
Sinds dit weekend een HTC Wildfire S. Nu nog met Hi onbeperkt internet, per medio augustus over op Vodafone.

Wie o wie kan mij vertellen hoe ik toch mijn zonnet mail via webmail kan lezen & beantwoorden.
pi_98371233
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:53 schreef AnnekeM het volgende:
Ik probeer al een jaar mijn zonnet webmail te lezen via mobiel internet.
Thuis ontvang ik mijn zonnet-mail via Outlook en dat bevalt verder prima. Maar het gebeurt regelmatig dat ik een paar dagen weg ben en belangrijke mail verwacht.
Maar het is mij nog nooit gelukt om via mobiel internet mijn zonnet-webmail te openen. http://www.versatel.nl/webmail - kan ik mijn gegevens gewoon invoeren @ zonnet.nl en wachtwoord, maar vervolgens lijdt het naar een scherm waarin ik opnieuw mijn inlognaam en wachtwoord moet invoeren. Er wordt geen error gegeven ofzo.

Ik weet dat er een mogelijkheid bestaat om mijn zonnet-mail te koppelen aan mijn gmail-account, maar als ik een mail van zonnet wil beantwoorden, zal dit wel met gmail als afzender zijn. Dat is juist wat ik niet wil. Sommige mensen kennen mijn mail alleen als zonnet en dat wil ik liever zo houden.

Het is niet de bedoeling om zonnet standaard via mijn gsm binnen te halen. Het binnenhalen van mijn mails wil ik gewoon op mijn pc houden, maar juist als ik een dag, of een paar dagen weg ben, toch mail kunnen lezen & beantwoorden als ik een belangrijke mail verwacht.

Eerst had ik een Nokia N97 mini met Hi onbeperkt internet.
Sinds dit weekend een HTC Wildfire S. Nu nog met Hi onbeperkt internet, per medio augustus over op Vodafone.

Wie o wie kan mij vertellen hoe ik toch mijn zonnet mail via webmail kan lezen & beantwoorden.
Na het koppelen van je Zonnet account met Gmail, kan je gewoon beantwoorden met Zonnet als afzender. :)
pi_98371275
Zo ook:
quote:
Tik in het beginscherm op > Mail.
Voer een van de volgende handelingen uit:
Als dit de eerste keer is dat u een e-mailaccount in Post toevoegt, tikt u op Overige (POP3/IMAP) in het scherm Een mail provider zoeken.
Als u reeds een e-mailaccount in Mail hebt toegevoegd, tikt u op bovenin het scherm, waarna u op Nieuwe account tikt. Tik als het scherm Een mail provider zoeken zichtbaar is, op Overige (POP3/IMAP).
Voer uw E-mailadres en het Wachtwoord voor de e-mailaccount in en tik op Volgende.
Als het gewenste accounttype niet in de database van de telefoon voorkomt, wordt u gevraagd om meer details op te geven.
Typ de naam van de account en uw naam en tik op Instellen voltooien.
http://www.htc.com/nl/howto.aspx?id=6329&type=1&p_id=316
pi_98373522
quote:
lleen wil ts de webmail bekijken.

Ik denk dat het beter is om naar versatel te bellen.
Overal hangt een prijskaartje aan, behalve aan het prijskaartje
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qH1uo4UcPl4[/youtube]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')