sneller dan het lichtquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:00 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
Ik heb nog steeds geen daglichtpic van mijn rode haar kunnen maken, omdat het zulk stom weer is de hele tijd
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sneller dan het licht
ik ga weer terug mijn bedje in, ben echt te brak nog
en ik heb een fucking dik oog!!! geen idee hoe dat nou weer komt
Ja....quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja....
Hopen dat het straks nog een beetje opklaart, dan doe ik een poging
Foto's maken!quote:Op zondag 19 juni 2011 15:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, helmers zijn ingeruimd. Mocht ook wel, ze staan al een paar maanden. Makeup stash is nu netjes. Heb nu al m'n nagellak op bed liggen, tijd om te kijken wat er weg kan
Puntjes knippen?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moet van de wek ook maar ff naar de kapperrrrr
ja dat zeker, of misschien mar es een andere lookquote:Op zondag 19 juni 2011 15:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Puntjes knippen?
Ik moet het vrees ik nog een keer verven... de onderkant heeft niet zo goed gepakt...
Oh, zo'n keten-ding?? Hoe heten die krengen nou..??quote:Op zondag 19 juni 2011 16:08 schreef Miezziej het volgende:
Ik moet ook weer eens naar de kapper.
Er zit zo'n nieuwe kapper bij mij in de buurt, heel budgetproof, 15 euro ofzo. Maar ik durf niet zo goed
Geen idee, het "logo" of de naam is iig oranjequote:Op zondag 19 juni 2011 16:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, zo'n keten-ding?? Hoe heten die krengen nou..??
Ik heb ze hier ook gezien, ik durf ook niet
Ja, die!!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:12 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Geen idee, het "logo" of de naam is iig oranje
Jaa dat is hem!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij mag eerst!
Oh, ik weet het weer: Brainwash!
Ik ben ook helemaal geen kapper-ganger... ik wil alleen de puntjes er af, en dat is bij een kapper al gauw 5cm... Dat zijn geen puntjes!!!!!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:15 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Jaa dat is hem!
Ik durf echt niet hoorhaha, ik denk echt dat ze me haar gaan verpesten ofzo haha.
Eigenlijk ga ik helemaal niet graag naar de kapper
Ja iddquote:Op zondag 19 juni 2011 16:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal geen kapper-ganger... ik wil alleen de puntjes er af, en dat is bij een kapper al gauw 5cm... Dat zijn geen puntjes!!!!!
Dat ook ja!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:25 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Ik vind die verplicht-"gezellige" babbeltjes zo... vervelend
Doen ze dan niet van die 5 cm-puntjes?quote:
NOES!!!!!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:31 schreef Mss het volgende:
Maar voor meer dan puntjes moet je niet naar de Brainwash gegaan! Ze hebben mn haar dusdanig verneukt dat er 20 cm af moest laatst!
Het doet nog steeds pijn.
Wat hadden ze gedaan dan, dat er zo veel van af moest?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja. De meeste mensen zagen het niet tho'. Maar kut is het wel. Het was echt super lang
Noes..... Wat ontzettend zonde!!quote:Op zondag 19 juni 2011 17:12 schreef Mss het volgende:
Een spoeling die er echt niet uitging, ik had na een half jaar (dagelijks wassen) nog de kleur in mijn haar. Ze hebben het toen heel slordig geblondeerd met highlighs, waardoor het aan de onderkant echt helemaal kapot is gegaan...
Ja, dat is ook wel weer zo natuurlijkquote:Op zondag 19 juni 2011 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik ook zoiets. Haar wordt snel vet van te vaak wassen, dus op zich zit daar wel logica in
quote:Op zondag 19 juni 2011 18:45 schreef Puckzzz het volgende:
Hmmm, ik heb witte blaasjes aan de binnenkant van mijn onderste ooglid
Doet auw en is helemaal dik en rood eronder
Spoelen met afgekoeld gekookt water en geen make-up gebruiken. En eventueel je gebruikte oogmake-up (mascara/potlood) proberen te ontsmetten/vervangen.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:45 schreef Puckzzz het volgende:
Hmmm, ik heb witte blaasjes aan de binnenkant van mijn onderste ooglid
Doet auw en is helemaal dik en rood eronder
Omg gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafquote:Op zondag 19 juni 2011 19:03 schreef Lindytje het volgende:
Daytime pic van mijn haar
Nu is het overdag nog best donker buiten... maar ach
[ afbeelding ]
top thanks meis! gelijk ff doenquote:Op zondag 19 juni 2011 19:35 schreef Diconnected het volgende:
Oh even een tip voor iedereen! Bij de Hema kan je online dagkaarten kopen voor de NS, 14,50 en dan kan je onbeperkt reizen voor 1 dagheb gelijk maar ff 2 van die kaarten besteld!
Mooi!!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:03 schreef Lindytje het volgende:
Daytime pic van mijn haar
Nu is het overdag nog best donker buiten... maar ach
[ afbeelding ]
kijk, zo weet je dat iemand een serieus nagellakprobleem heeft, zo'n berg hebben en dan zeggen dat het weinig lijktquote:Op zondag 19 juni 2011 18:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Als je alles bij elkaar gooit lijkt het altijd zo weinig![]()
Links is tied, rechts is untried.
Dit zijn er dus pakweg 300
Stoer manquote:Op zondag 19 juni 2011 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
I haz achieved!
Raam 1 zit in het lood!
Het begin is nogal... wokkelig
[ afbeelding ]
maar naarmate ik verder ging kreeg ik het gevoel wel weer terug gelukkig
[ afbeelding ]
de wokkels herstel ik later nog voor ik ga kitten.
Totaalplaatje:
[ afbeelding ]
Het raam is ongeveer 25 bij 120 centimeter groot. Morgen ga ik solderen!
(ja, ordinaire spam, maar ik bent trots op mij)
moooiquote:Op zondag 19 juni 2011 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
I haz achieved!
Raam 1 zit in het lood!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totaalplaatje:
[ afbeelding ]
daar moet je niet sad om zijn, daar moet je blij om zijn voor je schoonzusje!quote:Op zondag 19 juni 2011 20:57 schreef milka82 het volgende:
Lin,staat je erg mooi!
@ sq knap hoor,ik heb het geduld er niet voor!
Ik zit nu,as we speak met Harley op schoot,aaai poesie... Ze is echt zo lief!
Oja,i had a sad vandaag.... hoorde dat mijn zwager mijn schoonzusje DE vraag gaat stellen,ik wil ooohooook.....
Prftquote:Op zondag 19 juni 2011 21:39 schreef Lindytje het volgende:
Wauw, SQ!
Ben op het parkfeest in oosterhout. Zometeen komt van Velzen, kunnen we cherrytomaatjes gooien
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:39 schreef Lindytje het volgende:
Wauw, SQ!
Ben op het parkfeest in oosterhout. Zometeen komt van Velzen, kunnen we cherrytomaatjes gooien
Gaaf!quote:Op zondag 19 juni 2011 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
I haz achieved!
Raam 1 zit in het lood!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totaalplaatje:
[ afbeelding ]
Skillz you haz!quote:
Je leert nog eens wat, als je allemaal shoots bijwoontquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik weet het, maar ik mķest er even wat van gaan zeggen omdat koter bij z'n moeder en zus ging klagen dat 'ie niet meemocht en dat het allemaal bruidegom z'n schuld is (En moeders kennende wordt koter geloofd en niet de bruidegom). Hoe sneu ben je wel niet als je je broertje van dingen gaat beschuldigen puur omdat je te weinig aandacht krijgt? (En dan zichzelf willen verdedigen dmv "Ja maar HIJ (bruidegom) gaf niks door!quote:Op maandag 20 juni 2011 08:53 schreef Stormqueen het volgende:
lekker negeren ijs, dat werkt het bestemensen moeten soms leren dat de wereld niet om hen draait
Mekkeren tegen m'n maatje hielp enorm.quote:
vakken vullen? Of brood afbakkenquote:Op maandag 20 juni 2011 11:22 schreef Diconnected het volgende:
Vanmiddag gesprek bij de AH, kijken wanneer ik mag beginnen en wat ik allemaal mag gaan doen
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vakken vullen? Of brood afbakken
sorry
ja tuurlijk, maar het blijft AH hequote:Op maandag 20 juni 2011 11:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]puppyoog kan ook andere dingen heur.
Ja hey, ik ben al blij dat ik weer kan beginnen en geld kan verdienen.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja tuurlijk, maar het blijft AH he
oh kijk, dan heb je De Sleutelquote:Op maandag 20 juni 2011 11:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja hey, ik ben al blij dat ik weer kan beginnen en geld kan verdienen.Maar ik word teamleider van de bleepmiepen.
*insert evil laugh*quote:Op maandag 20 juni 2011 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh kijk, dan heb je De Sleutel
en macht!!11!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
zuchtDat snap ik wel. Het onderwerp is ook te gevoelig om iets over te zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo meteen ga ik mijn laatste tentamen van dit studiejaar maken!Aids.
zuchtDat is wel heel vermoeiend ja.. En enigszins morbide :/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
zuchtAi... Ja vervelend onderwerp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan moeilijk enthousiast reageren: Oeh en wat heb je gekocht qua kleren?? Laateszien!![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik gebruikte het als basecoat. Maar hield me verder nooit aan de kuur ofzoquote:Op maandag 20 juni 2011 14:59 schreef wolvendagen het volgende:
Hello ladies!
Hebben jullie wel eens zo'n nagelverharder kuur gedaan? Werkt dat nou echt? Ik ben er nu mee bezig, maar nu mag ik niet lakken en ik vind mn nagels lelijk zonder lak. Fu.
nee, het gaat veel verder. het kan anderhalf uur gaan over wie straks welke handdoeken krijgt. Mijn schedel gaat er echt van kloppen, en dat heb ik dus niet zo snelquote:Op maandag 20 juni 2011 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ai... Ja vervelend onderwerp.
Je kan moeilijk enthousiast reageren: Oeh en wat heb je gekocht qua kleren?? Laateszien!![]()
"ooooo en welke kleur handdoeken? Wat ongelooflijk boeiend zeg!"quote:Op maandag 20 juni 2011 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, het gaat veel verder. het kan anderhalf uur gaan over wie straks welke handdoeken krijgt. Mijn schedel gaat er echt van kloppen, en dat heb ik dus niet zo snel
probleem is dat je niet subtiel en ongezien je vingers in je oren kan steken. Althans niet in allebei je orenquote:Op maandag 20 juni 2011 15:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"ooooo en welke kleur handdoeken? Wat ongelooflijk boeiend zeg!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Subtiel hoofd laten vallen op je bureau.... Flauwvallen wegens boredom ofzoquote:Op maandag 20 juni 2011 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
probleem is dat je niet subtiel en ongezien je vingers in je oren kan steken. Althans niet in allebei je oren
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
en het aller-allerergste is nog wel,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
+1quote:Op maandag 20 juni 2011 15:26 schreef Lindytje het volgende:
Je zou bijna de stervende op willen bellen om te vragen of ze het eens is met de inboedel-verdeling
Oh, dat valt me nog alles mee.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
nou laat ik het even nuanceren, ze naait zich op over het feit dat anderen de inboedel al aan het verdelen zijn, dat vindt ze heel erg, dus ze overlegt met die stervende schoonzus hoe zij dan zelf de handdoeken zou willen verdelen () Maar daar praat ze dus uren per dag over. En ik kan er niet meer tegen
+2... Beetje naar dat de vrouw in kwestie nog niet eens dood is.quote:
quote:
Whiej, gefeliciteerdquote:Op maandag 20 juni 2011 19:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
SQ, volgende keer dat ze weer begint hard roepen "GOH, LEKKER WEER VANDAAG HE?"
(hele subtiele hint voor ander onderwerp) (als je in de stemming wil blijven kan je ook roepen dat het kutweer is)
I haz theorie-examen gehaald
dat ga jij gewoon halenquote:
Ik heb ook zo'n boekje inderdaad, alleen blijf ik teveel fouten maken bij het theoriegedeelte. Gevaarherkenning zweeft nu steeds rond de 5 fout.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goed voorbereid?
Ik had een boekje van anwb met oefenexamens, dat was best handig. Heb uiteindelijk bij het examen bij gevaarherkenning 4 vragen fout gehad (van de 12 toegestaan). Van het theoriegedeelte had ik 4 vragen fout (5 toegestaan), vond ik nog best teleurstellend
Bij gevaarherkenning wel ja, alleen de rest zit meestal rond de 7 fout.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar je mag er veel meer![]()
Joh, gaat goed komen. Je kunt het!
Jep. Eerst 25 vragen gevaarherkenning waar je 12 fout mag, daarna 40 theoriedingen waar je er 5 fout in mag. Da's nieuw sinds 2009 ofzo.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
hebben ze dat weer veranderd dan?
Wij kregen gewoon 50 vragen, max 5 fout
dus als je maar de helft van de gevaren herkent slaag je al, wtf? wat voor vragen zijn dat danquote:Op maandag 20 juni 2011 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Eerst 25 vragen gevaarherkenning waar je 12 fout mag, daarna 40 theoriedingen waar je er 5 fout in mag. Da's nieuw sinds 2009 ofzo.
Die kán heel gemeen zijn trouwens, want als het een spitsstrook is en hij is open dan mag dat volgens mij wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
je krijgt een situatie te zien, inclusief je snelheid en achteruitkijkspiegel, en dan moet je zeggen of je zou remmen, gas loslaten of niets doet. Het is meer inleven in de denkwijze van het cbr dan gezond verstand naar mijn mening.
Ik kreeg geen enkele vraag over afmetingen enzo. Wist zelfs dat het bandenprofiel 1,6mm moest zijn, maar dat was een meerkeuzevraag. Had 2 meerkeuzevragen, die gingen allebei over snelheid.
En de vraag "u rijdt op de vluchtstrook, mag dat?" zat er ook bij
Nee, was volkomen logisch.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kán heel gemeen zijn trouwens, want als het een spitsstrook is en hij is open dan mag dat volgens mij wel.
Lolwhut?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, was volkomen logisch.
O bij de vraag wanneer je groot licht mag voeren stond als optie c "als je in een uitvaartstoet rijdt"
dan kan je met de auto langskomenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:27 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga denk ik in juli ook beginnen met lessen
Toch proberenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Foto's nemen van jezelf blijft lastig.
* IJsdraakje was even aan het kijken of het snoertje van jurk strakker moest
Ja, dattum!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
hebben ze dat weer veranderd dan?
Wij kregen gewoon 50 vragen, max 5 fout
Wauwquote:Op maandag 20 juni 2011 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Beter dan dit krijg ik ze écht niet met m'n telefoon.Maar het idee is duidelijk.
[ afbeelding ]
Maar goed, er staat dan ook een bed voor die spiegel, dus zo gek is dat waarschijnlijk niet.
Da's deze ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
Waaaaaw IjsHij is echt gaaf !!!
Dat is die jurk die je in dat winkeltje had gevonden toch?
Ik had een site gevonden waar ze precíes die jurk ook hadden (heb er ook mijn cocktialjurk besteld - een andere trouwens hoor; maar ik moest stiekem lachen toen ik em zag hihi)
Hihi alleen al om dat gevoel te hebben wantquote:Op maandag 20 juni 2011 21:45 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil ook zo'n vette jurk!!
Ik heb alleen echt geen énkele reden om hem aan te trekken
quote:
Elke dag is een reden om zo'n mooie jurk aan te trekkenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:45 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil ook zo'n vette jurk!!
Ik heb alleen echt geen énkele reden om hem aan te trekken
Ik zie me al in mijn jurk op de bank zitten met Sien op schootquote:Op maandag 20 juni 2011 21:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Elke dag is een reden om zo'n mooie jurk aan te trekken
Wat voor auto is het?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook echt heel veel zin in 8 juli (dan mag 'ie aan). En stiekem ben ik echt ontzettend nieuwsgierig naar de reacties, ik draag eigenlijk nķķit jurken.
En ik twijfel een beetje of ik mee ga met auto ophalen, da's ook een serieus tof ding.
Rolls Royce Silver Shadow:quote:
Nicequote:Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rolls Royce Silver Shadow:
[ afbeelding ]
Daarom zit ik dus ook te twijfelen, hangt er een beetje vanaf hoe laat m'n vader 'm gaat halen. (Tripje Alkmaar-Leimuiden, dus ik gok dat 'ie voor de spits weg wil en dan is het geen probleem, maar ik moet wel op tijd klaar zijn met alles om m'n zus in d'r jurk te kunnen heisen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh zo stoer die toetoet
Ik zou meegaan(maar ik heb ook echt 'iets' met auto's)
omg, wth? Damn babe! Da's ff helemaal niet leuk!!! Als ik iets voor je kan betekenen....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:04 schreef Puckzzz het volgende:
Mja had andere dingen aan mijn hoofd. Like breaking up na tien jaar...
Maar het is okay
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:04 schreef Puckzzz het volgende:
Maar het is okay
Sterkte puckzzzquote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:04 schreef Puckzzz het volgende:
Maar het is okay
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:04 schreef Puckzzz het volgende:
Maar het is okay
nee, maar zo zijn mannen kennelijk. Je praat en keer, krijgt een aai over je bol en alles is weer goed. NOT....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
och jee, hij zag het niet komen? Da's heftig ja! Voel je je nu wel 'rustig' nu je de knoop hebt doorgehakt?
Ja, woonlasten in je eentje dragen is echt een bitch dan. Wat ga je met de hondjes doen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee, maar zo zijn mannen kennelijk. Je praat en keer, krijgt een aai over je bol en alles is weer goed. NOT....
Ik moet nu eerst maar eens kijken wat voor budget ik eigenlijk heb. Zie nu al wel een apartement in Uden centrum (wil ik graag heen) maar dat is 750,= per maand. Ik moet maar eens even al mijn vaste lasten gaan optellen. Op zich verdien ik niet slecht, maar ook weer niet bakken vol
WA sowieso, en eventueel inboedel. Opstal hoeft alleen bij koophuisquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil Beer meenemen, Daantje blijft bij hem.
Wat voor soort verzekeringen heb je eigenlijk nodig? Gewoon een WA/aanpsrakelijkheid toch?
Ja en ZF en auto natuurlijk...
We hebben een samenlevingscontract en het huis is volledig van hem. Daar maak ik sowieso gaan aanspraak op. Wel op de helft van de meerwaarde die het huis heeft opgebouwd sinds we bij elkaar zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WA sowieso, en eventueel inboedel. Opstal hoeft alleen bij koophuis
En misschien rechtsbijstand. Mocht ie het vals gaan spelen
Inboedel zit nog wel eens bij de huur in, hangt er vanaf waar je gaat huren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
We hebben een samenlevingscontract en het huis is volledig van hem. Daar maak ik sowieso gaan aanspraak op. Wel op de helft van de meerwaarde die het huis heeft opgebouwd sinds we bij elkaar zijn.
We willen het allebei netjes regelen...
OK, WA, inboedel (lijkt me wel verstandig toch?), ZF en auto.
Nou zal es gaan prijsvergelijken dan maar.
nah, ik heb geen feesboekquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:05 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben zoooooo trots op mijn visagie-werk!
Mensen met mij op Facebook kunnen de foto's zien, ik ga ze maar niet zo online knallen, weet niet of de fotograaf daar zo blij mee is... maar ze zijn GAAF!
Oooo je foto'squote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:05 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben zoooooo trots op mijn visagie-werk!
Mensen met mij op Facebook kunnen de foto's zien, ik ga ze maar niet zo online knallen, weet niet of de fotograaf daar zo blij mee is... maar ze zijn GAAF!
Bwhehehehehehehequote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
sjongejonge, ik dat MAC meisje helemaal een kruisverhoor geven over die workshops, reageert er niemand op
nee, maar het is wel teringjantje ver rijden vanuit zuidoost brabantquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:56 schreef milka82 het volgende:
* schopt SQ* der is niks mis met Fryskenland ja! Haha
En heuj,ik kan weer zien.... vanochtend oogonderzoek gehad met bijhorende druppels,wat een ellende! Daarna weer lekker in de bus terug hobbelen (hee,mocht niet rijden) met lollige buschauffeur...
*jongeman,haal die voeten van de bank af,je hebt de bus niet gekocht,je mag alleen meerijden!
Oeh! Dat is snel!! Spannendquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
Dinsdag al een bezichtigingwordt wel heel echt nu ineens....
Dat is fijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Klussen zuigt, maar huisje wordt steeds mooier
MOOI!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Klussen zuigt, maar huisje wordt steeds mooier
Ik ben er gigantisch laat mee, maar sterkte! Ook al is het misschien beter, het blijft kut.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
Dinsdag al een bezichtigingwordt wel heel echt nu ineens....
Echt heerlijk, om het "beslag" er afgeschraapt te krijgen met een oversized wattenstaafquote:
Meh.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat een hoop vervelende dingetjes hier zeg. Kan ik het ook nog niet opvrolijken met zeggen dat ik 1 van de 2 toetsen die ik MOET halen om over te gaan heb gehaald, want dat heb ik nog niet. Heb niet genoeg laten zien dat ik kan reflecteren dus moet m'n POP nog weer gaan aanvullen.![]()
om nom nomquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt heerlijk, om het "beslag" er afgeschraapt te krijgen met een oversized wattenstaaf. Maar goed, gelukkig geen koorts en antibiotica meegekregen, ik kom er wel weer bovenop
.
al doende leert menquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben er gigantisch laat mee, maar sterkte! Ook al is het misschien beter, het blijft kut.
IJs, theorie is een stom iets, snap ik best dat je dat niet haalt. Wel balen.![]()
Debs, beterschap!
Wat een hoop vervelende dingetjes hier zeg. Kan ik het ook nog niet opvrolijken met zeggen dat ik 1 van de 2 toetsen die ik MOET halen om over te gaan heb gehaald, want dat heb ik nog niet. Heb niet genoeg laten zien dat ik kan reflecteren dus moet m'n POP nog weer gaan aanvullen.![]()
Ik ben zo knullig hč. Snapte nooit hoe jullie al die smileys toch wisten terwijl er tijdens het posten geen plek was om ze te zien. Kwam net op het lumineuze idee om op die smiley onder het vakje te klikken.
Ik verbaas me over dit soort zinnen steedsquote:
bedoel je dat van, rode lipstick is rood, dat idee?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik verbaas me over dit soort zinnen steedsniet negatief naar jou hoor Dico, maar waar toveren een aantal van de dames dit vandaan? Het herhalen bedoel ik dus..
Puckzie heel veel sterkte! Zo snel al een bezichtigingben je wel heel zeker van je zaak?
Beterschap Debs! En succes Sjaantrek je het wel een beetje?
Balen Ijs
Doe jij dat ook dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bedoel je dat van, rode lipstick is rood, dat idee?
Geen idee eigenlijk. Ik ben een heel makkelijke volger in dat soort dingenVolgens mij begon IJs ermee
ik denk dat het een internetmeme is geweest... iets in de trant van happy cat is happy ofzo. En dat dat een beetje is uitgewaaid.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
Doe jij dat ook dan?boze oom is boos, volle bus is vol. Dat soort inderdaad
was het zo erg?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:35 schreef Puckzzz het volgende:
@p-a: ja ik ben heel zeker. Ik kijk er zelfs naar uit om weer te gaan leven
puckzzzie tochquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:35 schreef Puckzzz het volgende:
Bwhehe, als je een relatie met een fokker hebt krijg je dat vastquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat het een internetmeme is geweest... iets in de trant van happy cat is happy ofzo. En dat dat een beetje is uitgewaaid.
Ik heb dat ook heel erg met meervouden... 1 schaap, 2 schaaps. Wat weer verder evolueert naar schapers, dan naar schapings, en uiteindelijk op blaatings uitkomen
Doe het alleen soms op Fok en als ik samen met bb ben, maar het blijft wel eigenaardig
In dat geval heb je een goede beslissing genomen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:35 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb het eigenlijk opgepikt van hierquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik verbaas me over dit soort zinnen steedsniet negatief naar jou hoor Dico, maar waar toveren een aantal van de dames dit vandaan? Het herhalen bedoel ik dus..
Puckzie heel veel sterkte! Zo snel al een bezichtigingben je wel heel zeker van je zaak?
Beterschap Debs! En succes Sjaantrek je het wel een beetje?
Balen Ijs
Ik weet eigenlijk niet waar ik het vandaan heb gehaald, maar deed het afgelopen nacht nog met stomme toets is stom. Nou neem ik heel makkelijk stopwoordjes e.d. over, dus zal het wel een keer gelezen hebben ergens online en dat het dan onbewust is blijven hangen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
7 gevaarherkenning, 7 rest. Twee teveel dus.quote:
Mag je je niet meteen inschrijven voor een nieuwe een uurtje later? Volgens mij kon dat in E 'hoven welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Le fu, 26 juli pas m'n nieuwe theorie-examen.
Nope, moet online en de wachtlijst is huge.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mag je je niet meteen inschrijven voor een nieuwe een uurtje later? Volgens mij kon dat in E 'hoven wel
Jij kent de kant en klaar lasagne niet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
lasagne moet je toch ook voorbereiden?
Ik heb het wokken herontdekt, scheelt me al snel een half uur
En die van de plus is best lekkerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jij kent de kant en klaar lasagne niet?
Als ik op mezelf ga, zei ze als een lief meisje van 18 dat net de deur uit gaatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:18 schreef Puckzzz het volgende:
Ik rosé want geen zin in eten!
jaja als ik op mezelf ga, ga ik eraan werken. Maar nu zuigt het gewoon en is rosé lekker!!
ja, maar nee dank jequote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jij kent de kant en klaar lasagne niet?
More for mequote:
Ik heb echt serieus in heel mijn volwassen leven maar twee maanden 'op mezelf' gewoond.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Als ik op mezelf ga, zei ze als een lief meisje van 18 dat net de deur uit gaatMaar je hebt gelijk hoor! Neem het er lekker van
quote:
Ik kan dat programma echt niet serieus nemen..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nu slechtste chauffeur van NL kijken, mensen die nog slechter rijden dan ik die wel een rijbewijs hebben
Nee dat niet, maar het is wel goed voor m'n zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik kan dat programma echt niet serieus nemen..
Zelfde hier.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ha, mijn moeder heeft zoiets van jeez, ze moet een eigen huisje.En dat terwijl ik nog maar 20 ben!
Heb morgen wel hospiteeravond, dus wie weet heb ik straks wel een kamer.
2 keer per week koken. Dan genoeg koken voor 4 keer, rest in de diepvries pleuren en de rest van de week eten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef Miezziej het volgende:
Lijkt me echt niet leuk alleen wonen, elke dag koken, alleen voor jezelf, alles zelf schoonmaken enzooo
Ik vind het nu al verschrikkelijk dat ik zelf moet kokenIk vind dat echt niet leuk haha
Bakken is veel leukerCupcakes enzo
Ik kook bijna nooit alleen, eet denk ik 2 avonden per week alleen en de rest van de week met vrienden en vriendinnen of we eten een hapje in de stad. Of iets vies wordt bepaal je zelf, valt iets op de grond dan raap ik dat weer op en zo hoef ik ook bijna nooit schoon te maken. Je maakt zelf wel uit of je mensen om je heen wilt of niet, en als je eens een avond zin hebt in vette hap/gezond/alleen een broodje als avondeten kan het allemaalquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef Miezziej het volgende:
Lijkt me echt niet leuk alleen wonen, elke dag koken, alleen voor jezelf, alles zelf schoonmaken enzooo
Ik vind het nu al verschrikkelijk dat ik zelf moet kokenIk vind dat echt niet leuk haha
Mijn mams wil gaan trouwen en dan samenwonen met haar vriend. Hardstikke aardige vent hoor, maar we zijn echt tegenpolen dus dat moet niet in één huis. Daarom moet ik er dus uit. Maar gelukkig niet op hele korte termijn ofzo, die huizen moeten toch eerst verkocht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:17 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Nou zal ik wel moeten in de toekomst, mams is van plan te emigreren![]()
*plant alvast een aantal geldbomen
Ik hou van kokenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef Miezziej het volgende:
Noooooesquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Noooooesen nu??
Ik mag niet naar de verjaardag van m'n bff omdat ze las dat ik verkouden was en nu wil ze niet dat ik kom omdat de baby nog geen weerstand heeft.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Noooooesen nu??
Ik mag niet naar de verjaardag van m'n bff omdat ze las dat ik verkouden was en nu wil ze niet dat ik kom omdat de baby nog geen weerstand heeft.
Ja en over het feit dat ze rookte tijdens de zwangerschap nog maar niet gesprokenquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het er zoeen
Zolang jij die baby niet likt of in het gezicht hoest is er niets aan de hand![]()
Kijk, als je nou open TBC had kon ik het wel begrijpen...
roken ja? De hele zwangerschap?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja en over het feit dat ze rookte tijdens de zwangerschap nog maar niet gesproken
Ja ach ik snap het niet helemaal. Maar prima hoor, blijf ik toch lekker thuis chillen, krijgt zij lekker geen cadeautjes.En ik ben niet eens zwaar verkouden ofzo, loop alleen steeds m'n neus op te halen.
Jup... hele zwangerschap gerookt. Maja ach. Ik wil ook weer niet dan vet er tegen in gaan en dan alsnog voor der deur staan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
roken ja? De hele zwangerschap?
ik zou er echt tegenin gaan
zomg. het zullen de hormonen wel zijn danquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jup... hele zwangerschap gerookt. Maja ach. Ik wil ook weer niet dan vet er tegen in gaan en dan alsnog voor der deur staan.
Ja dat vermoeden heb ik ook maar je weet het maar nooit eh. Ja zij en der vriend roken beiden, nu wel buiten, maar om nou met je rookbakkes boven je kind te gaan hangen lijkt me ook niet echt lekkerquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zomg. het zullen de hormonen wel zijn dan
Rookt ze nu nog?
whehehe. Mijn klomp zegt nu krak.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden heb ik ook maar je weet het maar nooit eh. Ja zij en der vriend roken beiden, nu wel buiten, maar om nou met je rookbakkes boven je kind te gaan hangen lijkt me ook niet echt lekker
ja, en er mee gaat gooien, je vinger in de fontanel steekt en je poephanden in het mondje stopt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:55 schreef Miezziej het volgende:
Mijn moeder rookte en dronk ook lekker door toen ze zwanger was van mij
Dat verklaart natuurlijk weer waarom ik zo gek ben
Ik vind "nieuwe" moeders altijd zo overbeschermend, alsof je over de baby gaat heenniezen ofzo
En zelfs als je over ze heen niest, worden ze ook niet acuut ziek van hoor. Wordt nog wat als dat kind naar een kinderdagverblijf gaat ofzo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:55 schreef Miezziej het volgende:
Ik vind "nieuwe" moeders altijd zo overbeschermend, alsof je over de baby gaat heenniezen ofzo
Ik zou er mooi wel tegen in gaan als mevrouw zelf een hele zwangerschap rookt, maar jij mag niet komen wanneer je een beetje verkouden bent. Wie van de 2 zou dat kind nou het meeste schade hebben toegebracht? Bovendien heb je dat kind pas al gezien toch? Als je nu verkouden bent had je dat virus dan ook al geheid in je systeem zitten dus heb je dat kind toch al aangestoken. Pffft.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jup... hele zwangerschap gerookt. Maja ach. Ik wil ook weer niet dan vet er tegen in gaan en dan alsnog voor der deur staan.
op dit moment zijn ze dat even welquote:
het gaat zelden in 1 keer goed, mocht dat een troost zijnquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
op dit moment zijn ze dat even wel
naja, de verkoper was top, en de bezorging was super netjes en aardige gasten. Ik weet denk ik zelf ook al waar het fout gegaan is, dus als ze dit netjes oplossen zul je mij nit kwaad over ze horen praten
Ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |