sneller dan het lichtquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:00 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
Ik heb nog steeds geen daglichtpic van mijn rode haar kunnen maken, omdat het zulk stom weer is de hele tijd
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sneller dan het licht
ik ga weer terug mijn bedje in, ben echt te brak nog
en ik heb een fucking dik oog!!! geen idee hoe dat nou weer komt
Ja....quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja....
Hopen dat het straks nog een beetje opklaart, dan doe ik een poging
Foto's maken!quote:Op zondag 19 juni 2011 15:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, helmers zijn ingeruimd. Mocht ook wel, ze staan al een paar maanden. Makeup stash is nu netjes. Heb nu al m'n nagellak op bed liggen, tijd om te kijken wat er weg kan
Puntjes knippen?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moet van de wek ook maar ff naar de kapperrrrr
ja dat zeker, of misschien mar es een andere lookquote:Op zondag 19 juni 2011 15:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Puntjes knippen?
Ik moet het vrees ik nog een keer verven... de onderkant heeft niet zo goed gepakt...
Oh, zo'n keten-ding?? Hoe heten die krengen nou..??quote:Op zondag 19 juni 2011 16:08 schreef Miezziej het volgende:
Ik moet ook weer eens naar de kapper.
Er zit zo'n nieuwe kapper bij mij in de buurt, heel budgetproof, 15 euro ofzo. Maar ik durf niet zo goed
Geen idee, het "logo" of de naam is iig oranjequote:Op zondag 19 juni 2011 16:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, zo'n keten-ding?? Hoe heten die krengen nou..??
Ik heb ze hier ook gezien, ik durf ook niet
Ja, die!!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:12 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Geen idee, het "logo" of de naam is iig oranje
Jaa dat is hem!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij mag eerst!
Oh, ik weet het weer: Brainwash!
Ik ben ook helemaal geen kapper-ganger... ik wil alleen de puntjes er af, en dat is bij een kapper al gauw 5cm... Dat zijn geen puntjes!!!!!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:15 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Jaa dat is hem!
Ik durf echt niet hoorhaha, ik denk echt dat ze me haar gaan verpesten ofzo haha.
Eigenlijk ga ik helemaal niet graag naar de kapper
Ja iddquote:Op zondag 19 juni 2011 16:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal geen kapper-ganger... ik wil alleen de puntjes er af, en dat is bij een kapper al gauw 5cm... Dat zijn geen puntjes!!!!!
Dat ook ja!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:25 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Ik vind die verplicht-"gezellige" babbeltjes zo... vervelend
Doen ze dan niet van die 5 cm-puntjes?quote:
NOES!!!!!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:31 schreef Mss het volgende:
Maar voor meer dan puntjes moet je niet naar de Brainwash gegaan! Ze hebben mn haar dusdanig verneukt dat er 20 cm af moest laatst!
Het doet nog steeds pijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |