Die ja. Ze wonen in Zwollequote:
Dit is Rinus in het kwadraatquote:Op zondag 19 juni 2011 14:10 schreef yosander het volgende:
[..]
WAT IS DIT PATRICK!??>!11
M'n broertje zag gisteren Henk en Ingrid bij de Zwolse halve marathon(deden niet mee hoor
).
Rinusquote:Op zondag 19 juni 2011 14:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is Rinus in het kwadraat.
De ouders van de vriend van mn zus heten ook Henk en Ingrid, epic fail is dat.
Tijdens de januari-editie werd de mix van Dit is niet mijn winkel vriend gedraaidquote:Op zondag 19 juni 2011 14:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Rinus
Eén van zijn pareltjes 'Marloes' werd laatst tijdens Night of the DJ's gedraaid in Takens. Weet alleen niet meer door wie.
Ik welquote:Op zondag 19 juni 2011 14:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tijdens de januari-editie werd de mix van Dit is niet mijn winkel vriend gedraaid![]()
Helaas was ik er niet bij
.
Helemaal dus, of met een smoesje eruit geluldquote:Op zondag 19 juni 2011 14:22 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ik was het wel een beetje vergeten.
Nou m'n moeder had nog een chocoladereep liggen die hij niet had gevonden en ik heb nog een tekening gemaakt.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Helemaal dus, of met een smoesje eruit geluld?
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:26 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Nou m'n moeder had nog een chocoladereep liggen die hij niet had gevonden en ik heb nog een tekening gemaakt.
Chocoladeverslaafd je paquote:Op zondag 19 juni 2011 14:26 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Nou m'n moeder had nog een chocoladereep liggen die hij niet had gevonden en ik heb nog een tekening gemaakt.
hahah jaquote:Op zondag 19 juni 2011 14:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Chocoladeverslaafd je pa?
Trouwens: GRONINGEN
Ook jaquote:Op zondag 19 juni 2011 14:32 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
hahah ja![]()
JaaaJij was ook geslaagd?
Zekersquote:
Fawaka, wat is dit nou weerquote:Op zondag 19 juni 2011 14:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik kom bij haar inwonen, net geregeld
Farmaceutische wetenschappenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:37 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Rechten, jij?:D
Ik moet er nu vandoor trouwens. Verjaardag.
Oehquote:Op zondag 19 juni 2011 14:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
umm, kom jij ook, delen we de bank
ik bedoel over een jaarquote:Op zondag 19 juni 2011 14:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Oeh. Maar ga deze waarschijnlijk al voor een kamer kijken jatogg
.
Eet smakelijkquote:
Oja, maar dan heb ik al een kamer dit datquote:Op zondag 19 juni 2011 14:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik bedoel over een jaarals k ook in groningen ga studeren enzo
ja dan ga ik naar koffieboon sryquote:Op zondag 19 juni 2011 14:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
[..]
Oja, maar dan heb ik al een kamer dit dat.
Geeft niet moattie, jeweettoggquote:
Is koel. Niet te veel meiden meenemen hè want zo groot zal m'n kamer niet zijnquote:
sal t proberequote:Op zondag 19 juni 2011 15:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Is koel. Niet te veel meiden meenemen hè want zo groot zal m'n kamer niet zijn.
quote:
Tsjill. Kater?quote:
Ooit wel eens gehad dat je gezicht wit wegtrok en je maag zichzelf omdraaide?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:40 schreef xCore het volgende:
[..]
Ooit wel eens gehad dat je gezicht wit wegtrok en je maag zichzelf omdraaide?Ja. Maar da's meestal op de avond zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Water tegen de kater
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Nee, dat heb ik nooit, 's ochtends is bij mij altijd een rampquote:Op zondag 19 juni 2011 15:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja. Maar da's meestal op de avond zelf.
Water tegen de kater
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:42 schreef xCore het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nooit, 's ochtends is bij mij altijd een ramp
Heb ooit een keer bij een vriend geslapen, avond daarvoor flink gezopen, komen we 's ochtends daar bij het ontbijt, vraagt die oma: "Hedde gij drugs gebruikt ofzo?"
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:42 schreef xCore het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nooit, 's ochtends is bij mij altijd een ramp
Heb ooit een keer bij een vriend geslapen, avond daarvoor flink gezopen, komen we 's ochtends daar bij het ontbijt, vraagt die oma: "Hedde gij drugs gebruikt ofzo?"
Liters water drinken voordat je gaat pitten en je hebt nooit een katerquote:Op zondag 19 juni 2011 15:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja. Maar da's meestal op de avond zelf.
Water tegen de kater
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Liters water drinken voordat je gaat pitten en je hebt nooit een kater.
Altijdquote:Op zondag 19 juni 2011 15:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Liters water drinken voordat je gaat pitten en je hebt nooit een kater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |