Preciesquote:Op zondag 27 november 2011 17:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je betaalt nu dezelfde prijs voor een los concert en kan ook nog 15 andere bands zien. Win-Win.
Het is geen indoor concert, het is een concert op een festival (als ik voor Bruce ga ga ik alleen voor Bruce) en het is een roteind reizen. Sowieso vind ik Pinkpop al jaren geen leuk festival meer.quote:Op zondag 27 november 2011 17:16 schreef Operc het volgende:
[..]
Wat maakt het verschil met Ahoy/Gelredome dan?
Het is korter dan een normaal concert. ok, de vorige keer mocht ie van Smeets wat langer, maar nog steeds is het dan veel korter dan een normaal concert. Verder, zoals gezegd, is een festival gewoon suf om Bruce te zien. Je wilt alleen Bruce zien!quote:Op zondag 27 november 2011 17:04 schreef Operc het volgende:
Wat is er zo erg aan dat hij op Pinkpop staat in plaats van een los concert?
Andere headliners moeten hun show op Pinkpop misschien inkorten, maar Springsteen mag gewoon zijn normale kunstje doen hoor
Niet indoor kan ik me voorstellen (hoewel, als het goed weer is, is buiten ook wel sfeervol.) Maar dat je alleen voor Bruce gaat is toch niet erg? Dat kan toch nog steeds? (Gezien er dagkaarten zijn enzo.)quote:Op zondag 27 november 2011 17:26 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is geen indoor concert, het is een concert op een festival (als ik voor Bruce ga ga ik alleen voor Bruce) en het is een roteind reizen. Sowieso vind ik Pinkpop al jaren geen leuk festival meer.
Klapstoeltje onder de arm en lekker op het veld gaan zitten. Wat is het probleem?quote:Op zondag 27 november 2011 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Geen zitplaatsen. Dat vind ik storend aan zo'n festival setting. Mij maakt het niet uit, maar ik ken mensen die daardoor niet (kunnen) gaan. Vind ik kut.
Amen!quote:Op zondag 27 november 2011 17:29 schreef Mandéra het volgende:
Waarom is het kut dat Bruce op Pinkpop staat? Omdat:
- Er niks intiem is aan een grasveld waar 70000 man staat te hossen.
- Het geluid vast ook 3x niks is.
- De kans dat je op een goede plek staat vrij klein is
- Er vast wel iemand naast je staat die voor een andere band kwam en alles staat af te zeiken
en zo zijn er nog wel een hoop redenen.
Dat, en dat het dus ook nog eens een korter concert is en er ook veel niet fans bij zullen staan.quote:
Als hij niet op Pinkpop had gestaan was het gezien de andere concerten die hij geeft de Arena geworden, dat is ook allesbehalve intiem en massaal. Sowieso pokke geluid daar in die betonnen galbak.quote:Op zondag 27 november 2011 17:29 schreef Mandéra het volgende:
- Er vast wel iemand naast je staat die voor een andere band kwam en alles staat af te zeiken
- Gelredome/ArenA wel intiem dan?quote:Op zondag 27 november 2011 17:29 schreef Mandéra het volgende:
Onzin, vorige editie dat hij er stond mocht hij van 20:15 tot 23:00 spelen, geen enkel probleem dus.quote:Op zondag 27 november 2011 17:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat, en dat het dus ook nog eens een korter concert is en er ook veel niet fans bij zullen staan.
Ja leuk jij kickt op festivals heel veel andere mensen hebben er een schijthekel aan, live with it zeg.quote:Op zondag 27 november 2011 17:38 schreef Operc het volgende:
[..]
Onzin, vorige editie dat hij er stond mocht hij van 20:15 tot 23:00 spelen, geen enkel probleem dus.
Maar juist Bruce moet je niet dat soort restricties opleggen. Die moet gewoon kunnen spelen zolang hij er zin in heeft.quote:Op zondag 27 november 2011 17:38 schreef Operc het volgende:
[..]
Onzin, vorige editie dat hij er stond mocht hij van 20:15 tot 23:00 spelen, geen enkel probleem dus.
Ik kick niet perse op festivals, maar om te doen alsof het grootse schande is dat Springsteen een festival kiest, waar de mogelijkheden even prima zijn als in een ArenA bijvoorbeeld, is onzin.quote:Op zondag 27 november 2011 17:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja leuk jij kickt op festivals heel veel andere mensen hebben er een schijthekel aan, live with it zeg.
...vind jij.quote:Op zondag 27 november 2011 17:42 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik kick niet perse op festivals, maar om te doen alsof het grootse schande is dat Springsteen een festival kiest, waar de mogelijkheden even prima zijn als in een ArenA bijvoorbeeld, is onzin.
Headliners zullen de komende weken wel verschijnen. Daarna nog wat losse namen door middel van bands die hun tourschema online gooien en daar Pinkpop al in hebben staan, de rest eind februari/ begin maart.quote:Op zondag 27 november 2011 18:37 schreef Fargo het volgende:
Wanneer wordt de rest van dat programma (Pinkpop) eigenlijk bekend?
denk ik ook. de vorige keer waren ze er niet al te blij mee.quote:Op zondag 27 november 2011 18:45 schreef Fargo het volgende:
Denk trouwens niet dat de doorsnee Pinkpop-ganger hier erg blij mee gaat zijn.
woensdag 29 februariquote:Op zondag 27 november 2011 18:37 schreef Fargo het volgende:
Wanneer wordt de rest van dat programma (Pinkpop) eigenlijk bekend?
Er zijn ook zogenaamde Front Of Stage kaarten die zijn het beste sta je volgens het zaalplan in de eerste 2 vakken. Daarna zullen de door jou genoemde staanplaatsen komen.quote:Op zondag 27 november 2011 20:50 schreef Felagund het volgende:
Waarom melden ze eerst dat de voorverkoop op maandag begint, en zijn ze nu al een dag begonnen?
Die innenraum in Keulen, zijn dat de beste staanplaatsen?
Ik denk dat ze uitverkocht zijn, anders morgenvroeg tijdens de 'echte' voorverkoop nog even kijken.quote:Op zondag 27 november 2011 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan voor Keulen de kaarten vooraan bij het podium niet bestellen. Waarom niet?
Zullen vast ook nog wel een paar verdwaalde Duitsers komen. Ik woon sowieso in de buurt, dus voor mij helemaal ideaal.quote:Op zondag 27 november 2011 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het wordt een Nederlands feestje daar in Keulen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |