abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104884390
quote:
6s.gif Op zondag 27 november 2011 17:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je betaalt nu dezelfde prijs voor een los concert en kan ook nog 15 andere bands zien. Win-Win.
Precies :)
  zondag 27 november 2011 @ 17:22:51 #257
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_104884438
In 2009 was Springsteen de reden waarom ik naar Pinkpop ging. Maar toch vind ik het nu ook wel jammer dat hij weer Pinkpop gaat doen. Ik had hem liever ook gezien in het Gelredome of Ahoy. Nu twijfel ik of ik wel zal gaan. Vorige keer op Pinkpop was het toch wel heel erg massaal.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_104884543
kut pinkpop ;(
pi_104884563
Geen zitplaatsen. Dat vind ik storend aan zo'n festival setting. Mij maakt het niet uit, maar ik ken mensen die daardoor niet (kunnen) gaan. Vind ik kut.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_104884610
Kut Pinkpop, ik wil gewoon Bruce zien. Pinkpop vind ik maar vervelend :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 27 november 2011 @ 17:26:56 #261
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_104884634
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:16 schreef Operc het volgende:

[..]

Wat maakt het verschil met Ahoy/Gelredome dan?
Het is geen indoor concert, het is een concert op een festival (als ik voor Bruce ga ga ik alleen voor Bruce) en het is een roteind reizen. Sowieso vind ik Pinkpop al jaren geen leuk festival meer. :{w
pi_104884717
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:04 schreef Operc het volgende:
Wat is er zo erg aan dat hij op Pinkpop staat in plaats van een los concert?
Andere headliners moeten hun show op Pinkpop misschien inkorten, maar Springsteen mag gewoon zijn normale kunstje doen hoor :)
Het is korter dan een normaal concert. ok, de vorige keer mocht ie van Smeets wat langer, maar nog steeds is het dan veel korter dan een normaal concert. Verder, zoals gezegd, is een festival gewoon suf om Bruce te zien. Je wilt alleen Bruce zien!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_104884720
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:26 schreef beantherio het volgende:

[..]

Het is geen indoor concert, het is een concert op een festival (als ik voor Bruce ga ga ik alleen voor Bruce) en het is een roteind reizen. Sowieso vind ik Pinkpop al jaren geen leuk festival meer. :{w
Niet indoor kan ik me voorstellen (hoewel, als het goed weer is, is buiten ook wel sfeervol.) Maar dat je alleen voor Bruce gaat is toch niet erg? Dat kan toch nog steeds? (Gezien er dagkaarten zijn enzo.)

Voordeel ten opzichte van Ahoy is dat er minder kans is dat de echte fans naast een kaartje grijpen.
pi_104884757
Waarom is het kut dat Bruce op Pinkpop staat? Omdat:

- Er niks intiem is aan een grasveld waar 70000 man staat te hossen.
- Het geluid vast ook 3x niks is.
- De kans dat je op een goede plek staat vrij klein is
- Er vast wel iemand naast je staat die voor een andere band kwam en alles staat af te zeiken

en zo zijn er nog wel een hoop redenen.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 27 november 2011 @ 17:31:09 #265
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_104884852
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Geen zitplaatsen. Dat vind ik storend aan zo'n festival setting. Mij maakt het niet uit, maar ik ken mensen die daardoor niet (kunnen) gaan. Vind ik kut.
Klapstoeltje onder de arm en lekker op het veld gaan zitten. Wat is het probleem? B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 27 november 2011 @ 17:33:48 #266
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_104884982
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:29 schreef Mandéra het volgende:

- Er vast wel iemand naast je staat die voor een andere band kwam en alles staat af te zeiken

Amen!
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_104885079
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:33 schreef Peter88Online het volgende:

[..]

Amen!
Dat, en dat het dus ook nog eens een korter concert is en er ook veel niet fans bij zullen staan.
pi_104885115
Ik vind het gewoon echt serieus ruk dus :(.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_104885133
quote:

Als hij niet op Pinkpop had gestaan was het gezien de andere concerten die hij geeft de Arena geworden, dat is ook allesbehalve intiem en massaal. Sowieso pokke geluid daar in die betonnen galbak.
  zondag 27 november 2011 @ 17:37:30 #270
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_104885176
Ik baal hier echt ontzettend van. Godverdomme.
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
pi_104885203
quote:

- Gelredome/ArenA wel intiem dan?
- Waarom zou het geluid niets zijn? Gewoon sound-check zoals altijd, zie niet in waarom dat nu minder is.
- Hoezo de kans dat je goed staat vrij klein? Er zijn geen zitplaatsen op tribunes die je goed zicht geven, dat klopt, maar je kunt altijd een goed plekje vinden. :)
- Als je ver genoeg naar voren gaat, heb je dat probleem niet.

Als het probleem voor sommigen was: De niet centrale ligging van Landgraaf, al een vakantie geboekt met Pinksteren, altijd in het weekend moeten werken, ok, dan is dat goed balen. Maar om nu te doen alsof Pinkpop een slechte plek is, omdat je eigenlijk het liefst aanwezig bent bij een concert van Springsteen in Paradiso, tsja...
pi_104885204
Stiekum hoop ik dat die kabouter van een Smeets liegt en dat we verrast worden met Antwerpen nog...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_104885228
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:35 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat, en dat het dus ook nog eens een korter concert is en er ook veel niet fans bij zullen staan.
Onzin, vorige editie dat hij er stond mocht hij van 20:15 tot 23:00 spelen, geen enkel probleem dus.
pi_104885301
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:38 schreef Operc het volgende:

[..]

Onzin, vorige editie dat hij er stond mocht hij van 20:15 tot 23:00 spelen, geen enkel probleem dus.
Ja leuk jij kickt op festivals heel veel andere mensen hebben er een schijthekel aan, live with it zeg.
pi_104885379
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:38 schreef Operc het volgende:

[..]

Maar juist Bruce moet je niet dat soort restricties opleggen. Die moet gewoon kunnen spelen zolang hij er zin in heeft.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_104885394
quote:
13s.gif Op zondag 27 november 2011 17:40 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja leuk jij kickt op festivals heel veel andere mensen hebben er een schijthekel aan, live with it zeg.
Ik kick niet perse op festivals, maar om te doen alsof het grootse schande is dat Springsteen een festival kiest, waar de mogelijkheden even prima zijn als in een ArenA bijvoorbeeld, is onzin.
pi_104885438
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:42 schreef Operc het volgende:

[..]

Ik kick niet perse op festivals, maar om te doen alsof het grootse schande is dat Springsteen een festival kiest, waar de mogelijkheden even prima zijn als in een ArenA bijvoorbeeld, is onzin.
...vind jij.
pi_104885603
quote:
13s.gif Op zondag 27 november 2011 17:43 schreef Jarno het volgende:

[..]

...vind jij.
Yup :Y
pi_104885687
Vorige keer op pinkpop speelde hij toch maar anderhalf uur ofzo? Ja ok, hij kreeg er 2.5, maar uiteindelijk deed ie dat toch niet?

En verder is het gewoon jammer...Je wilt gewoon met alleen maar fans naar Bruce en alleen naar Bruce. Ik kan het echt niet opbrengen om daarvoor nog naar allemaal minderwaardige muziek te luisteren. DAarom doet Bruce ook nooit voorprogramma's :P
pi_104885800
Speelde op Pinkpop 24 nummers en in New Jersey (twee dagen eerder) 26, dus dat valt ook hartstikke mee.
pi_104887784
Vorige keer was het door de harde wind wel een behoorlijk kutgeluid, hopelijk valt dat dit keer mee. Alle opties afgewogen is Pinkpop voor mij wel veruit het aantrekkelijkst, omdat dat slechts een half uurtje lopen is van mijn huis.

Maar toch...indoor is zoveel intiemer. Het had mijn voorkeur zeker.
pi_104887801
Wanneer wordt de rest van dat programma (Pinkpop) eigenlijk bekend?
pi_104888119
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:37 schreef Fargo het volgende:
Headliners zullen de komende weken wel verschijnen. Daarna nog wat losse namen door middel van bands die hun tourschema online gooien en daar Pinkpop al in hebben staan, de rest eind februari/ begin maart.
pi_104888161
Denk trouwens niet dat de doorsnee Pinkpop-ganger hier erg blij mee gaat zijn.
pi_104888831
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:45 schreef Fargo het volgende:
Denk trouwens niet dat de doorsnee Pinkpop-ganger hier erg blij mee gaat zijn.
denk ik ook. de vorige keer waren ze er niet al te blij mee.

in maart gewoon een kaartje kopen en hopen op een lekker concert ^O^
pi_104890443
Ik vind het echt jammer dat 'ie nu weer alleen maar op Pinkpop staat. Ik heb niets met festivals en ik vind juist die sfeer voorafgaande aan een concert, met alleen maar Brucefans om je heen, zo tof. En geen zitplaatsen, inderdaad.

Keulen is voor mij helaas geen optie in verband met m'n werk, maar ik hou Frankfurt en Parijs als mogelijkheden in m'n achterhoofd. Al moet ik daar ook vrij voor regelen. Soms is het best balen dat je buiten de vakanties om zo moeilijk vrij kunt krijgen in het onderwijs. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_104890953
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:37 schreef Fargo het volgende:
woensdag 29 februari
pi_104893926
Ik vind het wel mooi nieuws!!
Volgens Smeets was het Springsteen erg goed bevallen en wilde hij graag nog een keer en waarom niet?

Pinkpop 2009 was ook geweldig ondanks dat ik halverwege het veld stond maar gewoon dat hele sfeertje daar staat mij erg aan.

En de dag ervoor zie ik Springsteen in zijn normale setting, dus dat gaat een zeer fijn pinksterweekend worden!!
pi_104894121
Oh my! Het kwartje valt echt nu pas dat Keulen in het pinksterweekend is! Ik heb die maandag vrij! :D. :D. :D. :D.
pi_104894321
Ik zeg gaan naar Pinkpop! Zeker weten een andere show dan in Keulen!
pi_104894686
Waarom melden ze eerst dat de voorverkoop op maandag begint, en zijn ze nu al een dag begonnen?

Die innenraum in Keulen, zijn dat de beste staanplaatsen?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_104894894
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:50 schreef Felagund het volgende:
Waarom melden ze eerst dat de voorverkoop op maandag begint, en zijn ze nu al een dag begonnen?

Die innenraum in Keulen, zijn dat de beste staanplaatsen?
Er zijn ook zogenaamde Front Of Stage kaarten die zijn het beste sta je volgens het zaalplan in de eerste 2 vakken. Daarna zullen de door jou genoemde staanplaatsen komen.
pi_104895134
Ik kan voor Keulen de kaarten vooraan bij het podium niet bestellen. Waarom niet?
pi_104895676
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan voor Keulen de kaarten vooraan bij het podium niet bestellen. Waarom niet?
Ik denk dat ze uitverkocht zijn, anders morgenvroeg tijdens de 'echte' voorverkoop nog even kijken.
pi_104895726
We hebben besloten zitplaatsen te nemen. Pinkpop wordt ook al staan.
pi_104896820
Twee staanplaatsen gekocht/voorbesteld. Liever zekerheid nu dan morgen het risico te lopen dat je helemaal niets krijgt. Nog maar 6 maanden. :P
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_104896899
Het wordt een Nederlands feestje daar in Keulen. :D.
pi_104896982
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het wordt een Nederlands feestje daar in Keulen. :D.
Zullen vast ook nog wel een paar verdwaalde Duitsers komen. Ik woon sowieso in de buurt, dus voor mij helemaal ideaal.
Album top 100 2024
pi_104898498
Uurtje rijden en ik ben in Keulen.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_104902633
Dus eh, je kan nu al tickets kopen voor Keulen, maar morgen weet je pas zeker of je ze hebt?

Wat is dat voor een kutsysteem. :')
pi_104903405
Mooi nieuws Bruce op Pinkpop, dat wordt direct vanuit Keulen weer door naar Landgraaf.
Hopen dat ze niet de "pit" na elke act gaan leegmaken, 2 jaar geleden stond ik echt perfect. Wel flink wat moeite voor moeten doen, maar heb het er graag voor over.

Mooi dat het Bruce 2 jaar geleden zo goed was bevallen dat hij weer graag op Pinkpop wilde staan. Met de kortere speeltijd zal wel mee vallen, vorige keer ook maar 2 nummers minder gespeeld. Kan nu al niet meer wachten. Laat Bruce maar komen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')