LazyLewis is mijn heldquote:
quote:
Rusland... Daar vliegen ze met vliegtuigen die wij sinds de jaren '30 niet meer gebruikenquote:
Een soort KutK maar dan 13. Engels pikkie die tegen ons speelde en in de kill-cams hoorden we hem met zn moeder ruzienquote:
Jonger dan 13 sowieso, eerder 10 of 11.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Een soort KutK maar dan 13. Engels pikkie die tegen ons speelde en in de kill-cams hoorden we hem met zn moeder ruzien
Gaaaayquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:59 schreef Parvus het volgende:
Gister voor het eerste een beetje Minecraft gedaan. Snap er geen kut van maar vind het wel leuk
Dude, dat is fucking gay of ik hap nu gewoon?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:59 schreef Parvus het volgende:
Gister voor het eerste een beetje Minecraft gedaan. Snap er geen kut van maar vind het wel leuk
beetje van allebeiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dude, dat is fucking gay of ik hap nu gewoon?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Rusland... Daar vliegen ze met vliegtuigen die wij sinds de jaren '30 niet meer gebruiken
nice! Hoop dat je vrij krijgt jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:48 schreef Rossdale het volgende:
Mijn AVD wordt een week vervroegdIk mag nu op 5 juli al examen doen ipv de 12e
Nu alleen nog even hopen dat ik die dag vrij kan krijgen van mijn werk
Omdat die zangeres dood is, of was dat die blonde die daarna kwam?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:51 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
En waarom wordt er niet meer bazenmuziek zoals dit gemaakt:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |