quote:Hatsu Hioki, a top-ranked featherweight, has been signed to the UFC roster. Welcome!
Ik denk niet dat hij daar wakker van zal liggen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als GSP weer 5 rondes lang gaat vechten zoals zijn vorige partijen kijk ik nooit meer een main event van hem
ik ben benieuwd of hij 5 rondes gaat halen, diaz kan klappen hebben en nog zit hij zijn tegenstander achterna.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als GSP weer 5 rondes lang gaat vechten zoals zijn vorige partijen kijk ik nooit meer een main event van hem
Klopt. Maar hoe wil hij van GSP winnen? Hij heeft het nooit goed gedaan tegen worstelaars, en GSP is volgens mij gewoon veel te goed voor hem.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of hij 5 rondes gaat halen, diaz kan klappen hebben en nog zit hij zijn tegenstander achterna.
Dat is weer een tijd geleden, hij is zit nu op 11 fights win strike,waar zijn laatste loss tegen kj noons was,maar dat was een doctor stoppage omdat diaz een cut had.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt. Maar hoe wil hij van GSP winnen? Hij heeft het nooit goed gedaan tegen worstelaars, en GSP is volgens mij gewoon veel te goed voor hem.
Hij heeft inderdaad een lange win streak, en hij zal ongetwijfeld aan zijn worstelen gewerkt hebben. Maar de beste worstelaar tegen wie hij tijdens die 11 fight win streak gevochten heeft, is freaking Hayato Sakuraiquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat is weer een tijd geleden, hij is zit nu op 11 fights win strike,waar zijn laatste loss tegen kj noons was,maar dat was een doctor stoppage omdat diaz een cut had.
ik denk wel dat hij op zijn wrestling heeft gewerkt, de enigste zwakheid is dat hij geen lowkicks checkt, dus GSP gameplan zal veel kicks bevatten.
Van mij mag GSP wel weblijvenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:11 schreef Hoogstaande het volgende:
GSP gaat gewoon 5 rondes lang op Diaz liggen knuffelen!
Wordt weer een snoozefest van hier tot aan Tokyo
zo,nu kunnen er een aantal opnieuw picks maken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
http://www.mmafighting.co(...)-by-charlie-brennem/
Marquardt eruit. Ik denk dat nu iedereen wel Story pickt?
Dit zijn ook mijn picks.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:20 schreef Fyodor het volgende:
Even heel snel mijn picks, niet al te lang over nagedacht door weinig tijd.
Nate Marquardt vs. Rick Story Zonde!
Pat Barry vs. Cheick Kongo
Matt Brown vs. John Howard
Matt Mitrione vs. Christian Morecraft
Even afwachten dus. Er wordt geroepen dat hij misschien wel een soort van besmettelijke ziekte heeft en dat probeerde te verbergen, of dat hij fake pis wou inleveren.quote:arielhelwani Ariel Helwani
I can report that on tomorrow's pre-show we will have an exclusive statement from Marquardt and his camp. 8 pm ET / 5 pm PT on @versustv
"After injuries and a myriad of other problems kept Gracie from competing, the Abu Dhabi Combat Club (ADCC) Superfight Champion finally made his Strikeforce debut at the "Heavy Artillery" Showtime event last May 2010, strangling Kevin Randleman to notch his third win in as many tries.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:58 schreef Geo3kant het volgende:
Roger gaat ook niet door?.. whatskeburt?
Idd, was ik ook heel benieuwd naar.quote:Op zondag 26 juni 2011 03:13 schreef Geo3kant het volgende:
Jammer, zie hem graagwas ook benieuwd of hij al klaar was voor dit niveau sowieso qua striking.
quote:Op zondag 26 juni 2011 03:06 schreef Jajong het volgende:
Het is al confirmed dat het niks met zijn gewicht te maken heeft en ook niet met steroids oid.
&
[..]
Even afwachten dus. Er wordt geroepen dat hij misschien wel een soort van besmettelijke ziekte heeft en dat probeerde te verbergen, of dat hij fake pis wou inleveren.
Over nerd + 9000 gesproken, deed me denken aanquote:Op zondag 26 juni 2011 14:51 schreef slashdotter3 het volgende:
Joe Rogan bij de weighin: 156 for JLO (Joe Louzon)
Kongo met een bril op de weighin?![]()
Z'n nerdgehalte is gelijk +9000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |