Niet echt een gym, lokaal groepje, getraind door Carl Hasselaar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:22 schreef leeroy het volgende:
Waar trainen de mensen die mma of een andere vechtsport beoefenen?
Oke dan!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Niet echt een gym, lokaal groepje, getraind door Carl Hasselaar.
Hij traint ook mensen @ Chakuriki in A'dam Noord (ja die gym).
als je net begint met trainen, dan maakt de gym zelf niet zoveel uit. Zorg er vooral voor dat ze commentaar geven op je techniek. Dat is veel belangrijker dan hoe hard je iets doet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:43 schreef leeroy het volgende:
[..]
Oke dan!
tof
Ik wil zaterdag hier beginnen met trainen, kent iemand deze gym?
http://www.fujiyamagym.nl/
Oke bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
als je net begint met trainen, dan maakt de gym zelf niet zoveel uit. Zorg er vooral voor dat ze commentaar geven op je techniek. Dat is veel belangrijker dan hoe hard je iets doet.
Tip 1: wees niet bang om te slaanquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:00 schreef leeroy het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de tip!
Heb er veel zin in, ben wel een zenuwachtig maar gaat wel goed komen denk ik
`quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:12 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Tip 1: wees niet bang om te slaan
Tip 2: wees niet bang om je handen op te houden voor iemand anders om tegenaan te slaan, ze raken je echt niet
Is Max nog steeds bezig met MMA of alleen BJJ?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Train jij toevallig samen met Max de Vries?
Volgens zijn twitter mma, maar hij heeft ook kickboksles.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is Max nog steeds bezig met MMA of alleen BJJ?
Mijne staan alquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
UFC LIVE 4 Marquardt vs Story
Vergeet niet je picks in te leveren peoplez.
Ik ga met deze picks meequote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:10 schreef Geo3kant het volgende:
MAIN CARD (Versus)
Nate Marquardt vs. Rick Story (ik mag hopen op een goede cut)
Pat Barry vs. Cheick Kongo
Matt Brown vs. John Howard
Matt Mitrione vs. Christian Morecraft
Ik twijfel ook.. maar.. Marquardt trained bij Jacksons hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ga met deze picks mee
Twijfel bij Marquardt en Story maar ik gun t Story gewoon niet
Ja klopt. Al traint Max net eventjes wat meer en ligt zijn niveau ook wel een stuk hoger dan mij.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Train jij toevallig samen met Max de Vries?
R-Grip in Amsterdam.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:22 schreef leeroy het volgende:
Waar trainen de mensen die mma of een andere vechtsport beoefenen?
Waarom nou tochquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:22 schreef Tazmaniac het volgende:
James Toney to Meet Ken Shamrock Under MMA Rules on September 23rd
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:34 schreef Geo3kant het volgende:
In de UFC wtf? Ik dacht dat Dana White een schurft hekel had aan die pauper .. en dan bedoel ik Shamrock
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gelukkig niet, er was weer een idioot die dat op Wikipedia had gezet
Vraag me af wie de replacement dan gaat wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:10 schreef Geo3kant het volgende:
‘Cyborg’ Injured, Exits Daley Bout at July 30 Strikeforce
Evangelista Santos has suffered a shoulder injury in training and will not compete against Paul Daley at Strikeforce “Fedor vs. Henderson.”
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:21 schreef Johan_Haas_ het volgende:
strikeforce challenger bets
$210.00 Pending 6/24/11 11:15pm Strikeforce Fighting 1302 Lorenz Larkin -105* vs Gian Villante![]()
Quinn Mulhern +250 voor 50e![]()
Dit:quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:23 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Bah.... Lay 'n Pray, wat moet Daley dr mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |