SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Toch een nette tijd voor zo'n jonkie..quote:Op zondag 19 juni 2011 10:48 schreef Merlijn het volgende:
"PAPAAAAAH, IK HEB UITGESLAPUUUUUHHH"
* weg rust *
Is het een loopauto ?quote:Op zondag 19 juni 2011 13:34 schreef tubacloud het volgende:
Mijn zus wil een auto van ¤250 kopen, en gelooft dat daar niets mis mee is
Als je er een beetje kijk op hebt dan kan je voor 250 euro een prima auto kopen hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:34 schreef tubacloud het volgende:
Mijn zus wil een auto van ¤250 kopen, en gelooft dat daar niets mis mee is
dat is een beetje het probleem, ze weet 0,0 over auto'squote:Op zondag 19 juni 2011 14:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je er een beetje kijk op hebt dan kan je voor 250 euro een prima auto kopen hoor.
zo'n flintstone's dingquote:
Dan moet ze zorgen dat ze iemand meeneemt die er wel wat over kan zeggen. Ken genoeg mensen die zo voor heel weinig geld een auto gekocht hebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:18 schreef tubacloud het volgende:
[..]
dat is een beetje het probleem, ze weet 0,0 over auto's
ja idd, maar uiteindelijk is de auto toch zoveel waard als je ervoor betaalt hebt... ik bedoel maar, je gaat geen technisch perfecte auto voor 250 euro verkopen, die zo nog 10 jaar mee kan gaan...quote:Op zondag 19 juni 2011 14:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan moet ze zorgen dat ze iemand meeneemt die er wel wat over kan zeggen. Ken genoeg mensen die zo voor heel weinig geld een auto gekocht hebben.
zag het net op dumpert... mijn godquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |