abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4731958
Ik heb hem net gedownload.Ik heb hem nog niet helemaal gedownload, maar liedje 3 klinkt SUPERVET

[Dit bericht is gewijzigd door EminemRulezz op 24-06-2002 17:30]

Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_4731968
..moah.
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
  maandag 24 juni 2002 @ 16:56:10 #3
13326 ROEN
Voer oorlog, geen eendjes.
pi_4732003
quote:
Op maandag 24 juni 2002 16:53 schreef EminemRulezz het volgende:
SUPERVET
.
I feel so right[br]Dancing all night[br]You blow my mind[br]'Cos you're so fine
  maandag 24 juni 2002 @ 17:00:53 #4
11535 mandark80
Living in Gansta's paradi
pi_4732069
Laat ik ook maar m'n mond houden...
pi_4732108
En waar gedownd... ?
Cuore Sportivo
pi_4732208
southpark qoute : "and now an awnser from somebody who is not a complete retard."

[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
  maandag 24 juni 2002 @ 17:10:32 #8
12063 Morre
leeft met Twilightzone mee...
pi_4732210
Krijgen we die fruthouse weer....

Download liever Ferry Corsten Worldtour Japan

pi_4732250
Zander wilde deze als luistersessie toch?
  maandag 24 juni 2002 @ 17:15:55 #10
20551 zodiaque
Epibreëer.
pi_4732291
I wasn't supposed to BE here today!
pi_4732351
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:10 schreef daburnd88 het volgende:
southpark qoute : "and now an awnser from somebody who is not a complete retard."

hiermee wordt zeker niet de topic starter bedoeld. neeeeuhhhh, hoe kom je erbij? doh!
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
pi_4732360
Als het zo supervet is, koop het dan
  maandag 24 juni 2002 @ 17:23:28 #13
2889 Zander
He's gone
pi_4732373
BOOOOEEEZIIIE WOOOEEEZIEEEE! Yeeeeeah!

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  maandag 24 juni 2002 @ 17:24:09 #14
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4732381
Ik haat DJ Boozywoozy.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 24 juni 2002 @ 17:27:12 #15
2889 Zander
He's gone
pi_4732407
Ik dacht trouwens eerst dat het een van de Teletubbies was, maar dat is Tinky Winky.
pi_4732445
Ik heb gezegd dat liedje 3 supervet is niet het hele album LOSERS
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
  maandag 24 juni 2002 @ 17:32:25 #17
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4732478
OKAY, NU EVEN LUISTEREN NAAR PAPA JA

"dj boozy woozy zuigt"
"dj boozy woozy is kiddie house"

Party Affair & Jump Around staan echt mega in tegenstelling tot de rest van het album. ik heb hem geluisterd (JA IK HEB DE MOEITE GENOMEN IN TEGENSTELLING TOT JULLIE DIE ZOMAAR ZONDER ENIGE REDE DAARTOE AL MET VOOROORDELEN KOMEN).
en het album is best lekker,
vooral de tracks
13 (330 to Do Laetitia) , (beetje carnaval achtig met veel drums en een ontzettend lekkere bass intermezzo
15 (Aint Nothing Goining on But A Fuckin Track), een jazzplaat ala klubbheadsstyle...
16 (Groove with Me ), een discoachtig nummer in een 2002 jasje.

wordt zo onderhand ziek van dat geblaat van sommige users

[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 24-06-2002 17:35]

pi_4732494
DiE nIeUwUh vAn BoEzIe WoEzIe Is ZuPahVeT!!!!!!!!!!!!!!!!

KoM jUh OoK vAn HeT wEeKeNd LeKkAaH BrEeZaH zUiPuH?!?!?????

We SpReKuH wEl Af Op Em-Es-En.

c-Ya

respect voor die mensen die altijd zo typen. Wat is dat irritant zeg.

pi_4732503
Jah Ik Heb hem nu ook helemaal gedownload en geluisted, maar vind er geen reet aan op een aantal liedjes na
pi_4732552
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:32 schreef Cybart het volgende:
OKAY, NU EVEN LUISTEREN NAAR PAPA JA

"dj boozy woozy zuigt"
"dj boozy woozy is kiddie house"

Party Affair & Jump Around staan echt mega in tegenstelling tot de rest van het album. ik heb hem geluisterd (JA IK HEB DE MOEITE GENOMEN IN TEGENSTELLING TOT JULLIE DIE ZOMAAR ZONDER ENIGE REDE DAARTOE AL MET VOOROORDELEN KOMEN).
en het album is best lekker,
vooral de tracks
13 (330 to Do Laetitia) , (beetje carnaval achtig met veel drums en een ontzettend lekkere bass intermezzo
15 (Aint Nothing Goining on But A Fuckin Track), een jazzplaat ala klubbheadsstyle...
16 (Groove with Me ), een discoachtig nummer in een 2002 jasje.

wordt zo onderhand ziek van dat geblaat van sommige users

damn jij bent echt net zo erg als mijn broertje. die draait die shit muziek ook al. dus ja, ik weet waarover ik het heb. en dat nummer, net als de rest van cd is gewoon shit. en de samples zijn ook nog eens enorm waardeloos geript.
  maandag 24 juni 2002 @ 17:42:07 #21
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_4732577
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:33 schreef Citroentje het volgende:
DiE nIeUwUh vAn BoEzIe WoEzIe Is ZuPahVeT!!!!!!!!!!!!!!!!
KoM jUh OoK vAn HeT wEeKeNd LeKkAaH BrEeZaH zUiPuH?!?!?????
We SpReKuH wEl Af Op Em-Es-En.
c-Ya
respect voor die mensen die altijd zo typen. Wat is dat irritant zeg.
  maandag 24 juni 2002 @ 17:43:07 #22
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4732586
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:38 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

damn jij bent echt net zo erg als mijn broertje. die draait die shit muziek ook al. dus ja, ik weet waarover ik het heb. en dat nummer, net als de rest van cd is gewoon shit. en de samples zijn ook nog eens enorm waardeloos geript.

ten eerste wil jij ff mij gewoon met niemand gaan vergelijken.
jij weet absoluut niet wat ik allemaal in mijn platencollectie heb zitten dus ga daar ook ff geen domme opmerkingen over maken.

ten tweede, de cd is beter als verwacht maar echt geen orgasme album... (daar zijn de cafe del mar cdtjes uitermate geschikt voor dit was puur een resensie

ten derde de 2 singles zijn echt 2 outsiders op het album.

ten vierde nee ik zou dit ook niet kopen hoor

pi_4732636
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:43 schreef Cybart het volgende:

[..]

ten eerste wil jij ff mij gewoon met niemand gaan vergelijken.
jij weet absoluut niet wat ik allemaal in mijn platencollectie heb zitten dus ga daar ook ff geen domme opmerkingen over maken.

ten tweede, de cd is beter als verwacht maar echt geen orgasme album... (daar zijn de cafe del mar cdtjes uitermate geschikt voor dit was puur een resensie

ten derde de 2 singles zijn echt 2 outsiders op het album.

ten vierde nee ik zou dit ook niet kopen hoor

als jij mij met niemand wil vergelijken dan moet je zelf ook niet zo generaliseren. en als je een beetje verstand van muziek zou hebben en zelf ook eens geprobeerd hebt wat te sampelen en in elkaar te zetten dan moet je toegeven dat boozywoozy echt de grootste rip off is die er rond loopt. sommige samples komen gewoon rechtstreeks uit sample reeksen van ejay en music maker. te lame voor woorden dus. daarbij is ie ook nog slecht ook. het klinkt als klote amateur werk. ik zal het niet snel van iemand zeggen. maar van boozywoozy wel, hij is zelfs te slecht om een fatsoenlijke amateur te zijn.
pi_4732659
Die gast maak zijn songs gewoon met Fruityloops:{
Adem Beyer, Speedy J, Chris Liebing.
pi_4732690
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:47 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

als jij mij met niemand wil vergelijken dan moet je zelf ook niet zo generaliseren. en als je een beetje verstand van muziek zou hebben en zelf ook eens geprobeerd hebt wat te sampelen en in elkaar te zetten dan moet je toegeven dat boozywoozy echt de grootste rip off is die er rond loopt. sommige samples komen gewoon rechtstreeks uit sample reeksen van ejay en music maker. te lame voor woorden dus. daarbij is ie ook nog slecht ook. het klinkt als klote amateur werk. ik zal het niet snel van iemand zeggen. maar van boozywoozy wel, hij is zelfs te slecht om een fatsoenlijke amateur te zijn.

Doe het maar eens na dan als het toch zo slecht is enz
pi_4732710
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:49 schreef Tha-Gnome het volgende:
Die gast maak zijn songs gewoon met Fruityloops:{
denk niet dat ie dat kan, dat doen z'n producers wel voor 'm
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  maandag 24 juni 2002 @ 17:53:26 #27
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4732723
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:47 schreef daburnd88 het volgende:

[..]
als jij mij met niemand wil vergelijken dan moet je zelf ook niet zo generaliseren.

waar doe ik dat dan, ik zeg alleen dat er niet geroepen moet worden dat het ruk is zonder enige rede daartoe omdat ze te lui zijn om daad werkelijk iets ervan te luisteren behalve die singles waar je op 538 mee dood gegooid wordt.
quote:
en als je een beetje verstand van muziek zou hebben
tja ik heb een contract als dj bij 2 bedrijven en heb onderhandelingen gehad met een grote plaatenmaatschappij in e'hoven, en binnenkort heb ik er weer 1
quote:
en zelf ook eens geprobeerd hebt wat te sampelen en in elkaar te zetten dan moet je toegeven dat boozywoozy echt de grootste rip off is die er rond loopt. sommige samples komen gewoon rechtstreeks uit sample reeksen van ejay en music maker. te lame voor woorden dus.
ja die timmy t remix is gewoon te slecht voor woorden
quote:
daarbij is ie ook nog slecht ook.
heb hem 5 keer horen draaien en ik moet zeggen dat ie dat dan weer wel kan (voor zijn soloprojecten begonnen)
quote:
het klinkt als klote amateur werk. ik zal het niet snel van iemand zeggen. maar van boozywoozy wel, hij is zelfs te slecht om een fatsoenlijke amateur te zijn.
dat zijn jou woorden dat amateur zijn gedoe.
klubbheads hadden zich allang bewezen (voordat ze de laatste 3 singles uitgebracht hebben)
pi_4732728
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:51 schreef EminemRulezz het volgende:

[..]

Doe het maar eens na dan als het toch zo slecht is enz

krijg je van die zooi weer. nee dankje. ik ben er al jaren geleden mee opgehouden. maar hij blijft schijt slecht. het komt alleen omdat er een stelletje domme wichten naar zijn muziek luisteren. die gast is echt een belediging voor de prof dj's in nederland.
  maandag 24 juni 2002 @ 17:55:20 #29
2889 Zander
He's gone
pi_4732745
quote:
omdat ze te lui zijn om daad werkelijk iets ervan te luisteren behalve die singles waar je op 538 mee dood gegooid wordt.
Heel raar ja, dat de lust om het hele album te luisteren je al vergaan is nadat je de singles 1000x hebt 'moeten' aanhoren....

Wat zal ik veel geweldige muziek missen...

pi_4732746
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:53 schreef Cybart het volgende:

[..]

waar doe ik dat dan, ik zeg alleen dat er niet geroepen moet worden dat het ruk is zonder enige rede daartoe omdat ze te lui zijn om daad werkelijk iets ervan te luisteren behalve die singles waar je op 538 mee dood gegooid wordt.
[..]

tja ik heb een contract als dj bij 2 bedrijven en heb onderhandelingen gehad met een grote plaatenmaatschappij in e'hoven, en binnenkort heb ik er weer 1
[..]

ja die timmy t remix is gewoon te slecht voor woorden
[..]

heb hem 5 keer horen draaien en ik moet zeggen dat ie dat dan weer wel kan (voor zijn soloprojecten begonnen)
[..]

dat zijn jou woorden dat amateur zijn gedoe.
klubbheads hadden zich allang bewezen (voordat ze de laatste 3 singles uitgebracht hebben)

dude laten we ook ff zeggen dat draaien en zelfs composen 2 heel andere dingen zijn. ik ken zijn draai kwaliteiten niet. maar als composer is hij echt een flop.
  maandag 24 juni 2002 @ 17:55:24 #31
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4732747
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:52 schreef Wisp het volgende:

[..]

lol, wie denk je dat daar de producers zijn bij digidance?
idd klubbheads (en wie is daar ook al weer een member van? oja boozy)

en zij doen dus ook alle "dj jean" liedjes

maandag 24 juni 2002 @ 17:58:48 #32
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4732793
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:55 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

dude laten we ook ff zeggen dat draaien en zelfs composen 2 heel andere dingen zijn. ik ken zijn draai kwaliteiten niet. maar als composer is hij echt een flop.

in de meeste tracks wel ja, maar er zitten er een paar tussen waar jij niet echt door hebt dat je naar boozy zou zitten luisteren.

ik denk dat ik er 5 uit zou halen die echt goed zijn, maar het is ook wel een breezahalbumpje, dat ben ik met je eens.

die eerste reactie van mij (waar u, en daar ben ik u dankbaar voor) zo gretig op gehapt heb, ging er puur over uit dan mensen hier al heel snel roepen dat iets k*t is zonder er naar geluisterd te hebben (dat snap je denk en hoop ik ook wel).

zit hier heus niet omdat boozy nou zo'n geweldige producer is hoor, want dat ben ik met je eens dat is ie niet

pi_4732830
Welke CD is nou beter? die Mad'house Cd of die Boessie Poessie?

[Dit bericht is gewijzigd door Trance4Ever op 24-06-2002 18:38]

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  maandag 24 juni 2002 @ 18:04:16 #34
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4732851
quote:
Op maandag 24 juni 2002 18:01 schreef Trance4Ever het volgende:
wWlke CD is nou beter, die Mad'house Cd of die Boessie Poessie ?
rofl,
haha
week van de breezahalbums is aangebroken

heb ze desondanks alle bij beluisterd, en die van mad'house is nog net iets slechter (daar zingen ze nog eens vals op het album)

pi_4732857
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:58 schreef Cybart het volgende:

[..]

in de meeste tracks wel ja, maar er zitten er een paar tussen waar jij niet echt door hebt dat je naar boozy zou zitten luisteren.

ik denk dat ik er 5 uit zou halen die echt goed zijn, maar het is ook wel een breezahalbumpje, dat ben ik met je eens.

die eerste reactie van mij (waar u, en daar ben ik u dankbaar voor) zo gretig op gehapt heb, ging er puur over uit dan mensen hier al heel snel roepen dat iets k*t is zonder er naar geluisterd te hebben (dat snap je denk en hoop ik ook wel).

zit hier heus niet omdat boozy nou zo'n geweldige producer is hoor, want dat ben ik met je eens dat is ie niet

hij heeft het geluk dat hij makkelijk heeft ingespeeld op mensen zoals mijn broertje. ik denk toch dat je mag stellen dat hij een paar jaar geleden nog nergens was gekomen met zijn album. maar ja, waarschijnlijk muziek met bad eenden geluidjes ook niet Mijn god wat voel ik me weer oud en dan ben ik nog pas 21. Ik blijf toch plakken bij mijn oude vertrouwde goa trance. Dat is nog pas eens muziek waar echt moeite voor gedaan wordt als je een beetje weet de slechte dj's er tussen te filteren.
  maandag 24 juni 2002 @ 18:06:21 #36
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4732879
quote:
Op maandag 24 juni 2002 18:04 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

hij heeft het geluk dat hij makkelijk heeft ingespeeld op mensen zoals mijn broertje. ik denk toch dat je mag stellen dat hij een paar jaar geleden nog nergens was gekomen met zijn album. maar ja, waarschijnlijk muziek met bad eenden geluidjes ook niet Mijn god wat voel ik me weer oud en dan ben ik nog pas 21. Ik blijf toch plakken bij mijn oude vertrouwde goa trance. Dat is nog pas eens muziek waar echt moeite voor gedaan wordt als je een beetje weet de slechte dj's er tussen te filteren.

goa is anders ook regelmatig in mijn cdspeler te vinden
das idd wel relaxed
pi_4732899
In plaats van elkaar te dissen zou je ook elkaars mening kunnen respecteren en inzien dat iedereen zijn/haar eigen smaak heeft, gezeik over wel of niet goed, das per persoon verschillend...
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_4733241
quote:
Op maandag 24 juni 2002 18:04 schreef Cybart het volgende:

[..]

rofl,
haha
week van de breezahalbums is aangebroken

heb ze desondanks alle bij beluisterd, en die van mad'house is nog net iets slechter (daar zingen ze nog eens vals op het album)

Tja slechte week he? Gelukkig hebben we die nieuwe Ferry Corsten Nog
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  maandag 24 juni 2002 @ 18:41:39 #39
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4733275
quote:
Op maandag 24 juni 2002 18:39 schreef Trance4Ever het volgende:

[..]

Tja slechte week he? Gelukkig hebben we die nieuwe Ferry Corsten Nog

die ben ik nu aan het binnenhalen
(heb een aantal goede en een aantal slechte recensies gehoord/gelezen, dus ik ben benieuwd)
pi_4733340
quote:
Op maandag 24 juni 2002 18:01 schreef Trance4Ever het volgende:
Welke CD is nou beter? die Mad'house Cd of die Boessie Poessie?
als bierviltje of als kattebakvulling?

het zal ongetwijfeld een technisch hoogstandje zijn qua productie, qua creativiteit is het echt waardeloos, maar als marketingproduct ongetwijfeld weer een hit waar een scheepslading geld mee binnen wordt gehaald

ik weet niet wat ik nou erger vind, de mensen die deze troep maken (en ja ik heb beide albums gehoord, en ik vind het in ieder geval zwaar stront) of de mensen die deze shit nog kopen ook

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_4733352
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:52 schreef Wisp het volgende:

[..]

"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  dinsdag 25 juni 2002 @ 00:22:52 #42
11916 Beetle
Allesweter.... maar nu ff niet
pi_4738737
En de topicstarter heet Eminemrulezzzz.....

En dan heeft hij het over die geluidsvervuiler boozywoozy....

Drink jij altijd yoghurt in de koffie????

pi_4740851
quote:
Op maandag 24 juni 2002 18:08 schreef ArTiC het volgende:
In plaats van elkaar te dissen zou je ook elkaars mening kunnen respecteren en inzien dat iedereen zijn/haar eigen smaak heeft, gezeik over wel of niet goed, das per persoon verschillend...
Hier sluit ik me bij aan.

Ik vind het album best wel te pruimen. En ik ga me ook niet excuseren omdat ik het wel leuk vind. Alsof je hier op Fok! dit soort dingen niet leuk mag vinden. Dat vind ik wel heel erg hypocriet.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_4740879
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:13 schreef Seborik het volgende:
Zander wilde deze als luistersessie toch?
Moet hier geen slotje op ??

Downloaden van muziek ??

Of is dit deze keer eigenbelang en mag het topic wel open blijven ??

RaDa 4 life!! Ready 2 make an entrance so back on up!!!
  dinsdag 25 juni 2002 @ 12:32:11 #45
9613 Seborik
I, Voyager
pi_4743293
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 09:50 schreef HellaHard-OG het volgende:

[..]

Moet hier geen slotje op ??

Downloaden van muziek ??

Of is dit deze keer eigenbelang en mag het topic wel open blijven ??

Ik zou niet weten waarom hier een slotje op zou moeten.
pi_4746255
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 12:32 schreef Seborik het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom hier een slotje op zou moeten.

Omdat iedere GVDse topic waar het gaat om downloaden van "illegale muziek" of te wel MP3's op slot gaan..

maar hij bljkt dat een van de "super" mods intresse heeft en opeens hoeft er geen slotje op..

Pas het slotje bij iedereen toe waar het hoort of bij NIEMAND !!

dinsdag 25 juni 2002 @ 15:16:04 #47
9613 Seborik
I, Voyager
pi_4746286
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 15:14 schreef HellaHard-OG het volgende:

[..]

Omdat iedere GVDse topic waar het gaat om downloaden van "illegale muziek" of te wel MP3's op slot gaan..

maar hij bljkt dat een van de "super" mods intresse heeft en opeens hoeft er geen slotje op..

Pas het slotje bij iedereen toe waar het hoort of bij NIEMAND !!

Dit is ten eerste geen warezrequest en ten tweede staat er geen link in waar je de muziek zou kunnen downloaden.

Als je kritiek hebt op de mods doe dat dan met een valide reden, maar wat je nu aanhaalt slaat echt nergens op.

dinsdag 25 juni 2002 @ 15:20:03 #48
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_4746356
Kom op Fokkers ! Luisteren we tegenwoordig naar kindervriend, en Karnafvals-producer DJ Boozy Pussy ?!!
'This can't B real.... "
Word wakker Fokkers! en koop iets met potentie... :lol
::::::::::Vul hier je bankrekeningnr. in : |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| Uw tegoed wordt ZSM afgeschreven. ::::::::::
pi_4759447
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 15:16 schreef Seborik het volgende:

[..]

Dit is ten eerste geen warezrequest en ten tweede staat er geen link in waar je de muziek zou kunnen downloaden.

Als je kritiek hebt op de mods doe dat dan met een valide reden, maar wat je nu aanhaalt slaat echt nergens op.

*GAAAAAAAAAAAAAAAP*

Het is de modjes wat hoog in het bolletje geslagen !!

pi_4759519
Ik denk eerder dat jouw bolletje eens nagekeken moet worden...

.. maar goed, nu weer on-topic

pi_4759529
nou... het is nix...deze cd vind ik:
- te veel zelfde (nr 1 t/m 8 + 17 t/m 19; de rest valt mee)
- te eentonig
pi_4759582
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 00:22 schreef Beetle het volgende:
En de topicstarter heet Eminemrulezzzz.....

En dan heeft hij het over die geluidsvervuiler boozywoozy....

Drink jij altijd yoghurt in de koffie????

Zegt iemand die een icoon heeft van Ali G
  vrijdag 28 juni 2002 @ 16:55:32 #53
27689 BoozZa
Later als ik groot ben..
pi_4798345
kan iemand voormij aan t hoesje komen van de cd

Ik ga namelijk zo op kamp, komt die cd wel van pas

Het leven is een kwestie van geven en nemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: