[Dit bericht is gewijzigd door EminemRulezz op 24-06-2002 17:30]
quote:
Op maandag 24 juni 2002 16:53 schreef EminemRulezz het volgende:
SUPERVET
quote:hiermee wordt zeker niet de topic starter bedoeld. neeeeuhhhh, hoe kom je erbij? doh!
Op maandag 24 juni 2002 17:10 schreef daburnd88 het volgende:
southpark qoute : "and now an awnser from somebody who is not a complete retard."
"dj boozy woozy zuigt"
"dj boozy woozy is kiddie house"
Party Affair & Jump Around staan echt mega in tegenstelling tot de rest van het album. ik heb hem geluisterd (JA IK HEB DE MOEITE GENOMEN IN TEGENSTELLING TOT JULLIE DIE ZOMAAR ZONDER ENIGE REDE DAARTOE AL MET VOOROORDELEN KOMEN).
en het album is best lekker,
vooral de tracks
13 (330 to Do Laetitia) , (beetje carnaval achtig met veel drums en een ontzettend lekkere bass intermezzo
15 (Aint Nothing Goining on But A Fuckin Track), een jazzplaat ala klubbheadsstyle...
16 (Groove with Me ), een discoachtig nummer in een 2002 jasje.
wordt zo onderhand ziek van dat geblaat van sommige users
[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 24-06-2002 17:35]
KoM jUh OoK vAn HeT wEeKeNd LeKkAaH BrEeZaH zUiPuH?!?!?????
We SpReKuH wEl Af Op Em-Es-En.
c-Ya
respect voor die mensen die altijd zo typen. Wat is dat irritant zeg.
quote:damn jij bent echt net zo erg als mijn broertje. die draait die shit muziek ook al. dus ja, ik weet waarover ik het heb. en dat nummer, net als de rest van cd is gewoon shit. en de samples zijn ook nog eens enorm waardeloos geript.
Op maandag 24 juni 2002 17:32 schreef Cybart het volgende:
OKAY, NU EVEN LUISTEREN NAAR PAPA JA"dj boozy woozy zuigt"
"dj boozy woozy is kiddie house"Party Affair & Jump Around staan echt mega in tegenstelling tot de rest van het album. ik heb hem geluisterd (JA IK HEB DE MOEITE GENOMEN IN TEGENSTELLING TOT JULLIE DIE ZOMAAR ZONDER ENIGE REDE DAARTOE AL MET VOOROORDELEN KOMEN).
en het album is best lekker,
vooral de tracks
13 (330 to Do Laetitia) , (beetje carnaval achtig met veel drums en een ontzettend lekkere bass intermezzo
15 (Aint Nothing Goining on But A Fuckin Track), een jazzplaat ala klubbheadsstyle...
16 (Groove with Me ), een discoachtig nummer in een 2002 jasje.wordt zo onderhand ziek van dat geblaat van sommige users
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:33 schreef Citroentje het volgende:
DiE nIeUwUh vAn BoEzIe WoEzIe Is ZuPahVeT!!!!!!!!!!!!!!!!
KoM jUh OoK vAn HeT wEeKeNd LeKkAaH BrEeZaH zUiPuH?!?!?????
We SpReKuH wEl Af Op Em-Es-En.
c-Ya
respect voor die mensen die altijd zo typen. Wat is dat irritant zeg.
quote:ten eerste wil jij ff mij gewoon met niemand gaan vergelijken.
Op maandag 24 juni 2002 17:38 schreef daburnd88 het volgende:[..]
damn jij bent echt net zo erg als mijn broertje. die draait die shit muziek ook al. dus ja, ik weet waarover ik het heb. en dat nummer, net als de rest van cd is gewoon shit. en de samples zijn ook nog eens enorm waardeloos geript.
ten tweede, de cd is beter als verwacht maar echt geen orgasme album... (daar zijn de cafe del mar cdtjes uitermate geschikt voor dit was puur een resensie
ten derde de 2 singles zijn echt 2 outsiders op het album.
ten vierde nee ik zou dit ook niet kopen hoor
quote:als jij mij met niemand wil vergelijken dan moet je zelf ook niet zo generaliseren. en als je een beetje verstand van muziek zou hebben en zelf ook eens geprobeerd hebt wat te sampelen en in elkaar te zetten dan moet je toegeven dat boozywoozy echt de grootste rip off is die er rond loopt. sommige samples komen gewoon rechtstreeks uit sample reeksen van ejay en music maker. te lame voor woorden dus. daarbij is ie ook nog slecht ook. het klinkt als klote amateur werk. ik zal het niet snel van iemand zeggen. maar van boozywoozy wel, hij is zelfs te slecht om een fatsoenlijke amateur te zijn.
Op maandag 24 juni 2002 17:43 schreef Cybart het volgende:[..]
ten eerste wil jij ff mij gewoon met niemand gaan vergelijken.
jij weet absoluut niet wat ik allemaal in mijn platencollectie heb zitten dus ga daar ook ff geen domme opmerkingen over maken.ten tweede, de cd is beter als verwacht maar echt geen orgasme album... (daar zijn de cafe del mar cdtjes uitermate geschikt voor
dit was puur een resensie
ten derde de 2 singles zijn echt 2 outsiders op het album.
ten vierde nee ik zou dit ook niet kopen hoor
quote:Doe het maar eens na dan als het toch zo slecht is enz
Op maandag 24 juni 2002 17:47 schreef daburnd88 het volgende:[..]
als jij mij met niemand wil vergelijken dan moet je zelf ook niet zo generaliseren. en als je een beetje verstand van muziek zou hebben en zelf ook eens geprobeerd hebt wat te sampelen en in elkaar te zetten dan moet je toegeven dat boozywoozy echt de grootste rip off is die er rond loopt. sommige samples komen gewoon rechtstreeks uit sample reeksen van ejay en music maker. te lame voor woorden dus. daarbij is ie ook nog slecht ook. het klinkt als klote amateur werk. ik zal het niet snel van iemand zeggen. maar van boozywoozy wel, hij is zelfs te slecht om een fatsoenlijke amateur te zijn.
quote:denk niet dat ie dat kan, dat doen z'n producers wel voor 'm
Op maandag 24 juni 2002 17:49 schreef Tha-Gnome het volgende:
Die gast maak zijn songs gewoon met Fruityloops:{
quote:waar doe ik dat dan, ik zeg alleen dat er niet geroepen moet worden dat het ruk is zonder enige rede daartoe omdat ze te lui zijn om daad werkelijk iets ervan te luisteren behalve die singles waar je op 538 mee dood gegooid wordt.
Op maandag 24 juni 2002 17:47 schreef daburnd88 het volgende:[..]
als jij mij met niemand wil vergelijken dan moet je zelf ook niet zo generaliseren.
quote:tja ik heb een contract als dj bij 2 bedrijven en heb onderhandelingen gehad met een grote plaatenmaatschappij in e'hoven, en binnenkort heb ik er weer 1
en als je een beetje verstand van muziek zou hebben
quote:ja die timmy t remix is gewoon te slecht voor woorden
en zelf ook eens geprobeerd hebt wat te sampelen en in elkaar te zetten dan moet je toegeven dat boozywoozy echt de grootste rip off is die er rond loopt. sommige samples komen gewoon rechtstreeks uit sample reeksen van ejay en music maker. te lame voor woorden dus.
quote:heb hem 5 keer horen draaien en ik moet zeggen dat ie dat dan weer wel kan (voor zijn soloprojecten begonnen)
daarbij is ie ook nog slecht ook.
quote:dat zijn jou woorden dat amateur zijn gedoe.
het klinkt als klote amateur werk. ik zal het niet snel van iemand zeggen. maar van boozywoozy wel, hij is zelfs te slecht om een fatsoenlijke amateur te zijn.
quote:krijg je van die zooi weer. nee dankje. ik ben er al jaren geleden mee opgehouden. maar hij blijft schijt slecht. het komt alleen omdat er een stelletje domme wichten naar zijn muziek luisteren. die gast is echt een belediging voor de prof dj's in nederland.
Op maandag 24 juni 2002 17:51 schreef EminemRulezz het volgende:[..]
Doe het maar eens na dan als het toch zo slecht is enz
quote:Heel raar ja, dat de lust om het hele album te luisteren je al vergaan is nadat je de singles 1000x hebt 'moeten' aanhoren....
omdat ze te lui zijn om daad werkelijk iets ervan te luisteren behalve die singles waar je op 538 mee dood gegooid wordt.
Wat zal ik veel geweldige muziek missen...
quote:dude laten we ook ff zeggen dat draaien en zelfs composen 2 heel andere dingen zijn. ik ken zijn draai kwaliteiten niet. maar als composer is hij echt een flop.
Op maandag 24 juni 2002 17:53 schreef Cybart het volgende:[..]
waar doe ik dat dan, ik zeg alleen dat er niet geroepen moet worden dat het ruk is zonder enige rede daartoe omdat ze te lui zijn om daad werkelijk iets ervan te luisteren behalve die singles waar je op 538 mee dood gegooid wordt.
[..]tja ik heb een contract als dj bij 2 bedrijven en heb onderhandelingen gehad met een grote plaatenmaatschappij in e'hoven, en binnenkort heb ik er weer 1
[..]ja die timmy t remix is gewoon te slecht voor woorden
[..]heb hem 5 keer horen draaien en ik moet zeggen dat ie dat dan weer wel kan (voor zijn soloprojecten begonnen)
[..]dat zijn jou woorden dat amateur zijn gedoe.
klubbheads hadden zich allang bewezen (voordat ze de laatste 3 singles uitgebracht hebben)
quote:lol, wie denk je dat daar de producers zijn bij digidance?
Op maandag 24 juni 2002 17:52 schreef Wisp het volgende:[..]
denk niet dat ie dat kan, dat doen z'n producers wel voor 'm
en zij doen dus ook alle "dj jean" liedjes
quote:in de meeste tracks wel ja, maar er zitten er een paar tussen waar jij niet echt door hebt dat je naar boozy zou zitten luisteren.
Op maandag 24 juni 2002 17:55 schreef daburnd88 het volgende:[..]
dude laten we ook ff zeggen dat draaien en zelfs composen 2 heel andere dingen zijn. ik ken zijn draai kwaliteiten niet. maar als composer is hij echt een flop.
ik denk dat ik er 5 uit zou halen die echt goed zijn, maar het is ook wel een breezahalbumpje, dat ben ik met je eens.
die eerste reactie van mij (waar u, en daar ben ik u dankbaar voor) zo gretig op gehapt heb, ging er puur over uit dan mensen hier al heel snel roepen dat iets k*t is zonder er naar geluisterd te hebben (dat snap je denk en hoop ik ook wel).
zit hier heus niet omdat boozy nou zo'n geweldige producer is hoor, want dat ben ik met je eens dat is ie niet
[Dit bericht is gewijzigd door Trance4Ever op 24-06-2002 18:38]
quote:rofl,
Op maandag 24 juni 2002 18:01 schreef Trance4Ever het volgende:
wWlke CD is nou beter, die Mad'house Cd of die Boessie Poessie ?
heb ze desondanks alle bij beluisterd, en die van mad'house is nog net iets slechter (daar zingen ze nog eens vals op het album)
quote:hij heeft het geluk dat hij makkelijk heeft ingespeeld op mensen zoals mijn broertje. ik denk toch dat je mag stellen dat hij een paar jaar geleden nog nergens was gekomen met zijn album. maar ja, waarschijnlijk muziek met bad eenden geluidjes ook niet
Op maandag 24 juni 2002 17:58 schreef Cybart het volgende:[..]
in de meeste tracks wel ja, maar er zitten er een paar tussen waar jij niet echt door hebt dat je naar boozy zou zitten luisteren.
ik denk dat ik er 5 uit zou halen die echt goed zijn, maar het is ook wel een breezahalbumpje, dat ben ik met je eens.
die eerste reactie van mij (waar u, en daar ben ik u dankbaar voor) zo gretig op gehapt heb, ging er puur over uit dan mensen hier al heel snel roepen dat iets k*t is zonder er naar geluisterd te hebben (dat snap je denk en hoop ik ook wel).
zit hier heus niet omdat boozy nou zo'n geweldige producer is hoor, want dat ben ik met je eens dat is ie niet
quote:goa is anders ook regelmatig in mijn cdspeler te vinden
Op maandag 24 juni 2002 18:04 schreef daburnd88 het volgende:[..]
hij heeft het geluk dat hij makkelijk heeft ingespeeld op mensen zoals mijn broertje. ik denk toch dat je mag stellen dat hij een paar jaar geleden nog nergens was gekomen met zijn album. maar ja, waarschijnlijk muziek met bad eenden geluidjes ook niet
Mijn god wat voel ik me weer oud en dan ben ik nog pas 21. Ik blijf toch plakken bij mijn oude vertrouwde goa trance. Dat is nog pas eens muziek waar echt moeite voor gedaan wordt als je een beetje weet de slechte dj's er tussen te filteren.
quote:Tja slechte week he? Gelukkig hebben we die nieuwe Ferry Corsten Nog
Op maandag 24 juni 2002 18:04 schreef Cybart het volgende:[..]
rofl,
haha
week van de breezahalbums is aangebrokenheb ze desondanks alle bij beluisterd, en die van mad'house is nog net iets slechter (daar zingen ze nog eens vals op het album)
quote:die ben ik nu aan het binnenhalen
Op maandag 24 juni 2002 18:39 schreef Trance4Ever het volgende:[..]
Tja slechte week he? Gelukkig hebben we die nieuwe Ferry Corsten Nog
quote:als bierviltje of als kattebakvulling?
Op maandag 24 juni 2002 18:01 schreef Trance4Ever het volgende:
Welke CD is nou beter? die Mad'house Cd of die Boessie Poessie?
het zal ongetwijfeld een technisch hoogstandje zijn qua productie, qua creativiteit is het echt waardeloos, maar als marketingproduct ongetwijfeld weer een hit waar een scheepslading geld mee binnen wordt gehaald
ik weet niet wat ik nou erger vind, de mensen die deze troep maken (en ja ik heb beide albums gehoord, en ik vind het in ieder geval zwaar stront) of de mensen die deze shit nog kopen ook
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:52 schreef Wisp het volgende:[..]
denk niet dat ie dat kan, dat doen z'n producers wel voor 'm
En dan heeft hij het over die geluidsvervuiler boozywoozy....
Drink jij altijd yoghurt in de koffie????
quote:Hier sluit ik me bij aan.
Op maandag 24 juni 2002 18:08 schreef ArTiC het volgende:
In plaats van elkaar te dissen zou je ook elkaars mening kunnen respecteren en inzien dat iedereen zijn/haar eigen smaak heeft, gezeik over wel of niet goed, das per persoon verschillend...
Ik vind het album best wel te pruimen. En ik ga me ook niet excuseren omdat ik het wel leuk vind.
Alsof je hier op Fok! dit soort dingen niet leuk mag vinden. Dat vind ik wel heel erg hypocriet.
quote:Moet hier geen slotje op ??
Op maandag 24 juni 2002 17:13 schreef Seborik het volgende:
Zander wilde deze als luistersessie toch?![]()
Downloaden van muziek ??
Of is dit deze keer eigenbelang en mag het topic wel open blijven ??
quote:Ik zou niet weten waarom hier een slotje op zou moeten.
Op dinsdag 25 juni 2002 09:50 schreef HellaHard-OG het volgende:[..]
Moet hier geen slotje op ??
Downloaden van muziek ??
Of is dit deze keer eigenbelang en mag het topic wel open blijven ??
quote:Omdat iedere GVDse topic waar het gaat om downloaden van "illegale muziek" of te wel MP3's op slot gaan..
Op dinsdag 25 juni 2002 12:32 schreef Seborik het volgende:[..]
Ik zou niet weten waarom hier een slotje op zou moeten.
maar hij bljkt dat een van de "super" mods intresse heeft en opeens hoeft er geen slotje op..
Pas het slotje bij iedereen toe waar het hoort of bij NIEMAND !!
quote:Dit is ten eerste geen warezrequest en ten tweede staat er geen link in waar je de muziek zou kunnen downloaden.
Op dinsdag 25 juni 2002 15:14 schreef HellaHard-OG het volgende:[..]
Omdat iedere GVDse topic waar het gaat om downloaden van "illegale muziek" of te wel MP3's op slot gaan..
maar hij bljkt dat een van de "super" mods intresse heeft en opeens hoeft er geen slotje op..
Pas het slotje bij iedereen toe waar het hoort of bij NIEMAND !!
Als je kritiek hebt op de mods doe dat dan met een valide reden, maar wat je nu aanhaalt slaat echt nergens op.
quote:*GAAAAAAAAAAAAAAAP*
Op dinsdag 25 juni 2002 15:16 schreef Seborik het volgende:[..]
Dit is ten eerste geen warezrequest en ten tweede staat er geen link in waar je de muziek zou kunnen downloaden.
Als je kritiek hebt op de mods doe dat dan met een valide reden, maar wat je nu aanhaalt slaat echt nergens op.
Het is de modjes wat hoog in het bolletje geslagen !!
.. maar goed, nu weer on-topic
quote:Zegt iemand die een icoon heeft van Ali G
Op dinsdag 25 juni 2002 00:22 schreef Beetle het volgende:
En de topicstarter heet Eminemrulezzzz.....
En dan heeft hij het over die geluidsvervuiler boozywoozy....Drink jij altijd yoghurt in de koffie????
Ik ga namelijk zo op kamp, komt die cd wel van pas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |