In iTunes op je PC moet je die bij Apps (linker kolom) deleten volgens mijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:39 schreef sharam het volgende:
Hoe kan je aankoopgeschiedenis uit je iPhone verwijderen
Er staan een aantal niet geïnstalleerde apps in en die wil ik verwijderen
Maar weet niet hoe,iemand?
Mooi, eindelijk geluktquote:Op zondag 19 juni 2011 00:28 schreef CherryLips het volgende:
M'n iPhone is geüpdatetHij kon geen volledige reservekopie maken, daar liep hij telkens op fout. Dus ik ben alleen wat foto's in m'n filmrol kwijt die ik was vergeten eraf te halen
Eigen schuld. Hij lijkt niet trager te zijn geworden, alleen lijkt m'n bereik wel minder? Maar dat zal wel tussen m'n oren zitten.
Hij stond altijd op 5 streepjes, en hij heeft de rest van de avond op 2 gestaan, dus dat viel wel opquote:Op zondag 19 juni 2011 00:32 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Mooi, eindelijk gelukt! Het bereik zal misschien toevallig wat slechter zijn, met de firmware is er iig niks mee.
Ja, maar dat vertikte hij dusquote:Op zondag 19 juni 2011 00:47 schreef Baghdaddy het volgende:
Haha. Zorg dat je altijd backups hebt trouwens. Ik ben mijne al een keer kwijtgeraakt.
Muziek en apps zijn ook geen ramp voor mij; contacten en fotos wel jaquote:Op zondag 19 juni 2011 01:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar dat vertikte hij dusMuziek is geen ramp, die zet ik er zo weer op. De apps had ik ook al veilig gesteld. Maar bij de foto's liep hij steeds vast, dus die stap heb ik maar overgeslagen
Contacten en sms'jes en alles stonden er ook nog op. Alleen de zelfgemaakte foto'squote:Op zondag 19 juni 2011 01:15 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Muziek en apps zijn ook geen ramp voor mij; contacten en fotos wel ja
Ok ga het proberenquote:Op zondag 19 juni 2011 00:21 schreef Stuart het volgende:
Het centrale iPhone topic
[..]
In iTunes op je PC moet je die bij Apps (linker kolom) deleten volgens mij
Hoe kopieer ik mijn telefoonboek naar Google? Ik wil niet mijn Google contacten in mijn telefoon krijgen!quote:Op zondag 19 juni 2011 11:04 schreef Merkie het volgende:
Gewoon Gmail Exchange gebruiken en je contacten in Gmail zetten. Dan raak je die nooit kwijt.
Lukt hier zonder problemen!quote:Op zondag 19 juni 2011 14:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
Heeft iemand problemen met het versturen van foto's via whatsapp? Ging gisteravond nog prima, maar nu blijft hij hangen bij het verzenden. Berichten komen wel gewoon aan.
geprobeerd om de apps te verwijderenquote:
Verwijderen en dan pas installeren?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hmm raar.. Foto's ontvangen lukt ook niet zie ik nu. Even opnieuw installeren dan maar..
edit: mocht ook niet baten. Het versturen van een foto blijft hierop hangen:
[ afbeelding ]
Volgens mij kan het niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:12 schreef sharam het volgende:
[..]
geprobeerd om de apps te verwijderen
ze zijn wel van de pc af,van itunes
maar als ik kijk bij update's en dan bij aankoopgeschiedenis in de iphone blijven ze daar staan
er staan wat apps in die ik daar weg wil hebben
kon op internet ook al niets vinden
iemand nog een idee
Dat heb ik gedaan. Verwijderd en via de iPhone opnieuw geïnstalleerd. Daarna geprobeerd om hem van m'n computer te gooien en via iTunes opnieuw te downloaden. Beiden mochten niet baten; ik kan nog steeds geen foto's versturenquote:
Dan ligt het, denk ik, aan WhatsApp zelf. WhatsApp werkt met veel servers, het kan zijn dat diegene waar jij verbonden mee bent momenteel problemen heeft.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Verwijderd en via de iPhone opnieuw geïnstalleerd. Daarna geprobeerd om hem van m'n computer te gooien en via iTunes opnieuw te downloaden. Beiden mochten niet baten; ik kan nog steeds geen foto's versturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |