Ben jij even tegendraads!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:07 schreef galtfactory het volgende:
Ik zal met mijn antwoord wel een vreemd eend in de bijt zijn maar het meest legendarische
spel wat ik ooit gespeeld heb is al zo oud als de weg naar Rome.
Schaakspel.
Battle Chessquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:07 schreef galtfactory het volgende:
Ik zal met mijn antwoord wel een vreemd eend in de bijt zijn maar het meest legendarische
Schaakspel.
Lekker rebels en tegen de massa in...jij hebt een eigen mening en daar houd ik wel van. Want dat is wie jij bent..helemaal jezelf (en een beetje gek),quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:07 schreef galtfactory het volgende:
Schaakspel.
Ik kies wel voor je, Fallout2quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:36 schreef LangBlaadje het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen fallout 2 en final fantasy 7
Kies ik wel FFVII. Ze verdienen het alle twee wel.quote:
Het is bij mij zo dat ik f2 kies omdat ik die andere niet heb genotenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kies ik wel FFVII. Ze verdienen het alle twee wel.
Daar heb ik wel over dat het nog lang kon gaan duren. Niet hele artikel gelezen, kwam gewoon voorbij.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:53 schreef Rijstbal het volgende:
Ik heb FF7 nog nooit gespeeldIk wacht nog steeds op de remake (als die nog komt).
Er is een PC-versie van en wat patches zodat je hem ook op recentere windows-versies kan spelen. Volgens mij wordt het spel niet eens meer echt verkocht en is het misschien wel abandonware.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:53 schreef Rijstbal het volgende:
Ik heb FF7 nog nooit gespeeldIk wacht nog steeds op de remake (als die nog komt).
How could you?!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:09 schreef Doublepain het volgende:
Crash Bandicoot was het!
Ik was die naam helemaal kwijt!
Watquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Daar heb ik wel over dat het nog lang kon gaan duren. Niet hele artikel gelezen, kwam gewoon voorbij.
Ik heb geen zin om uren te grinden achter m'n pcquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er is een PC-versie van en wat patches zodat je hem ook op recentere windows-versies kan spelen. Volgens mij wordt het spel niet eens meer echt verkocht en is het misschien wel abandonware.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |