Mee eens, daarna werd het bagger.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:02 schreef Frollo het volgende:
Ik denk dat we best kunnen stellen dat gewoon alle NFS'en tot en met Porsche Unleashed geniaal waren.
Och. Most Wanted heb ik ook veel lol mee beleefd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:34 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Mee eens, daarna werd het bagger.
Die zijn er genoeg. Zelfs hele websites van als je even zoekt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:26 schreef numero_uno het volgende:
Iemand nog een werkende link voor een download van LBA2
Triest dat jij niet iemand anders zijn mening kan waarderen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:43 schreef Dennis_enzo het volgende:
Wel een beetje triestig dat in het topic over 'legendarische games' mensen games als Halo en Call of Duty noemen
Niet alle meningen zijn evenveel waard.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:12 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Triest dat jij niet iemand anders zijn mening kan waarderen.
Zoals die van jou.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:09 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Niet alle meningen zijn evenveel waard.
So true....quote:
Halo kan ik nog begrijpen, om eerlijk te zijn vind ik de lore interessanter dan de gameplay. Maar Call of Duty is sinds MW toch wel het haasjequote:Op donderdag 28 juli 2011 13:43 schreef Dennis_enzo het volgende:
Wel een beetje triestig dat in het topic over 'legendarische games' mensen games als Halo en Call of Duty noemen
Is nogal simpel te verklaren he?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:43 schreef Dennis_enzo het volgende:
Als er 1 game een HD remake verdient....quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:01 schreef rubje het volgende:
legendarisch als in uuuuurrren/dagen langdan is dat:
[ afbeelding ]
true, terwijl CoD 1 en 2 echt briljante WW2 shooters waren..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Halo kan ik nog begrijpen, om eerlijk te zijn vind ik de lore interessanter dan de gameplay. Maar Call of Duty is sinds MW toch wel het haasje
Onzin, ik ben niet met het spel dat ik heb genoemd opgegroeid. Kwaliteit is tijdloos en spellen zoals onder andere Call of Duty zijn gewoonweg van een laag niveau.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Is nogal simpel te verklaren he?
Iedereen die hier zijn legendarisch game noemt die op dat moment met die game opgegroeid.
Ik zou dus ook zeggen halo, GTA en cod niet maar okee.
Als ik dan lees van games als zelda of iets uit 1995 ofzo dan denk ik ook wat een crap..
Terwijl dat voor die mensen toen juist helemaal tof was.
De volgende generatie zal over 10 jaar roepen dat mw2 en black ops DE games waren.
das erg subjectiefquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:20 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Onzin, ik ben niet met het spel dat ik heb genoemd opgegroeid. Kwaliteit is tijdloos en spellen zoals onder andere Call of Duty zijn gewoonweg van een laag niveau.
Wat is dit nou voor onzin, net alsof "legendarische games" gelijk retro games moeten zijn? Mijn keuze is ook Halo Combat Evolved overigens, zo vernieuwd, het moment dat je uit dat neergestorte vliegtuig stapt en je "the ring" ziet, prachtig.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:43 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ja, dat was echt een mooi moment jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:30 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor onzin, net alsof "legendarische games" gelijk retro games moeten zijn? Mijn keuze is ook Halo Combat Evolved overigens, zo vernieuwd, het moment dat je uit dat neergestorte vliegtuig stapt en je "the ring" ziet, prachtig.
Dat wel, maar dan toch ook weer niet omdat er veel soortgelijke spellen zijn. GTA VC, 3, IV. Maar als je kijkt welke mogelijkheden je hebt dan wel ja. Zeker met de gang wars, tuning etc.quote:
Als je de Extended Cut downloadt (is geheel gratis) is er op het einde niets af te dingen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:00 schreef vosss het volgende:
Ik weet niet offie al genoemd is, maar de Mass Effect serie mag toch niet ontbreken.
Deel 3 had ik tot voor eergisteren maar een half uurtje gedaan en daarna niet meer ivm tijdgebrek/andere prioriteiten dan gamen. Ik zit nu op een dikke 20 uur en nog lang niet uitgespeeld.
Vette serie. Absoluut. En ja het einde schijnt te sucken als een goedkope hoer op de wallen, maar zover ben ik nog niet.
Mass Effect dus ook in het lijstje. Alle 3 de delen, al moet ik wel zeggen dat ik deel 1 en (voor zover ik ben nu in) deel 3 beter vond dan deel 2.
Ik was gister nietsvermoedend even in de Citadel. Wordt ineens die ene finaal kapotgeschoten uit deel 1 WTF!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je de Extended Cut downloadt (is geheel gratis) is er op het einde niets af te dingen.
Verder eens, meest legendarische spelervaring voor mij.
Jij speelt zeker niet zo vaak games?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:05 schreef muisklikkertje het volgende:
Ik vind black ops en criminaldaysandnights.nl een van de meest legendarische spellen ooit gespeeld.
op black ops lekker knallen en op criminaldaysandnights is net een nieuwe ronde begonnen met een prijzen pot van wel 340 euro!
Je kan er veel lol beleven, verdienen en ondertussen lekker chatten met andere spelers. Echt heel erg gezellig
Je was mij voor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij speelt zeker niet zo vaak games?.
En Project Reality voor BF2, ook een keigoede mod. Mag best een standalone game wordenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
De mod Desert Combat voor BF 1942 natuurlijk.!
Die was ook echt een prima inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:59 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
En Project Reality voor BF2, ook een keigoede mod. Mag best een standalone game worden
Maar hoe kon ik het vergeten :
DAYZ MOD FOR ARMA2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Buggy zeker, maar dat ligt aan de ArmA2 engine. Maar de graphics en het realisme maken toch wel op voor de bugs. Vind je ook niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Die was ook echt een prima inderdaad.
DayZ is echt wel een goed concept, maar nog veel te buggy vind ik. En ze moeten van die gare Arma2 engine af.
Ik wel hoor. AoE II vind ik nog steeds de beste RTS die er is.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Games van 10-15 jaar terug vind je nu ook niet meer zo cool als dat ze in je hoofd leefden...
Ja, dat is wel een beetje sneu.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik wel hoor. AoE II vind ik nog steeds de beste RTS die er is.
Ik heb echt medelijden met mensen die een spel als Black Ops als hoogtepunt zien.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een beetje sneu.
Het is een slecht spel en er zijn zóveel betere games.
dat dus..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik wel hoor. AoE II vind ik nog steeds de beste RTS die er is.
Ik heb echt medelijden met mensen die een spel als Black Ops als hoogtepunt zien.
verdomme lange soundtrack.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |