Je Nederlands is er niet beter op geworden.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:54 schreef Hakki het volgende:
deed ik vroeger ook stiekem uit de raam roken als je ouders wegzijn enzo
Daarom houd ik mijn broertje in de gaten, hij zit al op het vmbo, als hij zo doorgaat ...quote:Op zondag 19 juni 2011 23:55 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je Nederlands is er niet beter op geworden.
Feit is dat je ouders niet fatsoenlijk kunnen opvoeden.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Daarom houd ik mijn broertje in de gaten, hij zit al op het vmbo, als hij zo doorgaat ...
En ondertussen zit jij op fok.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Daarom houd ik mijn broertje in de gaten, hij zit al op het vmbo, als hij zo doorgaat ...
En jij op je zolder.quote:
Om dit te bewijzen heb je minstens 45 volledig opgestelde aanwijzingen nodig, elk van elkaar verschillend met minstens 10 woorden, de eerste 10 woorden van elk volgende aanwijzing mogen niet overeenkomen met de aanwijzing daarvoor of daarna, minstens 5 verschillende mensen moeten elke aanwijzing schriftelijk bevestigen en daarbij ook een afbeelding van hun zelf uploaden. Dit houd dus in 5 x 45 verschillende mensen, datzelfde aantal verschillende foto's.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
TS is een computernerd zonder enig vorm van sociaal contact.
Zo onzelfverzekerd dat hij dit gedrag gaat vertonen en gaat dit op Fok! verkondigen in de hoop dat mensen serieus reageren.
Briljant kenmerk van mijn opmerking. Daar heb je al 1 aanwijzing.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Om dit te bewijzen heb je minstens 45 volledig opgestelde aanwijzingen nodig, elk van elkaar verschillend met minstens 10 woorden, de eerste 10 woorden van elk volgende aanwijzing mogen niet overeenkomen met de aanwijzing daarvoor of daarna, minstens 5 verschillende mensen moeten elke aanwijzing schriftelijk bevestigen en daarbij ook een afbeelding van hun zelf uploaden. Dit houd dus in 5 x 45 verschillende mensen, datzelfde aantal verschillende foto's.
Verder moet jij een overeenkomst/contract opstellen waarin staat dat jij homo bent. Mensen die dit bericht quoten en ''jij'' veranderen in ''ik'' zijn net genomen door (de) telefoonmaatschappij en verdedigen het/hem enkel en alleen zodat hij/zij/het de gesprekopnames niet publiceert waarin de persoon die dit bericht quote en iets wijzigt, contact heeft met de homo sex-lijn. De user Kridje zit in de ontkenningsfase.
Ik weet dus niet waarom ik het bovenstaande heb getiept het kwam zomaar in mij op maar het is wel officieel. Zelf hoef ik overigens niet te voldoen aan die eisen.
Prettige nacht verder!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg het idee dat de ouders en het broertje van TS in zijn hoofd zitten, al 10 jaar dood zijn, en hem hebben achtergelaten in een instelling.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Om dit te bewijzen heb je minstens 45 volledig opgestelde aanwijzingen nodig, elk van elkaar verschillend met minstens 10 woorden, de eerste 10 woorden van elk volgende aanwijzing mogen niet overeenkomen met de aanwijzing daarvoor of daarna, minstens 5 verschillende mensen moeten elke aanwijzing schriftelijk bevestigen en daarbij ook een afbeelding van hun zelf uploaden. Dit houd dus in 5 x 45 verschillende mensen, datzelfde aantal verschillende foto's.
Verder moet jij een overeenkomst/contract opstellen waarin staat dat jij homo bent. Mensen die dit bericht quoten en ''jij'' veranderen in ''ik'' zijn net genomen door (de) telefoonmaatschappij en verdedigen het/hem enkel en alleen zodat hij/zij/het de gesprekopnames niet publiceert waarin de persoon die dit bericht quote en iets wijzigt, contact heeft met de homo sex-lijn. De user Kridje zit in de ontkenningsfase.
Ik weet dus niet waarom ik het bovenstaande heb getiept het kwam zomaar in mij op maar het is wel officieel. Zelf hoef ik overigens niet te voldoen aan die eisen.
Prettige nacht verder!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:03 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat de ouders en het broertje van TS in zijn hoofd zitten, al 10 jaar dood zijn, en hem hebben achtergelaten in een instelling.
Ach, als je het topic doorleest zie je dat ik in mijn eentje iedereen stuk voor stuk heb gedist. Daar kunnen ze niet tegen dus gaan ze dingen verzinnen om zelf niet betrapt te worden door mij. Van een aantal heb ik al een vermoeden waarom ze de deuren van de kast aan elkaar gelijmd hebben en er het liefst voor altijd aan vast zitten, maar ja... er zitten gelukkig ook normale users in dit topic (waaronder ik, jij en een aantal anderen die dit topic goed vonden). De rest is een beetje kinderachtig/provocerend bezig, alleen dat komt omdat ze geen sociaal leven lijden en het liefst anderen afkraken op punten die voor hen in real-life wel écht gelden.quote:
Users 'normaal' vinden als ze jouw verdedigenquote:Op maandag 20 juni 2011 01:08 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ach, als je het topic doorleest zie je dat ik in mijn eentje iedereen stuk voor stuk heb gedist. Daar kunnen ze niet tegen dus gaan ze dingen verzinnen om zelf niet betrapt te worden door mij. Van een aantal heb ik al een vermoeden waarom ze de deuren van de kast aan elkaar gelijmd hebben en er het liefst voor altijd aan vast zitten, maar ja... er zitten gelukkig ook normale users in dit topic (waaronder ik, jij en een aantal anderen die dit topic goed vonden). De rest is een beetje kinderachtig/provocerend bezig, alleen dat komt omdat ze geen sociaal leven lijden en het liefst anderen afkraken op punten die voor hen in real-life wel écht gelden.
Ik ga weer even Married with Children kijken, het programma voor de echte echte bazen.
Word eens wakker kwalquote:Op maandag 20 juni 2011 01:08 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ach, als je het topic doorleest zie je dat ik in mijn eentje iedereen stuk voor stuk heb gedist. Daar kunnen ze niet tegen dus gaan ze dingen verzinnen om zelf niet betrapt te worden door mij. Van een aantal heb ik al een vermoeden waarom ze de deuren van de kast aan elkaar gelijmd hebben en er het liefst voor altijd aan vast zitten, maar ja... er zitten gelukkig ook normale users in dit topic (waaronder ik, jij en een aantal anderen die dit topic goed vonden). De rest is een beetje kinderachtig/provocerend bezig, alleen dat komt omdat ze geen sociaal leven lijden en het liefst anderen afkraken op punten die voor hen in real-life wel écht gelden.
Ik ga weer even Married with Children kijken, het programma voor de echte echte bazen.
Met dat laatste is niets mis mee.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Users 'normaal' vinden als ze jouw verdedigen![]()
Ik ben van mening dat TS altijd de leiding wilt hebben.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
Of niet soms?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:10 schreef coban het volgende:
Sowieso mensen die jou gaan proberen te dissen.![]()
Achmedjan, plaatjes waarop tepels te zien zijn, zijn sinds een aantal dagen verboden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |