quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:56 schreef kwiwi het volgende:
verkapt 'kijk mij eens een huis-tuin-en-keuken sherlock zijn' topic.
Triest figuur!! Zoek een homo vriend en laat je broertje lekker doen wat hij wil.quote:Mijn broertje krijgt ook bankafschriften, ik controleer deze
Tyquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:58 schreef EnemyRock het volgende:
Samenvatting: TS is een autist zonder leven en spendeert al zijn beschikbare tijd in het imiteren van een bepaalde detective om zijn broeder die wel een sociaal leven heeft het leven zuur te maken.
Hij is 14.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:58 schreef Ryon het volgende:
Als je broertje 8 is heb je een probleem. Maar hierom gaan janken.. hm
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:58 schreef EnemyRock het volgende:
Samenvatting: TS is een autist zonder leven en spendeert al zijn beschikbare tijd in het imiteren van een bepaalde detective om zijn broeder die wel een sociaal leven heeft het leven zuur te maken.
14.quote:
Maar wel achter zijn rug om je ouders hierover inlichtenquote:Hij zei dat hij heel veel energie drank drinkt en ik sloeg hem in zijn gezicht en riep: 'JIJ DENKT DAT IK JE NIET DOOR HEB HE! GEEF HET TOE EN IK ZAL HET AAN NIEMAND DOOR VERTELLEN, JE KUNT MIJ VERTROUWEN!'
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:58 schreef EnemyRock het volgende:
18.quote:
bron?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:00 schreef computerprobleem het volgende:
Mensen die roken en zo nodig anti-TS (ik) moeten reageren, doe dat a.u.b. niet.
Wil gewoon weten wat jullie denken over zijn rookgedrag. Zelf ben ik er tegen, aangezien mijn vader er een hersenbloeding aan over heeft gehouden en een goede kennis is overleden (als gevolg van roken). Misschien dat jullie nu begrijpen waarom ik er zo bovenop zit.
quote:
Roken op je 14de en erover liegen is inderdaad geen kneuzengedrag.quote:
Idd ik ben ook begonnen op mijn 14e, ik vertelde het mijn vader en hij moest lachen, hier heb je 5 euro voor sigaretten zei die.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh en je broertje rookt geen sigaretten, maar jonko's
That's really fat men you are so cool! Can I enter your very popular friend groop so I can be a kool guy to?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:02 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Idd ik ben ook begonnen op mijn 14e, ik vertelde het mijn vader en hij moest lachen, hier heb je 5 euro voor sigaretten zei die.
Hij is 14, puber, en wil gaan roken. Boeie.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:00 schreef computerprobleem het volgende:
Wil gewoon weten wat jullie denken over zijn rookgedrag. Zelf ben ik er tegen, aangezien mijn vader er een hersenbloeding aan over heeft gehouden en een goede kennis is overleden (als gevolg van roken). Misschien dat jullie nu begrijpen waarom ik er zo bovenop zit.
Sorry heb geen vrienden, als ik die wel had zou ik je niet toelaten, vieze stalker.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
That's really fat men you are so cool! Can I enter your very popular friend groop so I can be a kool guy to?
Ik vind niet dat dat bij het ouder worden hoort. Mensen die ouder worden, worden vaak wijzer en niet dommer. Wat hij nu doet is niet bepaald wijs te noemen, terwijl hij ouder wordt. Maar ja, het is zijn eigen keus alleen ik wil er wel wat aan doen, hem de goede richting in wijzen zodat hij ermee stopt.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hij is 14, puber, en wil gaan roken. Boeie.
Natuurlijk is het niet gezond. Maar dat weet hij zelf ook wel. Blijft hij de komende 60 jaar door roken, heeft hij een probleem. Maar dat is zijn ding. Paar sigaretten doen hem nu waarschijnlijk meer goed dan kwaad. Hoort bij het ouder worden.
O very cool man but sorry I dont want to be friends with friendless people.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:05 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Sorry heb geen vrienden, als ik die wel had zou ik je niet toelaten, vieze stalker.
Jep.quote:
Dan zul je hem op moeten sluiten, anders doet ie nog steeds ze eigen ding.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:05 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik vind niet dat dat bij het ouder worden hoort. Mensen die ouder worden, worden vaak wijzer en niet dommer. Wat hij nu doet is niet bepaald wijs te noemen, terwijl hij ouder wordt. Maar ja, het is zijn eigen keus alleen ik wil er wel wat aan doen, hem de goede richting in wijzen zodat hij ermee stopt.
Moet je je broertje niet stalken ofzo.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
O very cool man but sorry I dont want to be friends with friendless people.
Nee, hij zit in de kelder. Momenteel kan hij dus nergens heen.quote:
Vast. Maar zijn bankgegevens controleren is stalken!quote:Op zondag 19 juni 2011 00:08 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, hij zit in de kelder. Momenteel kan hij dus nergens heen.
Wow, denken jullie echt dat ik zo'n harde stalker ben. Bovenstaande gegevens zijn verzamelt in 3 maanden tijd als het niet meer is. Dat is 1 aanwijzing per 2 weken of zo.
Misschien is hij wel aan het roken in de kelder, ik zou gauw gaan kijken als ik jou was hoor!quote:Op zondag 19 juni 2011 00:08 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wow, denken jullie echt dat ik zo'n harde stalker ben. Bovenstaande gegevens zijn verzamelt in 3 maanden tijd als het niet meer is. Dat is 1 aanwijzing per 2 weken of zo.
Houd het een beetje netjes wil je..quote:Op zondag 19 juni 2011 00:09 schreef tuut-chips het volgende:
Laat je broertje toch lekker roken jongen, als hij daar toch gelukkig van wordt...
Irritante kankerbemoeial.
Hij weet dus duidelijk wat de consequenties kunnen zijn en wil zichzelf doelbewust de vernieling in helpen. Spelen er thuis nog meerr dingen? Je had het in je openingspost over meerdere ergernissen!quote:Op zondag 19 juni 2011 00:00 schreef computerprobleem het volgende:
Wil gewoon weten wat jullie denken over zijn rookgedrag. Zelf ben ik er tegen aangezien mijn vader er een hersenbloeding aan over heeft gehoudenen een goede kennis is overleden (als gevolg van roken). Misschien dat jullie nu begrijpen waarom ik er zo bovenop zit.
Iedereen weet elkaars pincode in dit huis, dus zo vreemd is dat niet hier. Ik ben vast niet de enige in Nederland die iets meer weet over de bankgegevens binnen het gezin, zo vreemd is dat niet denk ik?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:09 schreef Beavis het volgende:
[..]
Vast. Maar zijn bankgegevens controleren is stalken!
Jullie hebben hem opgesloten?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:08 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, hij zit op het VMBO heeft bijna 4 verliespunten, gaat om met ''gangstertjes''.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:10 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Hij weet dus duidelijk wat de consequenties kunnen zijn en wil zichzelf doelbewust de vernieling in helpen. Spelen er thuis nog meerr dingen? Je had het in je openingspost over meerdere ergernissen!
Misschien is het woord kanker hier niet zo gepastquote:Op zondag 19 juni 2011 00:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Houd het een beetje netjes wil je..
Wat heeft de pincode te maken met het controleren van zijn gegevens?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Iedereen weet elkaars pincode in dit huis, dus zo vreemd is dat niet hier. Ik ben vast niet de enige in Nederland die iets meer weet over de bankgegevens binnen het gezin, zo vreemd is dat niet denk ik?
Was sarcastisch bedoeld, zie je smile.quote:
LOL! Jij hebt ook zo'n broer? Of zit het gewoon diep?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:09 schreef tuut-chips het volgende:
Laat je broertje toch lekker roken jongen, als hij daar toch gelukkig van wordt...
Irritante kankerbemoeial.
Ik zou ook kapot gaan van de stress als er altijd op me gelet werdquote:Op zondag 19 juni 2011 00:12 schreef friekin_ het volgende:
Even eerlijk gezegd, ik was totaal niet op de hoogte dat roken er zo'n grote invloed op had. Ik dacht altijd dat hersenbloedingen veroorzaakt werden door stress (oa).
Doet hij tenminste iets goeds, heeft hij minder om te roken.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
LOL! Jij hebt ook zo'n broer? Of zit het gewoon diep?
Oh TS, ik steek er nog 1 op, kreeg een paar peuken van je broertje
De combinatie daarvan ja. Stress heel veel in die periode en vanwege het verleden, die was niet bepaald ''vredig'' en dat is dan nog heel licht beschreven. Gelukkig heeft hij het gered.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:12 schreef friekin_ het volgende:
Even eerlijk gezegd, ik was totaal niet op de hoogte dat roken er zo'n grote invloed op had. Ik dacht altijd dat hersenbloedingen veroorzaakt werden door stress (oa).
Als je zo doorgaat krijgt je broertje binnenkort een hersenbloeding door jou en niet door het roken.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De combinatie daarvan ja. Stress heel veel in die periode en vanwege het verleden, die was niet bepaald ''vredig'' en dat is dan nog heel licht beschreven. Gelukkig heeft hij het gered.
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:15 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat krijgt je broertje binnenkort een hersenbloeding door jou en niet door het roken.
Of komt hij geld te kort, wordt door zijn gangster vriendjes aangezet tot diefstal, wordt tijdens zo'n criminele toestand achtervolgd door de politie en voila...quote:Op zondag 19 juni 2011 00:15 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat krijgt je broertje binnenkort een hersenbloeding door jou en niet door het roken.
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:15 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Dit is niet The Bronx.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Of komt hij geld te kort, wordt door zijn gangster vriendjes aangezet tot diefstal, wordt tijdens zo'n criminele toestand achtervolgd door de politie en voila...
Denk dat zijn omgang met gangstertjes en zijn rook/school gedrag een stuk dodelijker is dan mijn ''stalk-gedrag'' omdat ik hem op het goede pad wil brengen.
Ts heeft z'n ouders al ingelicht.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:15 schreef Specularium het volgende:
Moeilijk.
Ik heb een jaar of 10 terug mijn broertje ook voor een soort blok gezet
dat hier een klein beetje verwant aan is. Omdat ie begon af te glijden richting foute vrienden.
Moet ik wel bij zeggen dat roken een iets lichter 'vergrijp' is.
Op die leeftijd mag je je jongere broertje best op deze manier in bescherming willen nemen.
Hoeven je ouders er ook niet achter te komen.
Eindelijk iemand die inhoudelijk en serieus reageert. De meesten hier zullen ook wel rond de 14 jaar zijn en zo'n broer niet willen hebben, omdat al hun plannetjes dan ontdekt zouden worden.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:15 schreef Specularium het volgende:
Moeilijk.
Ik heb een jaar of 10 terug mijn broertje ook voor een soort blok gezet
dat hier een klein beetje verwant aan is. Omdat ie begon af te glijden richting foute vrienden.
Moet ik wel bij zeggen dat roken een iets lichter 'vergrijp' is.
Op die leeftijd mag je je jongere broertje best op deze manier in bescherming willen nemen.
Hoeven je ouders er ook niet achter te komen.
Ja, daar mag je blij mee zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De combinatie daarvan ja. Stress heel veel in die periode en vanwege het verleden, die was niet bepaald ''vredig'' en dat is dan nog heel licht beschreven. Gelukkig heeft hij het gered.
Ben 20 en heb een zusje van 16 dat ook stiekem rookt. /carequote:Op zondag 19 juni 2011 00:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die inhoudelijk en serieus reageert. De meesten hier zullen ook wel rond de 14 jaar zijn en zo'n broer niet willen hebben, omdat al hun plannetjes dan ontdekt zouden worden.
Snap het ook wel dat sommige zo'n persoon weinig waarderen, maar ja, soms moet het nou eenmaal.
Waarschijnlijk zitten er bij jou in de familie geen ziektes die behoorlijk erfelijk bepaald zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:18 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ben 20 en heb een zusje van 16 dat ook stiekem rookt. /care
Sowieso letten op wat andere mensen doen of laten.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:18 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ben 20 en heb een zusje van 16 dat ook stiekem rookt. /care
Al mijn opa's en oma's zijn dood door het roken.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten er bij jou in de familie geen ziektes die behoorlijk erfelijk bepaald zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |