Haha.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:53 schreef Coos het volgende:
Onder het motto geen beter vermaak dan leedvermaak heb ik er nog een voor jullie.![]()
Was vorig weekend flink verkouden en zoals gewoonlijk na een paar dagen verschrikkelijke kriebelhoest als ik op bed lag. In de nacht van wo op do werd ik om 5 uur vreselijk hoestend wakker. Dus ik een flesje water gepakt en rechtop zittend in mijn bed een paar kleine slokjes genomen in de hoop dat die kriebel weg zou gaan. Wat denk je dat er gebeurde. Ben ik zittend met dat flesje in mijn hand weer in slaap gevallen. Voor even dan, want mijn hele bed zeiknat!!![]()
Ben ik maar op de bank verder gaan slapen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:53 schreef Coos het volgende:
Onder het motto geen beter vermaak dan leedvermaak heb ik er nog een voor jullie.![]()
Was vorig weekend flink verkouden en zoals gewoonlijk na een paar dagen verschrikkelijke kriebelhoest als ik op bed lag. In de nacht van wo op do werd ik om 5 uur vreselijk hoestend wakker. Dus ik een flesje water gepakt en rechtop zittend in mijn bed een paar kleine slokjes genomen in de hoop dat die kriebel weg zou gaan. Wat denk je dat er gebeurde. Ben ik zittend met dat flesje in mijn hand weer in slaap gevallen. Voor even dan, want mijn hele bed zeiknat!!![]()
Dat het hoogtijd voor een butler wordt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als de koelkast in je schuur volstaat, wat is dan nog het probleem?
Je kunt ook in die schuur gaan wonen en je huis onderverhuren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat het hoogtijd voor een butler wordt.http://i.fokzine.net/s/spinsmile.gif
Ja heb ik gehosseldquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Codeïne ftw trouwens bij kriebelhoest.
Dacht je in eerste instantie niet dat je in je bed gepiest had?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:53 schreef Coos het volgende:
Als ik me brommert onder het afdakje zet kan ik wel 12 Bulgaren á ¤ 300 p/m kwijt in die schuur.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat het hoogtijd voor een butler wordt.
Beter dan een brandende peukquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:53 schreef Coos het volgende:
Nee, daar was het water te koud voor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dacht je in eerste instantie niet dat je in je bed gepiest had?
Of je verzuipt in je waterbedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Met een fles water in je andere hand kan dat dan wel weer
Jezus man, wat doe je hier nog, ga lekker daar wonen danquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:17 schreef Coos het volgende:
Hondjes van de week heb ik voor de lol eens zitten zoeken op huren in de buurt van Vandellos.
Je staat verbaasd van het aanbod. 4 kamer apartement met ingerichte keuken, airco, verwarming, gezamelijk zwembad, lift en drie of vier slaapkamers in nieuwbouw voor 500 in de maand.![]()
Zaten hele interessante dingen tussen.
Dat kan nog even niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jezus man, wat doe je hier nog, ga lekker daar wonen dan
zoietsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Want? Het bier in je schuur is nog niet op?
Ik lees tegenwoordig ook vaak hier: http://www.spanjeforum.nl/ daar staan vaak interessante dingen over Spanje en zijn Nederlandse immigranten. Sommige wonen daar al héél lang.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:25 schreef hondjes het volgende:
Allemaal van de bank , die huizen.
Eerst vroegen ze gewoon 800 euro, lager gingen ze niet.
Dus ze zakken al, moet wel,
Nu zijn er mogelijkheden, gewoon doen.
wil je kopen , nog even wachten, men zakt nog niet erg.maar het komt.
er staan hele flatgebouwen leeg, huizen worden niet afgebouwd.
Viel me op dat b.v. Miami Platja ook veel goedkope huizen heeft in de verkoop.
Gewoon gaan snuffelen op sites en in de gaten houden
ik kreeg daar gelijk ruziequote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik lees tegenwoordig ook vaak hier: http://www.spanjeforum.nl/ daar staan vaak interessante dingen over Spanje en zijn Nederlandse immigranten. Sommige wonen daar al héél lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |