SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om de rust te houden even een mededeling,
Graag niet moeilijk doen over elkaars smaak, de een vindt dat mooi, de ander dit.
Het is ook zeker niet zo dat je je verheven moet gaan voelen, omdat je ketting wellicht driehonderd euro kost.
Een ketting van driehonderd euro kan er goedkoper uitzien dan een ketting van zo'n 20 euro.
Oftewel, over smaak valt niet te twisten.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Wat voor ringen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik draag alleen 2 ringen. Meestal links
Gewoon heel eenvoudig zilver. Eentje om m'n ringvinger en eentje om m'n duim.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:22 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Wat voor ringen?
Wellicht een foto of voorbeeld?
Fleurt het topic een beetje op
Simpel maar zeker mooie ringenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon heel eenvoudig zilver. Eentje om m'n ringvinger en eentje om m'n duim.
Deze zit om m'n ringvinger.
[ afbeelding ]
Deze om m'n duim.
[ afbeelding ]
Qua grootte zijn ze zoals de bovenste.
Inderdaadquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:32 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Simpel maar zeker mooie ringen!
Ik zal morgen eens met camera foto maken, kan helaas horloge niet op internet vinden (Emporio Armani).
Weet type niet precies, aangezien ik hem niet zelf gekocht heb.
Neanderthalers, Egyptenaren en Vikingen droegen ook als sieraden hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:51 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Mannen met sieraden, uitgezonderd een trouwring (van een huwelijk met een vrouw) en een horloge, zijn van het slappe handje.
Respecteer gewoon mijn mening aub.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:03 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Neanderthalers, Egyptenaren en Vikingen droegen ook als sieraden hoor.
Heb je de OP niet gelezen met je beperkte geest?
Okee troll.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Respecteer gewoon mijn mening aub.
Als in mannen met sieraden zijn homo? Nou vertel eens, waarom jij tot deze conclusie bent gekomen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:51 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Mannen met sieraden, uitgezonderd een trouwring (van een huwelijk met een vrouw) en een horloge, zijn van het slappe handje.
Serieus of troll? Mits serieus, aardige ring al zou ik zelf niet met een vlag op een ring rondlopenquote:
Nicequote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:58 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik draag armbandjes en een horloge. Verder wil ik misschien nog een brede zilveren ring of een zegelring. Voor de eckte maffiastylo.
Zelf ben ik niet zo'n fan van gouden sieraden, maar het kan uiteraard wel mooi staan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:03 schreef Modjopower het volgende:
Ik draag altijd een gouden ketting met een Indonesisch talisman eraan. Die doe ik zelden uit, alleen als ik ga sporten of andere zaken waarbij die kan blijven hangen.
Verder heb ik 2 gouden ringen:
Een surinaamse mattenklopper en een Garuda zegelring. Daarvan draag ik er trouwens maar 1 tegelijk van, aangezien ze nogal groot zijn.
Verder geen oorbellen, zelden een horloge
Jij kent zeker alleen nepgoud? Echt goud is het mooiste wat er is. De kleur is prachtig en het blijft glimmen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:39 schreef Gemaskerde het volgende:
Zelf ben ik niet zo'n fan van gouden sieraden, maar het kan uiteraard wel mooi staan.
Het komt bij mij 'minder fris' over dan bijv. zilver, maar dat hangt ook maar weer net van het sieraad af.
Nee ik ken echt- en nepgoud. Denk dat ik m'n vorige post niet goed genoeg formuleerd had. Wat ik meende te zegggen is dat goud wel mooi is mits bescheiden, als in niet te dikke schakelketting etc.quote:Op zondag 19 juni 2011 09:22 schreef EdGolf het volgende:
[..]
Jij kent zeker alleen nepgoud? Echt goud is het mooiste wat er is. De kleur is prachtig en het blijft glimmen.
Dikke gouden kettingen vind ik daarentegen wel een beetje overdreven.
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op zondag 19 juni 2011 13:16 schreef Modjopower het volgende:
Zoals je al kan afleiden can mijn post, ben ik een Surinaamse Javaan. Mijn goud is dan ook afkomstig uit. Suriname.
Dat kan natuurlijk, meningen verschillen.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:14 schreef Eponalicorn het volgende:
Aw bah. Ik vind het niks. Alleen een trouwring is oké.
Welkomquote:Op maandag 20 juni 2011 13:18 schreef Ziewoarut het volgende:
Mannelijke keting/armband/ring drager hiero.
Zoek eigenlijk een nieuwe ketting aangezien mijn vorige kapot is gegaan. Ik zoek iets wat niet van van goud of zilver is maar gewoon een wat vlottere ketting en het liefst wat eentje die wat langer is.
Iemand een idee waar ik dit soort kettingen kan vinden?
PS: Vind de beads kettingen voor mannen wel mooi.
Ik zat eerlijk gezegd al te wachten op een post van jou (aangezien ik je in veel LIFtopics tegenkom)quote:Op maandag 20 juni 2011 14:38 schreef don-diablo het volgende:
No thnx, vind sieraden bij mannen totaal niet mooi en niet professioneel staan.Alleen een horloge en trouwring kunnen imo.
Dit is geen reactie om te trollen maar slechts m'n mening.
Iemand moet zelf weten wat die voor sieraden wil dragen maar als je bijvoorbeeld in een bank aan komt zetten met een ketting en/of oorbellen wordt je gewoon niet/minder serieus genomen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:09 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik zat eerlijk gezegd al te wachten op een post van jou (aangezien ik je in veel LIFtopics tegenkom)
Ik snap wel enigzins wat je bedoeld met 'onprofessioneel staan' maar dat hangt er ook maar weer net vanaf hoe die ketting/ armband/ oorbel etc. eruit ziet. Je hebt ook zat sieraden die nog enigzins professioneel kunnen staan.
Zelf doe ik meestal ook m'n ketting af voor een sollicitatie, maar oorbellen niet. Simpelweg, omdat dat op dit moment niet mogelijk is en als dat serieus de reden is dat ik niet aangenomen wordt maar weer blijkt hoe graag ze mij daar willen hebben werken.
Begrijp het volledig, dat was ook echt een afweging die ik maakte bij het zetten van die oorbellen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Iemand moet zelf weten wat die voor sieraden wil dragen maar als je bijvoorbeeld in een bank aan komt zetten met een ketting en/of oorbellen wordt je gewoon niet/minder serieus genomen.
Beetje off topic, maar hetzelfde geldt voor tatoeages. Hoe persoonlijk ze ook kunnen zijn, bedrijven zien ze liever niet en het kán een reden zijn om geweigerd te worden voor een functie. Bekrompen ik weet het, maar realiteit.
Heb je foto?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:25 schreef TheThirdMark het volgende:
Zilveren ketting met een ring en een tribal er aan.
2 zilveren armbanden (een met inscriptie).
En 7 ringen.
Draag de ringen echter alleen met bijzondere dagen.
http://www.google.nl/sear(...)&aql=&gs_sm=&gs_upl=quote:Op maandag 20 juni 2011 14:00 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Welkom
Ik snap precies wat je zoekt, toevallig zelf ook naar opzoek nu, maar dan wel zilver.
Volgens mij wordt dat ook wel colier genaamd maar dat weet ik niet honderd procent zeker, zou ook alleen de vrouwelijke vorm kunnen zijn.
Beads? Als in die vormen, rondjes, vierkanten etc.?
Aha ik snap het, heb toevallig ook zoiets liggen maar totaal niet m'n stijl.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:38 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)&aql=&gs_sm=&gs_upl=
Hier staan wel wat dingen die ik mooi vind. Het liefst niets glimmends![]()
Zo iets zoek ik: http://www.stylebistro.com/lookbooks/men/Wooden+Beaded+Necklace
100% mee eens!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:38 schreef don-diablo het volgende:
No thnx, vind sieraden bij mannen totaal niet mooi en niet professioneel staan.Alleen een horloge en trouwring kunnen imo.
Er is een enorm verschil tussen sieraden en tatoeages. Sieraden kan je afdoen wanneer je wil, tatoeages niet. En dan heb je ook nog eens de mogelijkheid om tatoeages op onopvallende plekken te laten zetten.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:31 schreef don-diablo het volgende:
Iemand moet zelf weten wat die voor sieraden wil dragen maar als je bijvoorbeeld in een bank aan komt zetten met een ketting en/of oorbellen wordt je gewoon niet/minder serieus genomen.
Beetje off topic, maar hetzelfde geldt voor tatoeages. Hoe persoonlijk ze ook kunnen zijn, bedrijven zien ze liever niet en het kán een reden zijn om geweigerd te worden voor een functie. Bekrompen ik weet het, maar realiteit.
Professioneel waarvoor? Ik neem aan dat jij ook niet altijd in een overhemd loopt? Je kan sieraden, net als kleding, laten passen bij de gelegenheid en/of het werk wat je doet.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:38 schreef don-diablo het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:38 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Er is een enorm verschil tussen sieraden en tatoeages. Sieraden kan je afdoen wanneer je wil, tatoeages niet. En dan heb je ook nog eens de mogelijkheid om tatoeages op onopvallende plekken te laten zetten.
[..]
Professioneel waarvoor? Ik neem aan dat jij ook niet altijd in een overhemd loopt? Je kan sieraden, net als kleding, laten passen bij de gelegenheid en/of het werk wat je doet.
Niet professioneel... Hoezo zou je er professioneel uit willen zien? Ikzelf draag meestal dunne touwtjes of houten kralen armbandjes, omdat ik de 'surfer stijl' wel apprecieer. Soms een horloge van Danish Design of Boccia. Al die oversizede klokken vind ik zo afschuwelijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:38 schreef don-diablo het volgende:
Omdat je misschien een baan hebt en er representatief moet uitzien van je werkgever?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:43 schreef Moffol het volgende:
[..]
Niet professioneel... Hoezo zou je er professioneel uit willen zien? Ikzelf draag meestal dunne touwtjes of houten kralen armbandjes, omdat ik de 'surfer stijl' wel apprecieer. Soms een horloge van Danish Design of Boccia. Al die oversizede klokken vind ik zo afschuwelijk.
Buiten je werk toch niet?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Omdat je misschien een baan hebt en er representatief moet uitzien van je werkgever?
Haha nee ben niet gelovig en dan ga ik daar niet mee lopen en vind het ook altijd van die bepaalde typetjes wat dat dragen waar ik me eigenlijk niet onder wil scharenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:04 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Aha ik snap het, heb toevallig ook zoiets liggen maar totaal niet m'n stijl.
Wellicht is een rozenkransketting iets voor je?
Zijn er in verschillende soorten, ook met hout etc.
Is wel echt een ketting die gelovige dragen.
http://www.juwelierrampaa(...)S4BOOT=1308589398728
Dat bedoelde ik inderdaad ook met dat vooral gelovige het dragen. Zou het zelf ook niet dragen.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:25 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Haha nee ben niet gelovig en dan ga ik daar niet mee lopen en vind het ook altijd van die bepaalde typetjes wat dat dragen waar ik me eigenlijk niet onder wil scharen
Dit vind ik ook mooi bij mannen. Niet te opzichtig en niet teveel. Oh, en goud vind ik absoluut niks. Bij mannen en bij vrouwen niet. Een zilveren/titanium ring of armband kan best.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:27 schreef lukaon het volgende:
Een armband of een Celtic ring vind ik wel mooi. In het buitenland, bijvoorbeeld Engeland of Ierland heb je veel meer sierraden voor mannen. En daar zit niets verwijfds aan, integendeel zelfs. We lopen hier gewoon achter.
Seven of London heeft fraai spul, ik heb er een armband van. zie http://www.sevenlondon.com
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ai, dat ziet er baas uit!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:40 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Er zat eerst een of andere vage hanger aan. Die heb ik eraf gehaald en vervangen door een plectrum.
Als ik een neger was had ik het ook gedragenquote:
Zonde van het plectrum! Dat vind ik mijn fijnste plectrumquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:40 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Er zat eerst een of andere vage hanger aan. Die heb ik eraf gehaald en vervangen door een plectrum.
Als je gelovig bent is het vet. Anders moet je dat gewoon níet doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zonde van het plectrum! Dat vind ik mijn fijnste plectrum
OT: heel af en toe draag ik m'n horloge. Dit vind ik trouwens wel een coole ketting
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |