Even lekker ongestoord in de trein tot jezelf komen na het hectische instapmoment, alle toffe filmpjes op internet ongestoord luisteren of gewoonweg je lievelingsmuziek door je oordopjes laten knallen? Het kan allemaal met de oortelefoons van Creative!![E053O.jpg]()
De
Creative EP-630 garandeert een fantastische muziekervaring. Met het in oor-ontwerp dat precies in uw oor past, dit komt doordat u bij het product namelijk 3 verschillende vervangbare silicone dopjes krijgt. Daardoor biedt de in-ear hoofdtelefoon uitmuntende geluidsisolatie. Daarnaast geeft de krachtige Neodymiummagneet een buitengewone basreproductie met uitgebalanceerde tonen. Mocht dat nog niet genoeg zijn dan is de hoofdtelefoon in 5 verschillende trendy kleurensets te verkrijgen.
Voordat je naar de winkel rent of naar je iDEAL gegevens grijpt wil ik nog even doorborduren op het product en mijn eigen mening daarover ventileren. Het is namelijk niet allemaal rozengeur en maneschijn. De geluiden tijdens het eten of lopen zijn namelijk erg aanwezig met dit soort hoofdtelefoons. Dat neemt niet weg dat het een kwestie van wennen zal zijn. Maar ik merk soms nog steeds dat ik dit hinderlijk vind. Bovendien hoor ik sommige mensen vaak vragen of de oordopjes niet smerig worden door het in-ear principe, dat kan ik makkelijk ontkrachten door de mensen aan te raden zichzelf fatsoenlijk te verzorgen, dan heb je hier simpelweg geen last van.
Als weblogger zijnde hoor ik veel filmpjes te bekijken. Sommige filmpjes zijn briljant, andere natuurlijk wat minder. Dit komt deels door het feit hoe ik de video beluister. Mocht ik dit luisteren via de standaard speakers van de PC dan is de geluidskwaliteit toch echt stukken minder dan dat ik de video beluister met de Creative EP-630 hoofdtelefoon. De basgeluiden en heldere hoge tonen komen schitterend tot zijn recht! Maar dan moet je natuurlijk wel de oordopjes goed in je oren plaatsen. In het begin was dit erg wennen voor me. Na een aantal keer oefenen met de verschillende silicone dopjes bleek dit een koud kunstje en sindsdien ben ik erg content met het product.
Conclusie:De Creative EP-630 in-ear hoofdtelefoon is een product dat zijn prijs-kwaliteitverhouding eer aan doet. De kwaliteit die je koopt met dit product is wat mij betreft onovertroffen. De voetstappen, eten en de kauwgeluiden zijn een minimaal minpuntje waar je wat mij betreft vanzelf aan zal wennen. Mocht je op zoek zijn naar een soortgelijk product dan raad ik je dit product zeer zeker aan. Als laatste slotzin wil ik je
hier een productdemo laten zien om het product nog duidelijker te tonen.
Cijfer: 9/10
[ Bericht 0% gewijzigd door dockx op 18-06-2011 22:39:32 ]