abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98349912

Even lekker ongestoord in de trein tot jezelf komen na het hectische instapmoment, alle toffe filmpjes op internet ongestoord luisteren of gewoonweg je lievelingsmuziek door je oordopjes laten knallen? Het kan allemaal met de oortelefoons van Creative!

De Creative EP-630 garandeert een fantastische muziekervaring. Met het in oor-ontwerp dat precies in uw oor past, dit komt doordat u bij het product namelijk 3 verschillende vervangbare silicone dopjes krijgt. Daardoor biedt de in-ear hoofdtelefoon uitmuntende geluidsisolatie. Daarnaast geeft de krachtige Neodymiummagneet een buitengewone basreproductie met uitgebalanceerde tonen. Mocht dat nog niet genoeg zijn dan is de hoofdtelefoon in 5 verschillende trendy kleurensets te verkrijgen.

Voordat je naar de winkel rent of naar je iDEAL gegevens grijpt wil ik nog even doorborduren op het product en mijn eigen mening daarover ventileren. Het is namelijk niet allemaal rozengeur en maneschijn. De geluiden tijdens het eten of lopen zijn namelijk erg aanwezig met dit soort hoofdtelefoons. Dat neemt niet weg dat het een kwestie van wennen zal zijn. Maar ik merk soms nog steeds dat ik dit hinderlijk vind. Bovendien hoor ik sommige mensen vaak vragen of de oordopjes niet smerig worden door het in-ear principe, dat kan ik makkelijk ontkrachten door de mensen aan te raden zichzelf fatsoenlijk te verzorgen, dan heb je hier simpelweg geen last van.

Als weblogger zijnde hoor ik veel filmpjes te bekijken. Sommige filmpjes zijn briljant, andere natuurlijk wat minder. Dit komt deels door het feit hoe ik de video beluister. Mocht ik dit luisteren via de standaard speakers van de PC dan is de geluidskwaliteit toch echt stukken minder dan dat ik de video beluister met de Creative EP-630 hoofdtelefoon. De basgeluiden en heldere hoge tonen komen schitterend tot zijn recht! Maar dan moet je natuurlijk wel de oordopjes goed in je oren plaatsen. In het begin was dit erg wennen voor me. Na een aantal keer oefenen met de verschillende silicone dopjes bleek dit een koud kunstje en sindsdien ben ik erg content met het product.

Conclusie:
De Creative EP-630 in-ear hoofdtelefoon is een product dat zijn prijs-kwaliteitverhouding eer aan doet. De kwaliteit die je koopt met dit product is wat mij betreft onovertroffen. De voetstappen, eten en de kauwgeluiden zijn een minimaal minpuntje waar je wat mij betreft vanzelf aan zal wennen. Mocht je op zoek zijn naar een soortgelijk product dan raad ik je dit product zeer zeker aan. Als laatste slotzin wil ik je hier een productdemo laten zien om het product nog duidelijker te tonen.

Cijfer: 9/10

[ Bericht 0% gewijzigd door dockx op 18-06-2011 22:39:32 ]
pi_98355309
Goede review! Dacht in eerste instantie dat je van Internet had gekopieërd.

^O^ ^O^ ^O^
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_98355409
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
Goede review! Dacht in eerste instantie dat je van Internet had gekopieërd.

^O^ ^O^ ^O^
Thanks, gelukkig zit jij je username niet te kleineren.. _O_ ^O^
pi_98385014
Heb ze ook, ik vind ze erg fijn. Er was ook duidelijk een kwaliteitsverschil merkbaar tussen de dopjes die standaard bij mijn toenmalige mp3-speler zaten en deze dingen.

Moet wel zeggen dat het lijkt alsof je betaald hebt gekregen van Creative om er iets positiefs over te schrijven.
What Would Goku Do
pi_98387132
Ik ben ook gewoon erg content over het product..
Misschien ietwat overduidelijk beschreven. :P
Maar ach, kreeg ik er maar geld voor (kan dat wel gebruiken). ;(
  zaterdag 2 juli 2011 @ 13:40:59 #6
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98946576
Ik ben ook content over het product, maar iedere 4/5 maanden houdt opeens 1 oor ermee op ineens. Ik heb dat al verschillende keren gehad, er is echter in deze prijscategorie niets beters. Dus ik blijf ze maar bestellen.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  maandag 11 juli 2011 @ 22:09:45 #7
292491 Maestro16
Frapuccino at Capuccino®
pi_99341935
Heb je deze oordopjes ook laten inspelen?
  maandag 11 juli 2011 @ 22:14:34 #8
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_99342214
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:09 schreef Maestro16 het volgende:
Yes.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_99342247
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:09 schreef Maestro16 het volgende:
Dat niet maar ik gebruik ze nu al 2 jaar ongeveer, erg intensief. Dus wat dat betreft zit het bij mij wel goed. Ligt er ook aan hoe je er zelf mee om gaat natuurlijk. :)

Edit: oh met inspelen wordt iets heel anders bedoelt. Nee, niet gedaan hier.
pi_99343985
Inspelen is bullshit. Tenzij iemand mij hier een uitleg van kan geven met bron, die geen onzin schreeuwt, blijf ik daarbij.
What Would Goku Do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')